Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת כננת משיכה על נגרר


Dragonjepp
שימו לב! השרשור הזה בן 1815 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים!

 

ברשותי עגלה נגררת של 2 מטר, ללא בלמים. העגלה משמשת לשינוע ציוד קייטרינג המשמש לערבי קרניבורים ואירועי בשרים באתרים שונים.

כחלק מהציוד אני משנע מעשנת בשר במשקל של כ200 ק"ג. למעשנה גלגלים די גדולים והיא עולה על הנגרר בעזרת רמפה מתנתקת. מכיוון שמדובר בזוית חדה יחסית והמעשנה עצמה לא קלה במיוחד דרוש כוח פיזי משמעותי של לפחות שני אנשים - עובד נוסף שנלקח לאירוע או עזרה מצד לקוחות מרוצים ושיכורים כשמדובר באירוע קטן. כמובן שהמעשנה חמה ולא תמיד הכי נקייה כך שהפתרון לא אידאלי (בלשון המעטה).

 

בכוונתי רוצה להתקין כננת משיכה על הנגרר כדי לעשות לעצמי חיים יותר קלים ואני צריך יעוץ. המעשנה עברה הכנה בדמות ארבעה טבעות ברזל שרוטחו לה. הטבעות הולכות להתחבר על ידי רתמה עם שאקלים.

 

ישנן מספר אלטרנטיבות:

כננת ידנית, בסגנון של כננת אופנוע ים, עם בלם. כבל או רצועה. כוח משיכה עד 500 קג. ההתקנה על הנגרר פשוטה, הכננת עצמה זולה מאוד, מבחינת נוחות וכוח אני לא סגור על זה.

 

כננת חשמלית לרכב. ישנו מספר רב של דגמים, קטנים וגדולים, אין לי מושג מה בדיוק יספיק לי ואיזו חברה עדיפה.

 

כננת ביתית עם ממיר מתח מ220 ל12 וולט.

 

כבמידה ותחובר כננת חשמלית יהיה צורך בהעברת כבל מהמצבר ובניית חיבור מיוחד. חיבור התאורה של הנגרר לא מתאים למשימה. הרכב אצלי לפחות לשנה הקרובה, יוחלף בברלינגו חדשה כשזו תגיע לארץ. כמו כן, כננת כבדה יותר תדרוש בניית תושבת מיוחד על הנגרר עצמו.

 

כננת חשמלית נוחה יותר בפוטנציאל ואני נוטה להעדיף אותה על הידנית אבל זה יותר התעסקות.

תקציב - עד 1500 ש"ח לא כולל עבודת מסגרות.

 

לא הצלחתי למצוא עסק של "one stop shop" שיפתור לי את הסוגיה, בוני נגררים שולחים אותי לחשמלאי רכב, חשמלאים אומרים "לך קודם תקנה כננת, את החשמל נעשה לך כבר". ואיזה כננת לקנות אין לי מושג... יש מישהו שמתעסק בככנות לנגררים באזור השרון - מרכז? עדיף אזור נתניה.

תודה לעוזרים!

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1815 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...