Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היתה איזו חברה שהישתמשה בסמל של פרארי על מחשב נייד....

 

טימטום או לא, אבל יש אנשים שיעדיפו לקנות מחשב "פרארי" מאשר IBM...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
Dell כמדומני.

 

המותג אמור לתת את ה-Fancy feeling , אין לו דבר עם מפרט טכני.

כנ"ל מצלמה של אולימפוס עם לוגו פרארי.

ACER....

אם אני לא טועה...

 

ניסיון פטאטי לדעתי, אבל, שוב, זו דעה אישית...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
היתה איזו חברה שהישתמשה בסמל של פרארי על מחשב נייד....

גם פיאט עשו טייק אוף על המותג האקזוטי שלהם עם הצ'ינקווצ'נטו, אם אני זוכר נכון

ולא לשכוח את הסטילו שומאכר.

 

אופ-טופיק:

הנעליים של פומה הן נעלי נהיגה אמיתיות (סוליה שטוחה ו"אוחזת", זמש נעים ורך)

בניגוד לפילה הענקיות, המסורבלות והמכוערות הללו. אין מה להשוות בכלל.

SpeedCat ו-SpeedKart הן דוגמאות בולטות לנעליים מעולות לנהיגה

(יש לי את שתיהן. את הדגם השני הורדתי מהרגל כדי לצלם...:lol: ) .

מצידי שלא יהיה רקום פרארי אבל שיהיו נוחות ו"נהיגות"; אני חושב שעם הפילה הללו

לא ניתן לרקוד על הדוושות בצורה נוחה בהרבה צרפתיות ואיטלקיות,

שלא לדבר על קבלת פידבק מהדוושות.

 

דניאל

puma-41730201.jpg

07-04-05_1508.jpg

MCS 2008

פורסם

הנעליים לפחות נעלי נהיגה?



 

 

כל האופנה של נעלי פומה התחילה מנעלים לנהגי מרוצים.

ככה נראה דגם המרוצים,רק מחומרים יותר זולים:

30061201.jpg

 

פומה לקחו את הזיכיון ליצור הלבשה עם הלוגו של פרארי.

אין כבר פילה-פרארי.

אייל

פורסם
אה, ולוטוס-אליז, הפעם לקח לך הרבה מאוד זמן.

הליין של פומה ופרארי הוא כבר ממש ישן. :wink:

תעשה חיפוש בפורום.

כבר כתבתי שהם הולכים להוציא את זה.

פעם ראשונה שאני רואה שזה כבר יצא.

 

ה SF SPEED CAT עולה $70.00 שזה פחות מהמחיר של speed cat רגיל בארץ.

אני מחפש מי יביא לי אחד

אייל

פורסם

בחתנות "מותגים" בגבעתיים אין אמנם speed kat אבל יש את הנעליי נהיגה הגבוהות של פומה שהם בעצם אותם נעליים של ספרקו רק בלי הלוגו של ספרקו.

 

מה שמדהים שם זה המחיר הזול - רק 250 ש"ח.

פורסם

הלינק לא עובד לי,

 

זה משהו שנמכר באופן סטנדרטי בארץ? לא ממש יצא לי לראות את זה....

 

250 שקל נשמע סביר. לא כמו נעליים אחרות של 600 ו800 כמו שאמרו.....מכירים חנות שמוכרת את זה?

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...