Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Dacia חדשה או Seat ישנה ? תקציב 50,000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני קצין אשר משרת בבסיס כשעה ו40 דק מהבית, ועושה חמשושים, נוסע בעיקר בכבישים בינעירוניים, גר ביישוב בבנימין.

אני מחפש רכב ידני, החל מהשנתון 2014, בתקציב 50,000 ש"ח ו2 האופציות אשר עלו לי הן:

1. Dacia Sandero Stepway Manual 1.5 TDI - נמצא רכב כזה בשנתון 2019 יד שנייה, אשר עשה כבר 40,000 ק"מ ועומד פחות או יותר בתקציב שלי. הקג"מ של הסטפווי הוא 22.

 

2. Seat Ibiza FR 1.0/1.2 105/110 HP Manual - הדגם הזה יושב על שנתון 2014-2015, וממוצע המחירים שלו הוא גם בסביבות התקציב של 50,000 ש"ח, עם קילומטרז' של לכל הפחות 75,000 במקרה הטוב. בחלק מהפורומים מצויין כי הקג"מ של הדגם הזה הוא 20 ובחלק 17.

 

הדרישות מהרכב: ידני, חזק, שהרכב ואני לא נשתרך מאחור בנסיעה, נוחות, אין מה לדבר על הבדלי המראה בין 2 הדגמים, אך אני לא מחפש רכב בשביל ל'הרשים את החבר'ה' אלא רכב שיענה על הדרישות שלי.

עריכה אחרונה על ידי TheOne

. . . Coming Soon

פורסם

קח בחשבון סיאט ידנית עם 110 כ"ס באה בתצורת 3 דלתות בלבד. ה5 דלתות מאותו אזור מגיעה עם 90.

הסטפווי גבוהה יותר, נוחה יותר , חסכונית יותר ומרווחת יותר מהאביזה.

האיביזה זריזה יותר, דינאמית יותר וקצת איכותית יותר מבחינת איכות חומרים והרכבה.

פורסם

מה הנסועה השנתית שלך?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נניח הלוך וחזור לבסיס 90 ק"מ לכיוון, במהלך הסופ"ש נניח עוד 200ק"מ במידה ונוסע עם הרכב.

מיקום המגורים מתנה נסיעה בסיסית לפ"ת בכ-50-60 ק"מ לכיוון

. . . Coming Soon

פורסם

שני הרכבים אמנם מאותה קטגוריה אך שונים.

הדאציה פחות דינמית מהאיביזה אך נוחה יותר, לי שני המושבים היו נוחים.

האיביזה לדעתי בפנים ניראית מודרנית יותר במיוחד אחרי מתיחת פנים לקראת סוף 2015, גם איכות החומרים שודרגה באותה השנה.

 

שני הרכבים זריזים כך שכוח לא יחסר כאשר הדאציה גם חיסכונית מאוד.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אז לדעתי השאלה שנשאלת היא האם החוסר דינמיות והפלסטיקה הבסיסית בדאצ'יה, בנוסף גם פאן הבטיחות שקראתי על הרכב מתגמדים כאשר הרכב הנקנה הוא 2019, ומנגד עומדת איביזה בשנתון ותיק יותר?

. . . Coming Soon

פורסם
נניח הלוך וחזור לבסיס 90 ק"מ לכיוון, במהלך הסופ"ש נניח עוד 200ק"מ במידה ונוסע עם הרכב.

מיקום המגורים מתנה נסיעה בסיסית לפ"ת בכ-50-60 ק"מ לכיוון

תכלס, לא הבנתי - כמה ק"מ בחודש \ בשנה צפויים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

משהו לא בסדר.

 

המחירון של הסנדרו 2019 הוא 67 אלף. אתה ראית כזאת עם 42 אלף ב-50 אלף? במידה וכן, תוודא שהיא לא מורכבת מ-3 רכבים שונים.

 

כך גם האיביזה, ראיתי ממבט זריז כמה שנתון 16-17 בערך בתקציב שלך, עבור שנתון 14-15 לדרוש 50 אלף, זה לחיות בסרט.

 

בכול מקרה סביב התקציב שלך תוכל גם לקנות 208 ידנית דיזל, מאובזרת, חסכונית עוד יותר מהסנדרו, וגם איכותית יותר. הסנדרו מרגישה כמו רכב מלפני 15 שנה.

פורסם (נערך)

אתה צריך לבצע נסיעת מבחן בשביל לראות מה אתה מעדיף.

 

סנדרו סטפוואי דיזל עולה 77 אלף.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
משהו לא בסדר.

 

המחירון של הסנדרו 2019 הוא 67 אלף. אתה ראית כזאת עם 42 אלף ב-50 אלף? במידה וכן, תוודא שהיא לא מורכבת מ-3 רכבים שונים.

 

כך גם האיביזה, ראיתי ממבט זריז כמה שנתון 16-17 בערך בתקציב שלך, עבור שנתון 14-15 לדרוש 50 אלף, זה לחיות בסרט.

 

בכול מקרה סביב התקציב שלך תוכל גם לקנות 208 ידנית דיזל, מאובזרת, חסכונית עוד יותר מהסנדרו, וגם איכותית יותר. הסנדרו מרגישה כמו רכב מלפני 15 שנה.

שמת לב שהרכב יד שניה כבר והוא עבר 50 אלף ק"מ? לרכב בן שנה אפילו (נניח שהרכב נמסר בתחילת ינואר), זה הרבה מאוד ק"מ וגם הרבה ידיים.

אני כמובן הייתי בודק שאין איזו בעיה ברכב שגרמה לו לעבור שתי ידיים בפחות משנה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
אתה צריך לבצע נסיעת מבחן בשביל לראות מה אתה מעדיף.

 

סנדרו סטפוואי דיזל עולה 77 אלף.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

נעשתה נסיעת מבחן על הסטפווי. השבוע תהיה נסיעת מבחן על האיביזה, במידה ואמצא איפה. כיוון שאין את הדגם הידני בדגמים החדשים.

משהו לא בסדר.

 

המחירון של הסנדרו 2019 הוא 67 אלף. אתה ראית כזאת עם 42 אלף ב-50 אלף? במידה וכן, תוודא שהיא לא מורכבת מ-3 רכבים שונים.

 

כך גם האיביזה, ראיתי ממבט זריז כמה שנתון 16-17 בערך בתקציב שלך, עבור שנתון 14-15 לדרוש 50 אלף, זה לחיות בסרט.

 

בכול מקרה סביב התקציב שלך תוכל גם לקנות 208 ידנית דיזל, מאובזרת, חסכונית עוד יותר מהסנדרו, וגם איכותית יותר. הסנדרו מרגישה כמו רכב מלפני 15 שנה.

.

 

 

תכלס, לא הבנתי - כמה ק"מ בחודש \ בשנה צפויים?

לא הרבה, אין נסיעות באופן קבוע חוץ מפעמיים הלוך חזור של 90קמ כל אחת. במהלך השבוע הרכב לרוב לא יסע.

 

 

שמת לב שהרכב יד שניה כבר והוא עבר 50 אלף ק"מ? לרכב בן שנה אפילו (נניח שהרכב נמסר בתחילת ינואר), זה הרבה מאוד ק"מ וגם הרבה ידיים.

אני כמובן הייתי בודק שאין איזו בעיה ברכב שגרמה לו לעבור שתי ידיים בפחות משנה.

 

המחירון של הסטפווי הוא 77,000₪. לטענת הבעלים הוא נוסע הרבה בעקבות העבודה, ועתיד לקבל רכב מהעבודה בעוד כמס שבועות. הרכב הוא יד ראשונה, אצלו החל מינואר.

החשש העיקרי שלי בקניית איביזה, שרובן ככולן, נמצאות בשימוש אצל צעירים בסביבות גיל 18, שטוחנים את הרכב ולא שומרים עליו.

עריכה אחרונה על ידי TheOne

. . . Coming Soon

פורסם (נערך)

ובוא נסתכל על הציונים שלהם, לאיביזה חמישה כוכבים מ2011 , לסנדרו ארבעה מ2013. לשתיהן ציון צליפת שוט בינוני ולאיביזה פציעה קשה יותר בהתנגשות עם עמוד.

ההפרשים בינהם (לפחות מבחינת מבחני ריסוק) לא כאלה גדולים האיביזה עדיפה בהגנה על מבוגרים (82 לעומת 80 אחוז) והסנדרו עדיפה בהגנה על ילדים במושב האחורי (79 מול 77 אחוז באיביזה). כמו כן יש סיכוי שבמהלך השנתיים הנ"ל הסטנדרט הוקשח.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
×
×
  • תוכן חדש...