Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

החלפתי רדיאטור, במסגרת ההחלפה שלו שמו מים רגילים לראות שאין בריחה והכל טוב.

אני רוצה לנקז את כל המים ולשים אנטיפריז , השאלה איך אני מרוקן את כל המים ?

הרכב הוא יונדאי גטס.

פורסם

האם אתה יודע לבצע את העבודה אחרי הניקוז?

להוציא אוויר לדוגמה?

אם כן אז יש לך פרפר בחלקו התחתון של הרדיאטור.

פתח אותו והמים יתנקזו.

בהצלחה

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

למה לאחר ששמו מיים רגילים לא בדקו את מערכת הקירור בלחץ על ידי משאבה יעודית ושלחו אותך עם המיים הרגילים לדרכך?! או יותר נכון היו מניעים, נותנים לרכב לעבוד ראים שהכל תקין שמערכת הקירור בפעולה מלאה ואז מחליפים נוזל...לא מבין את זה..חבל!

בכל מיקרה תחזור אליהם ודרוש שיבצעו מה שהיו אמורים לבצע לפני שיצאת מהם לאחר ההחלפה של הרדיאטור.

ברדיאטור של הגטסה הבורג בתחתית הרדיאטור אם אני זוכר נכון הוא לא פרפר אלא צורת + שקוע כך שצריך בעדינות לפתוח אותו שלא יאכל הוא מפלסטיק. האופציה הבטוחה ביותר היא לנתק צינור רדיאטור תחתון לרוקן ולהחזיר. מבחינת ניקוז אויר ממלאים עד למעלה לקצה הפייה תוך עיסוי הצינורות של הרדיאטור ומניעים שאין בועות. נותנים קצת למיפלס הנוזל עלות שהמנוע עובד מעט ואז סוגרים המיכסה. והפרסטון הוא מצוין!

כמה שילמת על הרדיאטור כולל עבודה והכל?

פורסם
למה לאחר ששמו מיים רגילים לא בדקו את מערכת הקירור בלחץ על ידי משאבה יעודית ושלחו אותך עם המיים הרגילים לדרכך?! או יותר נכון היו מניעים, נותנים לרכב לעבוד ראים שהכל תקין שמערכת הקירור בפעולה מלאה ואז מחליפים נוזל...לא מבין את זה..חבל!

בכל מיקרה תחזור אליהם ודרוש שיבצעו מה שהיו אמורים לבצע לפני שיצאת מהם לאחר ההחלפה של הרדיאטור.

ברדיאטור של הגטסה הבורג בתחתית הרדיאטור אם אני זוכר נכון הוא לא פרפר אלא צורת + שקוע כך שצריך בעדינות לפתוח אותו שלא יאכל הוא מפלסטיק. האופציה הבטוחה ביותר היא לנתק צינור רדיאטור תחתון לרוקן ולהחזיר. מבחינת ניקוז אויר ממלאים עד למעלה לקצה הפייה תוך עיסוי הצינורות של הרדיאטור ומניעים שאין בועות. נותנים קצת למיפלס הנוזל עלות שהמנוע עובד מעט ואז סוגרים המיכסה. והפרסטון הוא מצוין!

כמה שילמת על הרדיאטור כולל עבודה והכל?

 

650 שקלים.

בגלל שזו פרצודורה יחסית, חשבתי זה יותר פשוט.

אני אעדיף לחזור אליו..

×
×
  • תוכן חדש...