Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 שנת 2015 עם 140,000 ק״מ - להתרחק?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוקלים לרכוש את הרכב (פרטי),

מועד עלייה לכביש פברואר 2015,

ניקח אותו לבדיקה, במידה ואין ממצאים חמורים,

האם הק״מ הגבוה פוסל את הרכב או לא בהכרח?

חשוב לציין שאצלנו הרכב יסע מעט מאוד.

פורסם

השאלה מה מצב הרכב ומה המחיר, ואם תוחזק נכון?

 

אישית, לא נרתע מקלומטראג' גבוהה, אם המחיר בהתאם אך גם הרכב תוחזק כמו שצריך בלי קמצנות או עצלנות.

 

רק תדע שזה רכב שיהיה לך קשה מאוד למכור.

פורסם

אני לא דואג מהמכירה, כי עד שנמכור הק״מ יתאזן.

המוכר קנה את הרכב לפני חצי שנה ומוכר כרגע מכיוון שהרכב קטן לו עבור 3 ילדים, לטענתו.

חשוד קצת, אבל יתכן.

הוא לא עשה עדיין טיפול לרכב ואין לו את ספר הטיפולים מהמוכר הקודם.

בדיקה לפני רכישה לא בהכרח תגלה בלאי מואץ או נושאים קריטיים?

פורסם (נערך)

נשמע שמדובר בסוג של "חתול בשק",שלא כדאי אפילו לקחת לבדיקה,אלא להמשיך לחפש בים שמלא בדגים כאלו:

1. הרכב מעט מידי זמן אצל הבעלים הנוכחיים (סיפור כיסוי של סוחר ? )

2. ק"מ גבוה מאוד בשילוב של "אין הסטוריה" (רכב שכנראה הוזנח)

3. היו פה סיפור זוועה על מנוע שהלך הרבה לפני הק"מ,שה"כלה המיועדת" הגיעה אליו וזה מה שעלול לקרות בהנחה שסעיף 2 נכון,הנה הקישור:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?662562-%D7%94%D7%9C%D7%9A-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i10-2014-(%D7%94%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-)

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...