Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסו לפרוץ לי ולעוד 5 רכבים במוסד בו אני לומד, ניתקו את המחשב רכב, עשו קצת בלגן עם המצבר ועיקמו את הדלת,החלון לא נפתח ויש קצת דפיקות בפח.

הרכב יכנס מחר למוסך מורשה קיה,לצפות לכך שהרכב לא יחזור לעצמו? מבחינת חלון,דלת וכו?

פעם ראשונה שדבר כזה קורה לי

IMG_20200204_161840.jpgIMG_20200204_131413.jpgIMG_20200204_161834.jpg

פורסם

מה בעצם מנע מהם להניע את הרכב ולנסוע איתו? איזה מערכות מיגון יש ברכב? או שהכוונה שלהם הייתה רק לפרוץ את הדלת ולגנוב משהו מבפנים?

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

פורסם

אם אתה משלם על תיקון ומשהו לא לשביעות רצונך, זכותך לחזור ולדרוש תיקון חוזר ללא עלות. בסופו של דבר, את הכל יהיה ניתן לחזיר למצב שהוא היה בו, השאלה כמה ישקיעו.

מערכת חשמל, לא ניתן יהיה לדעת מה הנזק לפני בדיקה מעמיקה.

את הפח ניתן ליישר וגם את הדלת לדעתי. אם לא, מקס' מחליפים את הדלק.

פורסם

זה ידוע שיש הרבה נסיונות פריצות וגניבות במיוחד במקרים של לימודים + תחנות רכבת.

מחפשים תיקים וכסף כנראה מסטודנטים, הזוי ובזוי.

אם עשו את זה לעוד 5 רכבים ינסו לעשות שוב, אין מצלמות באיזור?

Opel Adam S 2017

פורסם

מה זאת אומרת למה לצפות? תצפה לפעם הבאה שזה יקרה....

 

ההגיון אומר שאם פרצו פעם אחת, מן הסתם יפרצו עוד פעם

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

לומד וגר בטכניון, הבטחון הבזיוני פה לא הצליחו לעצור את הפורצים שעשו מה שבה להם.

הבנתי שהיו פה המון פריצות באותו מקום,לא הציבו מצלמות,בקיצור רשלנות.

אנחנו מתארגנים לתביעה יצוגית נגדם.

פורסם

למיטב ידיעתי רוב החניונים לא מספקים שירותי אבטחה לרכב אלא רק שירות חניה. המאבטח נמצא שם בעיקר כדי למנוע מהחונים לצאת בלי לשלם.

כמובן מאחל לכם הצלחה בתביעה הייצוגית אבל לא בטוח שהיא תצלח.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לומד וגר בטכניון, הבטחון הבזיוני פה לא הצליחו לעצור את הפורצים שעשו מה שבה להם.

הבנתי שהיו פה המון פריצות באותו מקום,לא הציבו מצלמות,בקיצור רשלנות.

אנחנו מתארגנים לתביעה יצוגית נגדם.

 

באיזה חניון/ מעונות חנית?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
למיטב ידיעתי רוב החניונים לא מספקים שירותי אבטחה לרכב אלא רק שירות חניה. המאבטח נמצא שם בעיקר כדי למנוע מהחונים לצאת בלי לשלם.

כמובן מאחל לכם הצלחה בתביעה הייצוגית אבל לא בטוח שהיא תצלח.

זה לא חניון בתשלום, זה שטח הטכניון,מקום מוסדר לחניה שבו היו פריצות תדירות.

יש גוף אבטחה בטכניון שהוא אחראי על האבטחה בכל הטכניון,והוא מפשל כל פעם מחדש

פורסם

יש לך הנחת יסוד בסיסית - שתפקיד האבטחה כולל לאבטח את הרכוש הפרטי שלך (רכב במקרה הזה), אני ממש לא בטוח שזה כלול בהגדרת התפקיד שלהם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

רצון, יכולת, ואפשרות להכניס C4, לפי הסדר הזה בדיוק.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזה אבטחה מעפנה. כשפורצים לרכבים לא עושים כלום, אבל תעשה קצת צלחות בחניון לפוזות על הבחורות עם הסאיירה וישר רץ אחריך המאבטח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

באותו מקום היו כמה וכמה פריצות, אני משלם כסף כדי לקבל הגנה מינימלית.

המשטרה לא נכנסת לשטחי הטכניון כי זה שטח פרטי.

אם האבטחה לא אמורה לשמור על סדר מינימלי שתיתן למשטרה לעשות את העבודה, אחוזי הפריצות בנשר ןבנווה שאנן נמוכה יותר מאשר בטכניון.

כשהייתי בסדיר חיזבאללה היו שולחים כל פעם "רועי צאן" לגדר כדי לבדוק זמן תגובה ואפ בכלל שמים לב אליהם.

אם אפשר לפרוץ לכמויות של רכבים ולילה שלם אף אחד לא שם לב, אפשר באותו מקום לשחוט סטודנטים ולזרוק אותם ביער מבלי שאף אחד ישים לב.

הגניבות האלו עלולות להיות פעילות מקדימה.

×
×
  • תוכן חדש...