Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקנטו בן פחות משנה והלך מנוע, איך מתנהלים נכון?


CartMan2oo5
שימו לב! השרשור הזה בן 1549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נישמע לי הזוי ביותר. אני לא היתי מוותר. זו חוצפה ממדרגה ראשונה להפיל את האחריות עלייך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם לי נשמע הזוי.

דלק ושמן לא באמת נפגשים, בשביל זה קיימים רינגים.

 

פנה לשירות המרכזי של קיה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשנה וחצי שכרנו i10 אוטומטי מחברת השכרה ידועה.

ביום השני לשכירות החלטתי לבדוק שמן מים כהרגל מהרכב הפרטי שלי, ונדהמתי לגלות שהמדיד היה יבש לגמרי משמן אלא רק סימני בוץ קטנים. פתחתי את מכסה מילוי השמן לראות שהוא מלא בבוץ וכך גם סביב לו.

היה די ברור שהרכב עם קילומטראז' של כ60000 ק"מ לא טופל מעולם ואף לא ברור אם הוסיפו לו שמן אי פעם. הוספתי כ2 או 3 ליטר עד לגובה הנכון והתקשרתי למוקד השירות להתלונן על כך.

הם כמובן לא יודעים על מה אני מדבר כי הרכב עובר בדיקה לפני כל יציאה ללקוח.

 

עכשיו עם הסיפור שלך ברור שיש כאן בעיה סדרתית, רק השאלה אם היית יכול למנוע בפעולה פשוטה שבועית או אפילו חודשית את התוצאה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבקש לדבר עם מנהל שירות איזורי בשם ישראל, דבר איתו תסביר לו את העניין. הרכב חדש.

 

גם במקרה שלי עם הגיר בהתחלה שיגעו אותי עד שהסכימו לפרק ולבדוק, תתעקש ותדרוש טיפול במסגרת האחריות!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לשלוח את השמן לבדיקה במעבדה ואז להחליט איך מתקדמים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום לכולם, תודה על התגובות.

המוסך שלח בדיקות למעבדה חיצונית של הדלק ושל השמן, עוד לפני שהגיעו התוצאות המוסך רמז שלא יקחו אחריות על המנוע.

לאחר הגעת התוצאות, נאמר לנו בעל פה שהתגלה חומר לא מזוהה ולא ידוע בדלק ובשמן מנוע, החומר גרם לקורוזיה במנוע ולאכילה של הרינגים בבוכנות ובנוסף לאכילת מיכל הדלק בחלק הפלסטי שלו. וישר הכריזו שעל בעל הרכב לשלם על החלפת המנוע ושלא ניתנת אחריות, על החלפת המיכל ודרישה על השתתפות ברכב השכור שקיבלנו מחברת ההשכרה.

האשימו את התחנת דלק, בדיקה מול אנשים שתידלקו באותה התחנה באותו היום, אחד בפרק זמן של דקות (תדלק לפנינו) ואחד בכמה שעות ולהם לא קרה שום דבר. הפנו אותנו לחברת הביטוח להפעלת המקיף ושם נאמר לנו שאין מענה מצד הביטוח על חלקים מכאניים.. בקיצור מבוי סתום ודרישה של עשרות אלפי שקלים, המוסך לא מוכן לשחרר את הרכב בלי הסדר תשלום.

אתמול הגיעו אלינו התוצאות בדיקה, שדי ברור על איזה חומר מדובר שם.. ואני אשמח להכוונה כלשהי למומחה, אולי יש פה אחד, שיוכל לתת לנו יד מכוונת להמשך התנהלות נכונה. תודה מראש.

0C420502-D636-4EA1-98D7-27F65703947F.jpegF7C84314-F78D-4B00-96F4-D48C5873C951.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משוגעים לגמרי שם בקיה

 

במקום לסגור סיפור בשקט ובמהירות, יורים לעצמם ברגל

 

 

זה בדיוק ההבדל בים טויוטה שהחליפו כאן מנןעים על ימין ועל שמאל באלפי מכוניות, חלקן גם הרבה מעבר לתקופת האחריות, ובכך שמרו על המוניטין שלהם

 

לבין יבואנים/יצרנים אחרים (ולא אנקוב בשמות. אבל מתחיל ב-ל' ונגמר ב-י') שגם כשיש תקלה ידועה ומוכרת בארץ ובחו"ל (רצועת תזמון מתפוררת למשל) הם מעדיפים לטמון את הראש בחול או בזפת ולהתפלל שהבעיות יופיען רק אחרי תקופת ה(אין) אחריות

 

זה מה שמתדלק את הסטיגמות וממשיך להחיות אותן שנים ארוכות קדימה.

 

 

האם קיה בדרך הזו גם כן?

 

 

עוקב בעניין רב

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין פה הרבה..

אבל בדיקת השמן לא מראה משהו לא בסדר מבחינתך,

כתוב שם שיש מים בשמן שסביר להניח שמקורם בנוזל קירור שחדר לשמן מנוע.

ויש חלקיקים שהגיעו עקב שחיקת המנוע.

 

לפחות מבחינת השמן אני לא מבין מה חריג בבדיקה הזאת.

לגבי מים בדלק? זה בכלל מתערבב ? כמה מים צריך להכניס לדלק על מנת לגרום לשחיקה של המנוע?

 

לא ראיתי שכתבו שיש סוכר בדלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לקודמי די ברור שכשל גרם לחדירת מים לשמן, ולא חדירת חומר חיצוני כלשהו.

 

אני היית מפעיל באופן מיידי עו"ד עם ניסיון בתחום הזה, ויפה שעה אחת קודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משוגעים לגמרי שם בקיה

 

במקום לסגור סיפור בשקט ובמהירות, יורים לעצמם ברגל

 

הם לא יורים לעצמם ברגל, הם עובדים בשכל.

 

כל היבואנים היום מודעים היטב לנושא זיוף הדלקים שקיים הן בבנזין והן בסולר. זה שלא שומעים על זה בחדשות או בכל אמצעי מדיה אחר - לא אומר שזה עבר מן העולם, להפך, זה עדיין קיים חי ובועט.

 

לא סתם היבואנים, כולם כולל קיה וכל אחד אחר שאתה יכול לחשוב עליו, שולחים באופן מיידי דגימות דלק ושמן למעבדה בשביל לבדוק האם כשל המנוע (או המערכת שכשלה - הקשורה לנוזלים הנ"ל) שייך לזיוף אחד הנוזלים הנ"ל או שמה מקור התקלה מכאני או בייצור של המנוע (או הרכיב שכשל).

 

הממצאים מראים שככל הנראה יש בעיה עם הבנזין (עכור) ובאופן ברור כתוב שכמות המים בבנזין גבוהה והוא אינו תואם לדרישות התקן של בנזין נטול עופרת.

 

אגב, לא רק זיוף של דלקים גורם לבעיות הללו אלא גם מיכלי דלק תת קרקעיים שאינם נקיים (ברגע שהמיכלית מגיעה למלא אותם, כל הזבל מהקרקעית מתחיל להתערבב עם הדלק החדש - ולוקח שעות עד שכל העסק הזה שוקע חזרה והמשאבה מוציאה בנזין\סולר צלולים ונקיים. אם נכנסת לתדלק בטווח קצר לאחר שמיכלית ביקרה בתחנה, יש סיכוי גבוה שהדלק שייצא לך מהמשאבה יהיה מטונף).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי נשמע הזוי.

דלק ושמן לא באמת נפגשים, בשביל זה קיימים רינגים.

דלק ושמן נפגשים בהרבה מקרים של תקלות לדוגמא: משאבת הזרקת בלחץ גבוה תקולה ודולפת תגרום לעליית מפלס שמן המנוע וריח נוראי של דלק בשמן.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם תרחיב מרק.

 

בכל אופן, המעבדה אומרת שיש פה נוזל קירור שהתערבב עם שמן?

לי זה נשמע כמו תקלת יצור במנוע.

 

אם המוסך מסרב, וטלקר מסרבים גם, עו"ד וכמה שיותר מהר.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה אם הבדיקת מעבדה מוכיחה שהכשל הוא חיצוני שלא קשור למנוע. כמו דלק מהול. (ואז אולי אפשר לתבוע את התחנה, או שניהם, ושבית המשפט יחליט).

ואולי מכתב מעו"ד יזרז אותם.

לכן יש להתייעץ עם עו"ד לבחינת הנושא.

כדאי לחפש עו"ד עם ניסיון במקרים כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך דחוף לפנות לעו"ד ובמקביל למהנדס רכב שכבר עכשיו גם ייקח דגימות שמן ודלק מהמנוע התקול, יבדוק המנוע התקול ויכין חוו"ד מומחה בנוגע למקור התקלה.

 

הדחיפות היא שצריך מי שהוא מטעמך שיבדוק המנוע והנוזלים בטרם יעלימו המנוע התקול.

 

גילוי נאות אני עו"ד העוסק בתחום הנזיקין והביטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...