Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - טויוטה ראב4


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו כל ג'יפון אחר מאותה הקטגוריה, שאין עליו סמל של סובארו = עולה על מדרכות יותר גבוהות ממה שקורולה מסוגלת לעלות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דווקא ל3008 מרווח גחון גבוה יותר בכמה מילימטרים מהסובארו פורסטר..

 

בכל מקרה שניהם לא בנויים לנסיעה בתנאים שהם יותר משבילי כורכר.

 

אוי כמה שאתה טועה. מילא זה, אתה מטעה דורות שלמים של אנשים שיקראו את השגיאות שלך פה ועוד עשויים לחשוב שאתה מבין משהו, כי זה מופיע באינטרנט...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח גחון זה לא פרמטר יחיד והכי חשוב ברכב שטח או ג'יפון לצורך העניין. פורסטר עושה הרבה יותר משבילי כורכר מניסיון.

 

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי בריפרוף את המבחן וראיתי יותר ביקורת בינונית מאשר ואוו... בקיצור טיוטה נישארה טיוטה. רכב פרקטי אמין ומשעמם.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיווון שאתה כזה מומחה מיוחד ,בוא תחכים את כולנו ואת הדורות לגבי מרווח גחון של 21.8ס"מ בפיגו לעומת 21.3ס"מ בסובארו..

 

מרווח הגחון אולי זהה, 22 סמ, אבל יכולות השטח של סובארו גבוהות מאוד וקיימות באופן ממשי. שבילי כורכר עאלק. תן לו בוץ, תן לו חול, תו לו שטח טכני. הוא אמנם לא לנדקורזר, אבל יתקדם היכן שהפיגו ישקע/יישבר...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חביבי,יש 3 נתונים שמשפיעים על יכולת השטח ,מרווח גחון,זיווית גישה,וזווית נטישה.

 

כאשר הבולט מכולם זה מרווח הגחון כי בלי הגובה המתאים מהקרקע יש לך הונדה סיויק רגילה ביד.

 

נכון שהפורסטר 4X4 ,אבל בשביל נסיעה בשבילים לא צריך הנעה כפולה..

 

מעבר לכך איכות המתלים,בפורסטר גם ככה בכביש הרכב מתנדנד על המתלים הרכים שלו,לעומת אלו הסופגים של הפיגו והמאזדה זאת בדיחה להשוות.

 

הידע היחידי שלך בנסיעת שטח זה מהמשרד לבית הקפה הסביבתי,אז למה בכלל לצאת בהצהרות גדולות שאין לך יכול לגבות אותן בעובדות?..

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב כבר יש נוכחות בכבישים והוא אחד הכעורים לטעמי.

 

חוץ מזה קטן מספיק כדי להתנייד ללא כאב ראש בגוש דן הפקוקה והצפופה? הרכב הופך לקיה פיקנטו כשנכנסים לעיר?

 

זו עדיין בהמה ומהבחינה הזו אין לו יתרון פרקטיות על פני רכבים אחרים בקטגורייה, הם קלים וקשים לאותה התניידות באותה הרמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חביבי,יש 3 נתונים שמשפיעים על יכולת השטח ,מרווח גחון,זיווית גישה,וזווית נטישה.

 

כאשר הבולט מכולם זה מרווח הגחון כי בלי הגובה המתאים מהקרקע יש לך הונדה סיויק רגילה ביד.

 

נכון שהפורסטר 4X4 ,אבל בשביל נסיעה בשבילים לא צריך הנעה כפולה..

 

מעבר לכך איכות המתלים,בפורסטר גם ככה בכביש הרכב מתנדנד על המתלים הרכים שלו,לעומת אלו הסופגים של הפיגו והמאזדה זאת בדיחה להשוות.

 

הידע היחידי שלך בנסיעת שטח זה מהמשרד לבית הקפה הסביבתי,אז למה בכלל לצאת בהצהרות גדולות שאין לך יכול לגבות אותן בעובדות?..

 

כמות השטויות שרשמת כאן היא כל-כך גדולה שאין לי מושג מאיפה להתחיל.

יש כל כך הרבה יותר גורמים שמשפיעים על עבירות של רכב מעבר לשלושת הנתונים שרשמת – שהם דווקא די בסוף.

 

על פי 'שיטת Ron.p לבחינת יכולות של רכב שטח' ניקח לדוגמא לנדקרוזר:

  • לנדקרוזר ארוך – מרווח גחון 21.5 ס"מ. בין הפורסטר ל 3008 האולטימטיבי.
  • לנדקרוזר קצר – מרווח גחון של 20.5 ס"מ – עוד יותר פחות מהפורסטר אפילו.

מסקנה משיטת Ron.P – יכולות השטח של הלנדקרוזר נחותות מזה של ה 3008, הארוך הוא איפשהו בין פורסטר ל 3008, והקצר...אוי לעיניים הרואות.

 

דווקא המתלים הם מרכיב קריטי ביכולות השטח של רכב. מהלך מתלה ליתר דיוק. קח רכב שטח עם מרווח גחון של 30 ס"מ, ומתלים קשיחים לחלוטין – בהצלבה הראשונה – הוא יעמוד כפסל סביבתי עקב חוסר היכולת להעביר את הכח מהצמיג לקרקע. מהלך מתלה הרבה פעמים מגיע עם רכות של המתלים. לא רופסות אלא רכות. זה כמובן גם קשור לנוחות אבל נעזוב את זה.

 

בשביל שבילים בהחלט צריך 4X4, אלא אם אתה בשבילי נוף הכרמל או ביער בן שמן.

אם אתה רוצה באמת לטייל, זרימת מים קטנה שחרצה את השביל תגרום ל 3008 להסתובב חזרה, בעוד שהפורסטר ימשיך להתקדם בזכות מהלכי המתלה שלו.

 

למעשה כל פורסטר, גם הקודם, ועוד יותר הנוכחי, מציגים נוחות מאוד גבוהה בזכות מתלים משובחים.

 

כתבת לגולש אחר שהידע היחיד שלו הוא מנסיעה לבית הקפה הסביבתי ואתה מציג 'ידע' שגוי, שניכר שנצבר בקריאת שטויות באינטרנט או בעיתונים, ואפס ידע ונסיון בשטח אמיתי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב כבר יש נוכחות בכבישים והוא אחד הכעורים לטעמי.

 

חוץ מזה קטן מספיק כדי להתנייד ללא כאב ראש בגוש דן הפקוקה והצפופה? הרכב הופך לקיה פיקנטו כשנכנסים לעיר?

 

זו עדיין בהמה ומהבחינה הזו אין לו יתרון פרקטיות על פני רכבים אחרים בקטגורייה, הם קלים וקשים לאותה התניידות באותה הרמה.

מתחבר לגמרי, האוטו הזה פשוט מכוער, גיבוב של גיאומטריה מוזרה ובעיקר מעמיסה על העין, חלק קדמי מסורבל וכבד מאוד למראה וחלק אחורי שמגיע יותר מאיזו פולונז פולניה משנות השמונים של המאה הקודמת מאשר מהאחות המבוגרת יותר, ראב 4 הקודמת שהיתה אמנם שבלונית למראה אבל לפחות זורמת ואלגנטית לעין. ולא מתווכח עם ההצלחה, כרגיל ערבבו טויוטה עם ג'יפון, תבלו בקצת הייבריד, זירקו תג מחיר הגיוני, גם אם מעט גבוה והופ, יש לנו להיט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חביבי,יש 3 נתונים שמשפיעים על יכולת השטח ,מרווח גחון,זיווית גישה,וזווית נטישה.

 

כאשר הבולט מכולם זה מרווח הגחון כי בלי הגובה המתאים מהקרקע יש לך הונדה סיויק רגילה ביד.

 

נכון שהפורסטר 4X4 ,אבל בשביל נסיעה בשבילים לא צריך הנעה כפולה..

 

מעבר לכך איכות המתלים,בפורסטר גם ככה בכביש הרכב מתנדנד על המתלים הרכים שלו,לעומת אלו הסופגים של הפיגו והמאזדה זאת בדיחה להשוות.

 

הידע היחידי שלך בנסיעת שטח זה מהמשרד לבית הקפה הסביבתי,אז למה בכלל לצאת בהצהרות גדולות שאין לך יכול לגבות אותן בעובדות?..

 

רון, חבל שנפלת ככה...

הפורסטר הוא אחד הרכבים היותר נוחים בקטגוריה, לא מתנדנד ולא מטלטל ולא שום דבר קרוב לזה.

המאזדה CX5 שהיא רכב נהדר בפני עצמו, לדעתי פחות נוחה ולא במעט והראב4 (הקודמת, לא מכיר את החדשה) עוד פחות.

ומבלי לזלזל במרווח גחון ובזוויות, זה ממש לא חזות הכל, הסבר טוב יותר ממה שקיבלת מ- DISCO אני לא יכול לתת.

 

אגב,

הראב4 החדשה לא יפה (לטעמי), מנסה כבר שבועיים להתרגל למראה שלה עם הרכב החדש של השכנים שלי, לא מצליח.

נראה לי שאבקש מהם להתחיל להחנות עם הפנים לכיוון החומה, במקרה של הראב4 עדיף התחת :-D

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חביבי,יש 3 נתונים שמשפיעים על יכולת השטח ,מרווח גחון,זיווית גישה,וזווית נטישה.

כאשר הבולט מכולם זה מרווח הגחון כי בלי הגובה המתאים מהקרקע יש לך הונדה סיויק רגילה ביד.

נכון שהפורסטר 4X4 ,אבל בשביל נסיעה בשבילים לא צריך הנעה כפולה..

מעבר לכך איכות המתלים,בפורסטר גם ככה בכביש הרכב מתנדנד על המתלים הרכים שלו,לעומת אלו הסופגים של הפיגו והמאזדה זאת בדיחה להשוות.

הידע היחידי שלך בנסיעת שטח זה מהמשרד לבית הקפה הסביבתי,אז למה בכלל לצאת בהצהרות גדולות שאין לך יכול לגבות אותן בעובדות?..

 

אני באמת לא יודע אם אתה (א) צוחק; (ב) עושה ניסוי בדינמיקה חברתית; או (ג) מאמין במה שאתה אומר ואז כאמור אתה טועה בגדול.

שים לב: שבילי כורכר? יאללה. גם מזדה ליסינג. אפילו יונדאי ליסינג. אבל אתה כתבת שאף אחד מהם לא בנוי לנסוע מעבר לזה, ובזה אתה טועה בגדול.

הזכרת לי שבחורף נסענו עם ה- XV לאיזה אתר בעמק חפר. בדרך הלוך היה באמת שביל יחסית סלול, שגם 3008 (כשם גנרי) למיניהם עברו בו. כמובן, אנחנו בתוך השלוליות הבוציות והן לידן - אבל ניחא. אנחנו גם נסענו קצת בשדה בוצי והם לא העזו להיכנס, אבל ניחא. בדרך חזרה, כולם חזרו בשביל הסלול (בזהירות כמובן, לא חוליגנים כמונו), ואנחנו חזרנו בשבילי השדות עם הגי'פים הגדולים. לא שה- XV מתחרה בהם בשטח, אבל הוא בוודאות מסוגל להרבה (הרבה) יותר מאשר 3008 למיניהם.

 

אז אפשר לסכם: 3008 (למיניהם) הם אחלה רכבים ואפילו נוסעים בשבילים סלולים.

לעומת זאת, רכבי 4*4 מסויימים, וביניהם XV, פורסטר ואולי גם אאוטבק (לא ניסיתי), יכולים גם יכולים להתקדם הרבה מעבר. או כמו שאמרו השכנים מצפון: בעדן בעדן שבילי כורכר.

 

והנה שאלת מחשבה אליך: נניח שה- 3008 מאבד אחיזה בגלגל ימני קדמי. האם יצליח לנסוע ישר? או שיסמן מעגלים במקום?

 

ואפרופו משרד-קפה, את זה אני עושה ברכב 4*4 אחר, גם הוא של סובארו, אלא שהמתלים שם "קצת" יותר נוקשים ומרווח הגחון שלו מאפשר להשחיל מתחתיו מקסימום עיתון מקופל ולא יותר (ציטוט מאתר אחר; תעשה חיפוש תגלה את הרכב ;-) ).

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1684 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...