Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מהרגעים שאולי כדאי להציע מחיר שאם יגידו לך כן לגביו לא יהיה לך שום התלבטות ותהיה ״חייב״ לקנות את הבית.

 

כנראה שהמספר הזה נמצא בראש שלך כבר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בגדול נשמע אחלה עיסקה,

רק שים לב שמחיר הבית נמוך בגלל מצבו הקוסמטי

וחוסר רצון או יכולת של הבעלים להעריך את המצב ולטפל בו,

מניסיוני הקטן אבל עדיין יש לי קצת ניסיון,

הרבה פעמים דירות מוצאות במחיר נמוך בגלל בעיות משפטיות/רישום/עיקולים/ירושות

כאלה ואחרים,

מחכים לזה שיבוא ויסגור בלי להבין את המשמעות,

בדוק את העניין הזה, אם צריך תשלם כמה לירות לעורך דין, ובהצלחה!

קח בחשבון עם ההצלחה מגיע התיאבון.:-D

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

לפי דעתי אם יש לך את הזמן והכסף למה לא? הלוואי עלי, בשוויץ יש לנו מס רווח, זאת אומרת כאשר אני מוכר את הבית ברווח אני מחויב לשלם כמה אחוזים (יכול להגיע לעשרות אחוזים) מס, זה כמובן יורד ככול שאתה מחזיק יותר בנכס, לדוגמא אם אתה מוכר את הנכס אחרי 30 שנה אז כמעט ולא יהיה מס.

 

Gesendet von meinem HRY-LX1 mit Tapatalk

פורסם

^^^

 

גם בישראל

 

נה נה נה נה נה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מס רווח...מס שבח...טומייטו טומאטו.

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הייתי הולך על לתת הצעה של 800. אם בעל הבית נואש לכסף הפער יכול לסגור לך את כחלון ולהוריד קצת מהשבח.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
הייתי הולך על לתת הצעה של 800. אם בעל הבית נואש לכסף הפער יכול לסגור לך את כחלון ולהוריד קצת מהשבח.

 

יסגור את כחלון ויגדיל את השבח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

בהצלחה! אכן פוזיציה ייחודית.

הנתון היחיד שחסר לי הוא משך הזמן הממוצע שעובר מרגע הצעת דירה/בית למכירה ועד לרגע הקנייה, ממה שאני מכיר ככה ברפרוף, משך הזמן הזה הלך והתארך לאחרונה. רק תוודא שיש לך את החוסן הנפשי למשך הזמן הזה, שעשוי להיות קצת יותר מיומיים לאחר תום השיפוץ.

 

(אגב, התרחיש הנפוץ בהרבה בארץ הוא של בעל דירה "משובצת" עם תג מחיר בשמים שמוצעת למחירה כבר שנתיים, בחיפוש אחר הפראייר שיפספס את העובדה שצריך להרוס הכול ולבנות מחדש...)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אז השאלה עם אתה חושב על תווך קצר (שיפוץ וישר מכירה) ובאמת יש מס רווח, האם זה באמת הולך להשתלם לך (מבחינה כספית), או שאתה הולך לעושת את זה בתור תחביב כאשר המכירה אמורה לכסות לך רק את ההוצאות?

 

Gesendet von meinem HRY-LX1 mit Tapatalk

פורסם

תחשיב הרווח לקח בחשבון את המס שהוא משלם על המכירה ועל הרכישה ועל כל ההוצאות שיש לו,מוטות כלפי מעלה.

 

נשארו שני נעלמים

 

בכמה יקנה בכמה ימכור

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קיבלת כמה עצות טובות.

 

ההמלצה של איצי בר - זהב. בעיות בטאבו הן סיבה טובה לפסילת עסקה. תתחיל בבדיקת נסח הטאבו (11 ש"ח באינטרנט) ובהשוואה בין התכנית הרשומה במועצה למצב בפועל. וכמו ברכישת רכב, אחרי הסינון הראשוני "מכון הבדיקה" שלך הוא עורך דין העוסק בנדל"נ.

 

וכמובן - עליך לבדוק את הביקוש ביישוב, מה הסבירות למכור את הדירה תוך זמן סביר.

 

וגם מה שכתב SurfHigh נכון - שיפוץ יכול לעלות פי כמה מהאומדן הראשוני. אישית קניתי דירה עם אומדן ראושני של שיפוץ 150 אש"ח. זה נגמר יותר קרוב ל-350. מבחינת מס שבח יש לך בעיה שמצריכה בירור, כיצד מחשבים עלות שיפוץ שאתה מבצע עצמאית. ויש עוד הוצאה שצריך לחשב (או שלא, רק אתה מכיר את השוק המקומי) - עלויות תיווך ברכישה ובמכירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ניתנה כבר הצעה "מבזה" (אפילו לא התחילה ב 9), לא גירשו אותי בבושת פנים...מחכה לתשובה.

 

 

אולי אני טועה, אבל אני לא רואה שום סיבה להתחיל לחפור בניירת במשרדי ממשלה לפני שבכלל שמעתי מחיר שאני יכול להסתדר איתו.

 

אם נגיע למחיר שמוסכם על 2 הצדדים (שהצעתי תחת התנאי שהכל תקין עם הניירת של הדירה) ניגש לבדוק ניירת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...