Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזה זמן אני עוקב אחרי טיולי הנהיגה המתפרסמים בפייסבוק בקבוצות השונות.

את עיני צדו במיוחד הטיולים שמוציא ראובן זומר ממועדון אלפא קלאסיק, וחיש מהר מצאתי את עצמי מארגן לעצמי מתנת יומולדת 50 בטיול שכזה. לטיול הצטרפו בניגוד לרצונם אחי ועוד חבר קרוב.

הטיול מוגדר כטיול נהיגה עם רכבי אלפא ג'וליה, ורק אחד התפנק עם S קלאס.

מבחינת עלויות – 6500 ש"ח לטיול הספציפי יקנו לכם טיסות סדירות, רכב שכור, מלונות נפלאים עם ארוחת בוקר, כבישים צדדיים נדירים, חצי יום מסלול בהם ננהג בפרארי 458 או 488, וכניסה לתערוכת / הפנינג המכוניות של טורינו.

מפגש היכרות, וכמה ימים אח"כ אנחנו מוצאים את עצמנו בטיסת אל-על למילאנו.

עם הנחיתה אנחנו פונים לחברת ההשכרה winrent, ומהר מאוד מקבלים את הג'וליות שלנו. לי יצאה ג'וליה שחורה.

כל הג'וליות הן עם מנועי דיזל 2.2 ליטר, וגיר אוטומטי.

מבחינת מאמץ לוגיסטי, היה נראה כי החברה באמת התאמצה לארגן תשע ג'וליות, ולא הספיקה לנקות אותן היטב. הג'וליה שלנו היתה עם 14,500 ק"מ על השעון, ונראה שלא היה לה קל בק"מ הזה.

מכניסים את המזוודות לתא המטען. רגע, לא כל-כך מהר. שתי מזוודות גדולות לא נכנסות לתא המטען המצחיק של הג'וליה, ואנחנו מהנדסים אותן, קצת באלימות כדי שיכנסו.

בחוץ טמפרטורות של כמה מעלות בודדות מעל האפס, ואנחנו ממהרים להניע על מנת להפעיל חימום ולנהוג עם בגדים קלים.

בתכנית – נסיעה ממילאנו עד לעיר קאן שבריווירה הצרפתית, מרחק של כמה מאות ק"מ. הכוונה היא לעשות שני ימים מלאים ברכסי האלפים שמעל הריווירה הצרפתית, לרבות הכבישים עליהם מתנהל ראלי מונטה קארלו.

קצת קשה להתגרזן על כבישים ציבוריים, ועוד בשיירה של עשר מכוניות, אבל הנופים המטמטמים מפצים על הכל. הטמפרטורות יורדות אל מתחת לאפס, כשאנחנו עושים פעמנו אל עבר Col de Turini. מפה לשם, אנחנו בסופת שלגים עם מכוניות כביש בעלות הנעה אחורית. פוגשים צרפתי מבוגר עם את חפירה גדולה לפינוי שלג שאומר לנו Tu es courageux (אתם אמיצים) ואני מניח שהוא התכוון ל 'אתם דבילים'. לזכות הרכב אציין כי הוא היה נשלט לחלוטין, הבקרות עבדו נפלא, ולמעט פרובוקציות מוזמנות מראש הנהיגה ברכב היתה נשלטת ובטוחה לחלוטין.

הנסיעה בתוך השלג היתה חוויה נהדרת. הכבישים לפסגה ובירידה מהצד השני הם כבישי נוף מטמטמים. כרכב שהתנדב לסגור את השיירה כל הטיול, היה קצת מפתיע לגלות שנוסעת שיירה של עשר מכוניות, ואחרי הרכב האחרון נוסעת מפלסת שלג ופותחת את הציר...

מפה לשם, עוברים יומיים מרהיבים ומהנים בצרפת, ואנחנו שמים פעמינו לאיטליה, לטורינו. בלי לשים לב, טורינו די צפונית, ואחרי החמימות היחסית של 9-10 מעלות בקאן, אנחנו מגיעים ל 2-3 מעלות בטורינו.

את היום הבא העברנו בתערוכת / הפנינג המכוניות בטורינו, בצמוד למפעל המיתולוגי של פיאט שהפך לקניון מגניב.

ההפנינג מושך אליו משפחות של חובבי רכב, ילדים בכל הגילאים, נשים וגברים, בכל הגילאים. סדנאות שיפורים וציוד אפטרמרקט בלי מגבלות, מכוניות תצוגה מרהיבות, ואם אתה שוכח לסגור את הלסת התחתונה, אז אתה משאיר סימנים על הרצפה כמו חילזון. אולם ענק של שוק יד שניה לכל חלק שאתה יכול לדמיין לרכבים איטלקיים ישנים. גן עדן לחובבי רכב. תצוגת מכוניות למכירה מטעם מגרשים מקומיים, פשוט מהמם. בצד מסלול מירוצים עם כמה וכמה דלתות אינטגרלה בצבעים אדום-כחול-לבן של מרטיני. חלום שאתה לא רוצה להתעורר ממנו. כמעט כמו בארץ.

למחרת יום על מסלול עם פרארי. נכנסים לחדר תדריכים ושם מסביר לנו המדריך שאנחנו ביום חוויתי, ולא נשבור את שיא המהירות על המסלול היום, אז תירגעו כן? אורך המסלול כ 2.4 ק"מ. וכל אחד עושה שלוש הקפות עם מדריך צמוד שמסביר לבחור את המסלול הנכון.

זה צולם מבחוץ ובגופרו מבפנים. ראיתי את הסרטון כמה (עשרות) פעמים, בכל אחת מהן לא הצלחתי למחוק את החיוך. איזו חוויה.

תם ונשלם. הטיול קיבל את הכינוי הרשמי אצלנו 'הזומריה ה I ', רוצים לרמוז שיהיו זומריות נוספות.

היה תענוג גדול, מאורגן למופת, והכי חשוב החבר'ה שהצטרפו, מצד אחד קבוצה מאוד שונה ולא הומוגנית, מצד שני כולם עם אהבה לתחביב המוטורי, וכך יצא שהתקבצה חבורה נפלאה. המצחיק הוא שאחד החבר'ה גדל כל הילדות שלו שבעה בתים מהבית בו אני גדלתי בילדותי שלי, ומעולם לא נפגשנו בגלל שנתונים שונים. הרבה כיף!

8H2A6997.JPG

8H2A6999.JPG

20190131_123235.jpg

20190201_083257.jpg

20190201_105445.jpg

20190201_144656.jpg

20190201_150303.jpg

20190201_155238.jpg

20190201_163055.jpg

20190201_170909.jpg

20190201_171018.jpg

20190202_092550.jpg

20190202_092646.jpg

20190202_104325.jpg

20190202_104500.jpg

20190202_120151.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ועוד קצת תמונות להמחשה

20190202_120634.jpg

20190202_121051.jpg

20190202_122331.jpg

20190202_122459.jpg

20190202_124415.jpg

20190202_144116.jpg

20190203_085135.jpg

20190203_123749.jpg

20190203_123842.jpg

20190203_124018(0).jpg

20190203_133712.jpg

20190203_134426.jpg

20190203_134629.jpg

20190204_083444.jpg

20190204_083457.jpg

IMG-20190201-WA0106.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בס"ד

 

רציתי לצרוח איפה השלג שהבטחת.

הקדמת אותי[emoji16].

חודש הבא אני גם אמור להיות בצפון איטליה, ישנם דגשים מסויימים לתת עליהם את הדעת?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם (נערך)

א' מזל טוב (או תנחומיי, תלוי מה אתה בוחר :-P)

ב' לכמה ימים נסעתם?

ג' האם זה ראובן שגולש פה בפורום בכינוי reuven?

 

נשמע ונראה ממש נהדר!!

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

רותם - תכין הרבה כסף במטבעות לכבישי אגרה. אני מניח שבחמישה ימי נהיגה הוצאנו מעל 120-130 יורו על כבישי אגרה. תקפידו על נהיגה כחוק.

שביט -

תודה

חמישה ימים מלאים, ארבעה לילות

אין לי מושג.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

נשמע כמו אחלה מתנה.

אמרת אלפא ג'וליה ואחד שהתפנק על S קלאס. ה S קלאס הוא רכב מדהים אבל לכבישים המפותלים שכתבת הייתי לוקח את הג'וליה ANY GIVEN DAY. למרות שלא מדובר ב quadrifoglio.

 

מזל טוב!

×
×
  • תוכן חדש...