Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתיחת קארפליי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

יש לי אאודי A3 סדאן 2017 ובמערכת הפעלה אין לי קארפליי מה שיש היום לרוב הרכבים באאודי.

רציתי לדעת איך אפשר לפתוח את האופציה הזאת ובמידה וזה עולה כסף כמה בערך זה יעלה.

 

 

תודה!

פורסם

גם לי זה היה נראה מאוד יקר, אז בררתי, מסתבר שצריך לקנות קוד מ פולקסווגן, והוא עולה כמעט אלף שקל, אבל אל תתפוס אותי במילה, זה היה כבר מזמן.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

(בזמנו) אימייל לאופל גרמניה, קבלת אישור ופתיחת אנדרויד אוטו בחינם במרכז השירות.

 

קארפליי כבר היה ברכב.

פורסם
זה עולה בערך 1500 שקל, אני פתחתי בhi led בכפר סבא.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

או שהתבלבלת במחיר או שהוא העלה תעריפים הבחורצ’יק.

הוא דורש 3500 פלוס מעמ על העבודה

פורסם (נערך)

הוא לא התבלבל, זה גם המחיר ששילמנו (1500 ש"ח) עבור הפתיחה של Full Link באיביזה החדשה.

 

או שהתבלבלת במחיר או שהוא העלה תעריפים הבחורצ’יק.

הוא דורש 3500 פלוס מעמ על העבודה

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם

המערכת מגיעה עם אפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו, אבל היצרן לא נותן לך להשתמש בזה, כי הוא שומר את זה לחבילות איבזור יקרות יותר. אם אתה רוצה לפתוח את זה, אתה צריך לשלם כופר ליצרן, דפוק, אבל ככה זה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
המערכת מגיעה עם אפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו, אבל היצרן לא נותן לך להשתמש בזה, כי הוא שומר את זה לחבילות איבזור יקרות יותר. אם אתה רוצה לפתוח את זה, אתה צריך לשלם כופר ליצרן, דפוק, אבל ככה זה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

הייתי היים בסוכנות של אאודי שסמוכה לעיר מגורים שלי ומאיפה שנקנה הרכב, נאמר לי שאין את האופציה באאודי A3 בכלל ולא קשור לרמת גימור (שאצלי ספציפית היא על ספורט לקשורי שזה הכי גבוה בA3.

לפי מה שהם אומרים האופציה קיימת רק מאאודי A4 ומעלה ואין אפשרות אפילו בתשלום לפתוח את האופציה בA3

רק באאודי אפשר לקנות רכב בסביבות ה 230 אלף ועדיין להרגיש שקנית רכב זול ........

×
×
  • תוכן חדש...