Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

 

אשמח לקבל המלצה למערכת דאבל דין שתחליף את זו הקיימת אצלי ברכב, מאחר וזה באמת מרכיב חשוב בעבורי באיכות הנסיעה.

ההעדפה הברורה היא שאוכל לרכוש את המערכת בארץ, אך לא פוסל רכישה מאתרים בחול, בהנחה והתמורה לכסף תהיה טובה.

דרישות מסוימות הינן שלמערכת תהיה אופציה לWaze או Google maps, ובנוסף שלמערכת תהיה אפשרות חיבור Bluetooth עם מכשיר הטלפון.

למיטב הבנתי מערכת אנדרואיד תהיה המתאימה ביותר.

התקציב שאני מעמיד לרכישת המערכת הינה 500 שקלים, לא מעוניין לחרוג מהסכום הזה.

ברשותי פולקסווגן פולו שנת 2003, מצ"ב תמונה של מרכז הקונסולה.

 

תודה לעונים ולעוזרים, והמשך שבוע טוב51aa644ddab1919d1dcce565b0e9337b.jpg

 

Polo 9N 1.4

פורסם

אשמח לקבל המלצה לרכב 7 מקומות שעושה 0-100 ב6 שניות. צריכת דלק 1:20. שיצטרך טיפול פעם בשנתיים. ושהשכנים יקנאו כמה שהוא יפה.

 

אני מוכן להוציא 1000 ש"ח על רכישת הרכב.

 

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אני קניתי כבר פעם שניה מערכת אנדרואיד סינית. 62$!!!!!

 

וכל הטוב שרצית יש. יוטיוב וויז רדיו אינטרנטי וכו'. אין צורך להתפרע על מערכות אנדרואיד עם מפרט מפוצץ. זה לא פלאפון ואתה תריץ עליו אפליקציות בסיסיות בלבד.

 

מה שכן אל תבנה על אמינות ארוכת טווח-לי אישית זה מספיק. אני מתקין אותם בעצמי וזה דיי קל. במיוחד אם אין לך שליטה מההגה. (אצלי יש וזהו הייתה עיקר התסבוכת) אל תשכח לרכוש דונגל WIFI או פשוט להשתמש באינטרנט מהפלאפון.

פורסם
אשמח לקבל המלצה לרכב 7 מקומות שעושה 0-100 ב6 שניות. צריכת דלק 1:20. שיצטרך טיפול פעם בשנתיים. ושהשכנים יקנאו כמה שהוא יפה.

 

אני מוכן להוציא 1000 ש"ח על רכישת הרכב.

 

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

 

זו לא הייתה מטרת הפוסט, ואם ישנה טעות אשמח גם לתיקון להבא

לעניות דעתי לא ביקשתי חללית, סהכ מערכת שתהיה (קצת) יותר טובה מזו הנוכחית

 

Polo 9N 1.4

פורסם

אצלי מורכב אנדרויד סיני שאני סה''כ מרוצה ממנו אבל אפילו שלי חרג מהתקציב שהקצבת ועלה 700 ש''ח + כזכור לי.

 

כנראה בסכום שלך עם הדרישות שלך תצטרך ממש להתפשר.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

מהנסיון שלי עם מערכות סיניות זולות, המחיר לא תמיד משקף. למשל אני קניתי שנה שעברה סינית ב 700 ש"ח עם אנדרואיד 8 ו 2GB זכרון, אחי לעומת זאת קנה מערכת יותר זולה ב 450 ש"ח עם אנדרואיד 7 ו 1GB זכרון, והמערכת שלו רצה יותר "חלק" משלי (בדקתי טוב טוב, ואני בכללי יודע לבדוק מצוין ביצועים של מערכות מחשב). המערכת שלי בסה"כ בסדר אבל היא קצת "כבדה" ביחס לשלו ועושה לפעמים בעיות עם ווייז אז לא הייתי ממליץ לך בגלל שאתה צריך ווייז.

 

אני אנסה להשיג ממנו לינק למערכת ואולי תוכל לקנות משהו כזה או דומה (אולי כבר יש דור אחד קדימה באותו מחיר). מה גם שהגב של המערכת אצלו דק ולא עבה כמו רוב המערכות.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
מהנסיון שלי עם מערכות סיניות זולות, המחיר לא תמיד משקף. למשל אני קניתי שנה שעברה סינית ב 700 ש"ח עם אנדרואיד 8 ו 2GB זכרון, אחי לעומת זאת קנה מערכת יותר זולה ב 450 ש"ח עם אנדרואיד 7 ו 1GB זכרון, והמערכת שלו רצה יותר "חלק" משלי (בדקתי טוב טוב, ואני בכללי יודע לבדוק מצוין ביצועים של מערכות מחשב). המערכת שלי בסה"כ בסדר אבל היא קצת "כבדה" ביחס לשלו ועושה לפעמים בעיות עם ווייז אז לא הייתי ממליץ לך בגלל שאתה צריך ווייז.

 

אני אנסה להשיג ממנו לינק למערכת ואולי תוכל לקנות משהו כזה או דומה (אולי כבר יש דור אחד קדימה באותו מחיר). מה גם שהגב של המערכת אצלו דק ולא עבה כמו רוב המערכות.

היום גם בסיניות יש מעין מותגים אפילו עם עדכוני תוכנה. שלי למשל של חברת isudar, סיני אבל עם סקירות עליו ביוטיוב ועם עדכוני תוכנה. הייתה עוד חברה שכיכבה אך אני לא זוכר את שמה.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני החלפתי את המערכת המקורית של הייטי במערכת סינית לפני כשנתיים. רכשתי דרך האינטרנט מערכת של joyingauto שעלתה לי כ-1150 ש"ח כולל הכל.

 

שירות הלקוחות שלהם היה מצוין וכלל הדרכה מפורטת איזה מתאמים יש לרכוש על מנת לשמור על תאימות למקור. שולחים להם דגם רכב וצילום של הקונסולה, והם מדריכים אותך מה נדרש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קניתי בדיוק כמו בקישור מעליי אגב להתרשמותי כל המערכות במחירים האלו באות מאותו היצרן.

מאיכות הסאונד דווקא הופתעתי לטובה. (יותר טובה מהמערכת המקורית של B4 מהדור הקודם). אבל כמובן אל תצפה למהירות של גלקסי S10.

 

אני מרוצה ואגב היא הגיעה דיי מהר. משהו כמו 3 שבועות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...