Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה להחליף את הרכב השני, שבעיקר מסיע ילדים בתוך העיר ולעיתים רחוקות נוסעים בו חמישה. הסיטרואן C3 בדגם Shine PK לעומת הסטוניק בגירסת הביניים, מאמין שבשניהם אפשר לשכנע את המוכרים להגיע לאותו מחיר.

פורסם

לא חושב שחמישה אנשים בC3 זה רעיון טוב. אתה משווה בין גרסת ה1.4 של הסטוניק לגרסה המאובזרת של הC3 באזור ה100 אלף?

פורסם
רוצה להחליף את הרכב השני, שבעיקר מסיע ילדים בתוך העיר ולעיתים רחוקות נוסעים בו חמישה. הסיטרואן C3 בדגם Shine PK לעומת הסטוניק בגירסת הביניים, מאמין שבשניהם אפשר לשכנע את המוכרים להגיע לאותו מחיר.

 

ראשית שני הרכבים אינם מתאימים להסעת חמישה אנשים במיוחד אם מדובר על נוסעים מאחור אשר עושים שימוש בכיסאות בטיחות.

שנית , הסטוניק בגירסאת האמצע עולה 114K, הסיטרואן עולה 103K וניתן להשיג אותה במסלולי יד 2 0 ק"מ במחירים נמוכים יותר.

אני לא רואה איך אתה מוריד את המחיר של הקיה ל 103 אלא אם אתה מתפשר על גירסאת הבסיס עם מנוע 1.4 ליטר המיושן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני התכוונתי דווקא לגירסת האמצע של הסטוניק, קרי עם מנוע 1.0 טורבו. אני די בטוח שהפ פתוחים להתמקחות ושיש לאן להוריד אותם. בכל אופן, איזה רכב עדיף מבין השניים?

כשהתכוונתי להסעה של חמישה אז הכוונה היתה לשלושה ילדים בספסל האחורי.

פורסם
אני התכוונתי דווקא לגירסת האמצע של הסטוניק, קרי עם מנוע 1.0 טורבו. אני די בטוח שהפ פתוחים להתמקחות ושיש לאן להוריד אותם. בכל אופן, איזה רכב עדיף מבין השניים?

כשהתכוונתי להסעה של חמישה אז הכוונה היתה לשלושה ילדים בספסל האחורי.

 

גירסאת האמצע עולה 114K , היא מכוונת לשוק הפרטי ולדעתי אין לך סיכוי להוריד 11K ממחיר הרכב, אולי אלפים בודדים , למחיר מקביל לסיטרואן יפנו אותך לגירסאת הליסינג (מניסיון...).

מבחינת שלושה ילדים מאחור, באם הכוונה לילדים אשר נדרשים למושבי בטיחות התשובה היא לא, אין מקום מאחור לשושה התקני בטיחות.

ממליץ לך להטריח את עצמך לסוכנות הקרובה עם מושבי הבטיחות על מנת לבדוק התאמה ספציפית.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)
גירסאת האמצע עולה 114K , היא מכוונת לשוק הפרטי ולדעתי אין לך סיכוי להוריד 11K ממחיר הרכב, אולי אלפים בודדים , למחיר מקביל לסיטרואן יפנו אותך לגירסאת הליסינג (מניסיון...).

מבחינת שלושה ילדים מאחור, באם הכוונה לילדים אשר נדרשים למושבי בטיחות התשובה היא לא, אין מקום מאחור לשושה התקני בטיחות.

ממליץ לך להטריח את עצמך לסוכנות הקרובה עם מושבי הבטיחות על מנת לבדוק התאמה ספציפית.

 

אני מכיר אישית מישהו שבא לסוכנות, אמר להם שאין לו יותר מ-100,000 להשקיע, בהתחלה סירבו, אבל ברגע שיצא מהחנות התקשרו אליו שיחזור ומכרו לו את גירסת הביניים המדוברת.

********** עריכה: טעות שלי: הבחור שילם 112K *************

לגבי שלושת הילדים, הגדולה לא צריכה בוסטר כך שהילדים יושבים מאוד בנוח במיצובישי אטראז' שלי, שאני לא בטוח שהיא רחבה יותר.

 

לדעתי אפשר להביא את המכוניות הנ"ל באותו מחיר, השאלה היא מה עדיף מבחינת רכב, טיב השרות וכדומה. למשל, הסיטרואן מגיע עם 5 שנות אחריות יצרן והקיה רק עם 3. איזה רכב שומר יותר טוב על ערכו? איזה יותר כיפי לנהיגה ולנסיעה בכלל?

עריכה אחרונה על ידי smironh
טעוצ שלי
פורסם
חוזר בי, כתבתי שטות.

הבחור שילם 112,000 על הקיה.

 

הוא זה שאמרתי , אלפי שקלים בודדים.

באופן אישי הייתי הולך על רכב משומש בן שנתים שלוש , סוזוקי ויטרה למשל מרווחת יותר משני אילו אשר אתה בודק כרגע וזה מניסיון אישי.

כרכב שני תוכל למצוא ויטרה מודל 2015/2016 במחיר של 75 עד 85 א"ש , אם תשאל אותי זה די והותר לרכב שני במשפחה אבל זו רק העדפה אישית שלי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני מסיע 2 ילדים מאחור ב-C3 עם בוסטרים גדולים, לא בעיה. הרכב יותר מרווח ממה שהוא נדמה. אבל 3 יהיה צ פ ו ף. גם אני הייתי חושב על קקטוס.

מה שכן אחרי האטראז' אתה תהנה מה-C3 שלא תרצה שנסיעות יסתיימו. זה באמת רכב מוצלח בהרבה פרמטרים, ידידותי משעשע וזריז, נוח מאוד ויוצאים רעננים גם מנסיעות ארוכות. הרבה נגיעות חכמות כמו תאי איכסון נדיבים בדלתות, אני אוהב את לוח המחוונים ה-straiht forward ולא מקושקש כמו לונה פארק ברנו.

צריך להתרגל שהרוב עובד דרך המסך ולא מתגים. בהתחלה חששתי אבל זה מאוד אינטואיטיבי.

את הקיה אני לא מכיר. לקיה יש בקרת שטחים מתים? בלימת חרום אוטונומית? מגביל מהירות?

תגדיר לעצמך מה שובר השיוויון שהכי חשוב לך ברכב.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

לקיה יש תיקון סטייה מנתיב ולא רק התרעה, בלימה אוטונומית, תאורה עוקבת פנייה ועמעום אורות גבוהים אוטומטי).

×
×
  • תוכן חדש...