Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי ASX המחודש בישראל


פבל
 שיתוף
עוקבים 4
שימו לב! השרשור הזה בן 381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שאתם צועקים (סוג של בצדק) ש"זה רק פנסים חדשים!!!!!", מסתבר שלא ממש.

 

MAIN-מיצובישי-ASX-2020.jpg

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אופציה מעניינת להחליף את המאזדה...

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למרות כל ההתלהבות מהשינויים עדיין מדובר ברכב ישן.. לא מיושן.. פשוט עתיק!

והבעיה שקוראים לו ASX החדש.. זה מזכיר לי את הלאונה שאבא שלי קנה ב 93 מהחברה - כולם התלהבו מהרכישה ואני התבאסתי רצח על הרכב המיושן שתוכנן בתחילת שנות ה 80..

לבחור מעלי - אתה בטוח שהמיצו הישן מהווה תחליף לרכב מודרני כמו ה 3?

Mazda CX5

Škoda FABIA

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין...

במפרט המצורף לכתבה, רשום גל זיזים עליון כפול, ולא יחיד, כפי שנטען בכתבה.

 

בכל אופן, לאחר צפייה של עשרות סירטוני ביוטוב, לגבי הדגם ה"חדש" הזה, הרי שבאמת, השינויים העיקריים, הם, חזית חדשה, פגוש אחורי אחר, יחידות תאורת לד מלאה מאחור, צורת חישוקים אחרת, ועוד דברים ממש קטנים ומינוריים בקבינה.{צבעי ריפוד, וצבעי כפתורי הפעלת המיזוג\חימום ועוד פרטים קטים}.

 

לגבי ביצועי מנוע, הם נשארו דומים, עד זהים, בדגם החדש מול הקודם.

צריכת הדלק, גם בדגם היוצא, הייתה תלויה רבות באופי הנהיגה.{כמו בכל רכב אחר}.

כמו כן, ניתן להגיע גם ל 13.3 ק"ם לליטר, בנהיגה רגוע מאוד, במישור.

 

לגבי הגיר, רק נסיעת מבחן קצרה ברכב תוכל לאמת, באם השתנה משהו באמת, או שהשתנה רק השם של הגיר.

 

מה שכן, {בעיני לפחות}, הצורה החיצונית, כרגע של הדגם החדש, הרבה יותר מעניינת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
למרות כל ההתלהבות מהשינויים עדיין מדובר ברכב ישן.. לא מיושן.. פשוט עתיק!

והבעיה שקוראים לו ASX החדש.. זה מזכיר לי את הלאונה שאבא שלי קנה ב 93 מהחברה - כולם התלהבו מהרכישה ואני התבאסתי רצח על הרכב המיושן שתוכנן בתחילת שנות ה 80..

לבחור מעלי - אתה בטוח שהמיצו הישן מהווה תחליף לרכב מודרני כמו ה 3?

 

רכב מיושן. נכון.

אותו דבר גם ה-לנד קרוזר. שעולה פי שניים.

לגבי מזדה 3, או משפחתית, מול גיפון, זה כבר עניין של העדפה אישית של לקוחות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רכב מיושן. נכון.

אותו דבר גם ה-לנד קרוזר. שעולה פי שניים.

לגבי מזדה 3, או משפחתית, מול גיפון, זה כבר עניין של העדפה אישית של לקוחות.

 

להשוות לנד קרוזר למיצובישי ASX? :) רציני ? פראדו 150 המשווק בישראל הוא רכב שטח אמיתי היחיד בערך (יחד עם רנגלר) ואין בתחום הזה מה ׳׳לחדש״ יותר מידי - נדרשת שלדה, מנועה וסרנים חיים (פתרון מאוד מיושן לרכב כביש אך אהוב מאוד וחשוב ברכבי שטח) ובנוסף כמובן מע׳ הנעה כפולה מתקדמת אך לא מודרנית (מתקדמת זה אפקטיבית , נוחה לתפעול) , לא מודרנית - אמינה, פשוטה, עם דיפרנציאל אמיתי , נעילות וכו במקום בקרה ממוחשבת והדמיות נעילה... למה :) כי זה הביקוש בשוק. זה מה שהלקוח רוצה - אמין מאוד, אפקטיבי מאוד וזה יוצא יקר מאוד.

 

מיצובישי ממחזרת, כבר כמעת 15 שנה ממחזרת אותם מנועים ואותה פלטפורמה ומשחקת בעיצוב בלבד, חלאס ברצינות, כמה אפשר לצבוע פגושים בצבע כסוף ולקרוא לזה ׳׳דגם חדש״. АSX זה קרוסובר קטן מאוד ביחס לספורטז וטוסון. :-D

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
להשוות לנד קרוזר למיצובישי ?

 

הכוונה הייתה{כמובן} לגיל 2 הרכבים הללו,

ולא ליכולת השטח שלהם, תכונותיהם, יתרונותיהם, חסרונותיהם, הבדליהם, מחיריהם...

{אם הבנת את כוונתי, אבל בחרת להגיב אחרת...}

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, בתקופה שסיטרואן היתה נטולת SUV משל עצמה, הרכב נמכר באירופה כCitroen C4 aircross. למיטב הבנתי לא בהצלחה יתרה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי עדכנו את המנוע והגיר אבל השינוי הכי בולט זה הפגושים והפנסים שהם לד מלא, בפנים עוד כמה דברים קטנים בעיצוב.

מעצבן אותי הרדיו שכלמוביל מתקינים בארץ, בחול יש מערכת עם CARPLAY ופה מערכת אנדרואיד מעליאקספרס.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הכוונה הייתה{כמובן} לגיל 2 הרכבים הללו,

ולא ליכולת השטח שלהם, תכונותיהם, יתרונותיהם, חסרונותיהם, הבדליהם, מחיריהם...

{אם הבנת את כוונתי, אבל בחרת להגיב אחרת...}

 

מה זה גיל ? לנדקרוזר הנוכחי הוא שונה מדגם שפתח סדרה 150 ב-2009, מנוע שונה לגמרי , תיבת הילוכים גם שונה. למעשה סדרה 150 עד 2014 ומ-2014 זה לא אותו רכב (מאוד דומה אבל שונה משמעותית).

 

לכן גיל, במקרה של АSX משמעותי כי מנועים לא חיסכוניים מספיק, חווית נהיגה לא משהו, מחיר זהה למתחרים אז למה בעצם ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי. מישהו יודע כמה מכירות היו לדגם היוצא?

קחו את המספר הזה ולא נראה שהחדש ימכור אפילו 3 יותר מזה.

 

בטווח המחירים הזה יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות.

XV מאובזרת, קיה נירו, CHR, מישהו אמר ספורטז'?/טוסון? קונה (שתהיה גם זולה יותר), CX3, אפילו ארונה תהיה עדיפה יותר לדעתי

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לכן גיל, במקרה של АSX משמעותי כי מנועים לא חיסכוניים מספיק, חווית נהיגה לא משהו, מחיר זהה למתחרים אז למה בעצם ?

תראה, לגבי חסכון בדלק{לפחות},

ניתן להגיע גם ל-13 ק"ם לליטר, עם ה-ASX .

מנוע 2000 סמ"ק, כן?

20191102_113958.jpg

בצילום מופיע תצרוכת דלק ממוצעת, כן? לא תצרוכת דלק רגעית.

מקווה שאתה מבין את ההבדל.

מה שאני לא יכול לומר על ספורטאגי 1600 URBAN עם 132 כ"ס, כאשר לא הצלחתי להגיע, באותם תנאים בדיוק, אפילו ל-10 ק"ם לליטר.

כנ"ל גם המנוע 2000 סמ"ק של ה-קיה. גם לא בנהיגה של סבתא חצי עיוורת.

לקחתי בכוונה את הספורטאגי 1600 URBAN בתור דוגמה, כי כשהASX נקנה, זה היה המתחרה הישיר שלו, ונשארו יחידות בודדות ממנו, במחיר אפילו גבוה יותר בכמה אלפים טובים.

הספורטאגי, 1600 אורבן, הרבה יותר יפה,גדולה, מרווחת, ונוחה מה-ASX אינסטייל. אבל בסעיפי, ביצועים, מנוע, צריכת דלק, אבזור, ואבזור בטיחותי, היא פשוט לא שם.

 

ובכלל, איזה רכב עם מנוע אטמוספרי של 2000 סמ"ק, ללא טורבו, לא דיזל, ולא הייברידי, אתה מכיר, שהוא חסכוני בדלק?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו שזה הנקודה, שאין הרכב הזה לא דיזל ולא היברידי ולא מראה ולא נוחות ולא מולטימדיה וללא סטייל והוא במקור מלפני עשור ולכן לדעתי האישית פשוט לא ביותר מדי דברים.

הגביהו את הלנסר וקראו לו גיפון.

ב2019 מצפה ליותר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...