Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים שאלתי כאן לגבי משפחתית 2017 מומלצת חוץ מטויוטה (כי טויטה קצת מעל התקציב).

בינתיים אני בודק גם לגבי קרוסאובר/משפחתית 2016 -

הפרמטרים החשובים לי: בטיחות אקטיבית, מרווחת (3 ילדים מאחורה, אחד מהם על כסא בטיחות), חסכונית, אמינות ושמירת ערך.

הנטיה שלי היא לרכב רגיל, לא היברידי.

אשמח לעצתכם.

תודה!

פורסם

תודה. אכן אני רואה שקורולה מסוף 2016 כבר כוללת בטיחות אקטיבית ונכנסת לתקציב.

מבין הרכבים עם הבטיחות האקטיבית בתקציב ובשנתונים הנ"ל אני יכול לקנות קרסאובר, אבל הקורולה הכי עונה על הפרמטרים שחשובים לי.

ספורטאז' - פחות חסכונית. קשקאי - מנוע חלש.

ומבין המשפחתיות - מאזדה 3 - יותר צפופה. סקודה אוקטביה - גיר. סיוויק האצ'בק - קראתי שפחות בטיחותית לילדים.

אשמח לשמוע דעות נוספות...

תודה

פורסם

בטיחות אקטיבית זה מושג רחב, אתה צריך לראות מה כל רכב נותן בדיוק.

קורולה למיטב זכרוני הציעה בלימה אוטונומית במהירות עירונית, התרעה על סטייה מהנתיב ואור גבוה אוטומטי. גם הקשקאי דומה.

מאזדה 3 למשל מוסיפה על זה תיקון היגוי אקטיבי בחלק מהדגמים.

באוקטביה אחרי מתיחת הפנים יש בכל הדגמים בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מהנתיב אבל אין שליטה באורות.

בספורטאז' יש גם בלימה, גם תיקון וגם שליטה באורות.

פורסם

תודה רבה, חשוב לי בעיקר העניין של בלימה והתרעה על סטייה מהנתיב (וכמובן שעדיף גם תיקון). מבין שאני צריך להתפשר על משהו... רק לא יודע עדיין להחליט על מה...

×
×
  • תוכן חדש...