Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - טויוטה ראב4


פבל
 שיתוף
עוקבים 8
שימו לב! השרשור הזה בן 497 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפעם, לרגל הבחירות (ולא רק) החלטנו לנסות משהו קצת אחר. לקחנו את הראב4 החדש, וחילקנו את זמן המבחן שווה בשווה בין פבל לרוני. אחר כך הכנסנו את שניהם לשרשור אימיילים, ונתנו להם להתווכח עד המוות (ליתר דיוק עד שנמאס לנו, אבל זרמו איתנו).

 

מה דעתכם על הקונספט הזה? על הרעיון? על הביצוע? מעניין אתכם? רוצים שנעשה את זה שוב? או שזאת שטות אידיוטית וחסרת כל ערך ואתם מקווים שיפטרו את כולנו במהרה בימנו אמן?

 

MAIN-טויוטה-ראב4-2019.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ואו פשוט ואו!

אחלה מבחן, ביג לייק לקונספט אהבתי מאוד שונה ומרענן.

לגבי הרכב אני חייב להסכים עם פבל :)

2017 Type R

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא צויין במבחן זה מחסור בולט בבידוד רעשים,הרכב לא מבודד מרעשי כביש ורוח,זה לא מתאים לרכב במחיר כזה במיוחד שהמאזדה והפיגו שקטות בהרבה ונותנות תחושה של פרמיום בנסיעה לעומת הטויוטה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה. לא צויין כי לא נרשמה דרמה בנושא. לפחות לא ברכב המבחן. אני די רגיש לדברים כאלה. תוכל להרחיב באיזה תנאים הרכב רועש?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני נסעתי מאיילון לכיוון חדרה בכביש החוף,יש הרבה רעשי כביש ורוח,בהאצות,אפילו בינוניות, הרעשים של המנוע חודרים לתא הנוסעים,הרכב מרגיש בצורה ברורה פחות מבודד מה CX5 וה3008,שתיהן שקטות משמעותית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה שהרכב אפור, בינוני וכו', אבל להגיד (פבל) על יחידת ההנעה שזה ה-highlight של הרכב הזה, שהוא לא ממש מרשים והוא חזק יותר מ 1.2 טורבו או 2 אוטמוספרי? לפי נתונים יבשים הוא חצי שניה למאה מהיר יותר מ1.6T של 3008 ו2.5 אוטומוספרי של CX-5 שהוזכרו במבחן. ובאותו זמן כנראה חסכוני מהם משמעותית. חבל לפי המבחן שטויוטה לא עבדו מספיק על פרמטרים אחרים, אחרת היה יכול להיות הרכב המושלם של הסגמנט.

 

ודווקא מה שסיקרן אותי חסר במבחן, איך עובדות מערכות הבטיחות המתקדמות בטויוטה? הפורמט חביב ביותר, אגב, והייתי יכול להמשיך לקרוא עוד, הרגיש לי שנגמר מהר מדי. :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור למה הרכב מבוקש, הוא מאחד כל הדרישות של הצרכן הממוצע, סמל של טויוטה, ג׳יפון, חסכוני, ומאוד מרווח, ומבחינת ירידת ערך כנראה שירד פחות ממניית טבע בעתיד הקרוב.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אין בעיה שהרכב אפור, בינוני וכו', אבל להגיד (פבל) על יחידת ההנעה שזה ה-highlight של הרכב הזה, שהוא לא ממש מרשים והוא חזק יותר מ 1.2 טורבו או 2 אוטמוספרי? לפי נתונים יבשים הוא חצי שניה למאה מהיר יותר מ1.6T של 3008 ו2.5 אוטומוספרי של CX-5 שהוזכרו במבחן. ובאותו זמן כנראה חסכוני מהם משמעותית. חבל לפי המבחן שטויוטה לא עבדו מספיק על פרמטרים אחרים, אחרת היה יכול להיות הרכב המושלם של הסגמנט.

 

ודווקא מה שסיקרן אותי חסר במבחן, איך עובדות מערכות הבטיחות המתקדמות בטויוטה? הפורמט חביב ביותר, אגב, והייתי יכול להמשיך לקרוא עוד, הרגיש לי שנגמר מהר מדי. :wink:

הן עובדות בסדר גמור. הרי אלה אותן מערכות כמו בלקסוס. לא אגרסיבי, אבל מורגש. זחילה בפקקים במרחק סביר, אבל עדיין כזה שקורץ לממהר מנתיב הסמוך להדחף גם במצב הקצר ביותר. לא הצלחתי לבדוק שליטה אוטומטית על אור גבוה.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני פחות אהבתי את הסגנון של המבחן, זה אולי יותר קליל וזורם לקריאה, אבל חסר לי מידע.

לא נכתב כמעט כלום לגבי אבזור (שלא ממש עשיר ברכב הזה) ולגבי מערכות הבטיחות שמוצעות בהשוואה למתחרים.

גם מה שנכתב לגבי נוחות הנסיעה והמרווח בתא הנוסעים, קצת מתומצת מדי לדעתי.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוני - למה הזמנת 4*4? מה היתרון בהנעה כזו ברכב הזה?

במחיר הזה אפשר לקבל פורסטר הכי מאובזר, כולל אייסייט כמובן, ואפשרות טיול משמעותית בשטח. בחנת אותה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגרסת 4x4 יש מנוע חשמלי גם בסרן האחורי, כך למעשה מתקבלת ההנעה הכפולה.

כתוצאה מכך הביצועים מעט יותר טובים משל גרסת ההנעה הקדמית, וגם צריכת הדלק מעט יותר טובה.

עריכה אחרונה על ידי zivk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הסגנון אחלה.

ממש חסר מידע

 

באופן אישי מידע שאפשר למצוא בפרוספקט פחות מעניין אותי, בטח אם יש 1000 גרסאות. מה שאי אפשר להבין מהפרוספקט יותר מעניין, למרות שבמקרה הספציפי הזה נראה שאפשר היה להבין מה נקבל מהסטיגמה, מקרר סופר יעיל.

 

מבחן חביב. רכב יעיל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 497 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...