Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מחפש רכב עבודה וגם למשפחה, אמין, נוח וזול לתחזוקה עד 40,000 ש"ח. קיבלתי המלצה מחבר על רקסטון.

הכלים שיש ביד 2 נראים במצב מצויין ומתוחזקים באהבה.

שנתונים קצת ישנים..

 

האם למישהו פה יש ניסיון? יכול לתת חוו"ד איכותית?

בנוסף, האם יש שנתון מסויים בעייתי שצריך להיזהר ממנו? (ריקולים, בעיות גיר וכו'..)

 

תודה!

פורסם

בשנת 2003 אבא שלי החליף את המוסו שלו ברקסטון חדש מהחברה.

הרכב היה אצלו 16 שנים, עשה 400 אלף קמ. הוא מאוד אהב אותו.

 

ממה שאני זוכר צריכת דלק סבירה מאוד, יכולות שטח לא רעות בכלל (בערוב ימיו לקחתי אותו לנחל ניצנה ובור צבחה, עמד בכבוד) מנוע וגיר אמינים מאוד, הדגם 7 מושבים מרווח.

 

הייתה לו בעיה בחיישן חום מנוע (אבא שלי טוען שזו בעיה של הדגם..) , הפלסטיקה לא הזדקנה בכבוד, חלונות חשמל התעייפו מאוד.

 

הייתי מדבר עם משהו שהחזיק כזה כי בטוח שיש עוד עניינים לקחת בחשבון.

 

סהכ בתור משתמש פאסיבי חושב שזה אחלה רכב ותמורה טובה למחירו כיד 2

 

בהצלחה ושנה טובה

×
×
  • תוכן חדש...