Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז שנתון 2012 עד 2015


eaglehorse
שימו לב! השרשור הזה בן 1983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מטרת הרכב היא למשפחה עם ילד קטן לנסיעות עירוניות קצרות ומדי פעם (סופש"ים) בין עירוניות, יש גם נסיעות לירושלים מדי כמה זמן.

הבנתי שלקרוז יש 3 סוגי מנועים, 1.4 טורבו, 1.6 ו 1.8

בהנחה שאני מחפס רק אוטומט איזה מנוע הוא המוצלח מבין כולם בעיקר מבחינת אמינות ומה צריכת הדלק של כל אחד,

איזה תיבת הילוכים זאת? מצמד רגיל או כפול?

מה המחלות של הרכב הזה,

הבנתי שהמזגן מעט חלש, האם זה נכון?

האם גם היה ריקול לגיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3 שנים עם קרוז 2012 השכרה לשעבר עומד כיום על 146388 מנוע 1.6 0 תקלות רק טיפולים שוטפים, צריכת דלק סביב 1:10, אחזקה סבירה

חסרונות: מזגן חלש חימום מצויין,מנוע עצל,עלול להתדרדר אחורה בעליות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה מתכוון עלול להתדרדר אחורה?

האם זה גיר אוטומטי רגיל פלנטרי או גיר רובוטי דו מצמדים?

לאיזה שנתונים היה ריקול לגיר וכמה שנות אחריות הם נותנים?

ומה עדיף את ה 1.6 או 1.8?

עוד משהו, איזה סוגי גימור יש לדגם הזה ומה ההבדלים בינהם?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה מתכוון עלול להתדרדר אחורה?

האם זה גיר אוטומטי רגיל פלנטרי או גיר רובוטי דו מצמדים?

לאיזה שנתונים היה ריקול לגיר וכמה שנות אחריות הם נותנים?

ומה עדיף את ה 1.6 או 1.8?

עוד משהו, איזה סוגי גימור יש לדגם הזה ומה ההבדלים בינהם?

תודה

אני מתכוון שלפעמים הגיר הופך לn בעליות לחסוך דלק והאוטו עלול להתדרדר אחורה, הפתרון להעביר להילוך 1 לתת לאוטו להתקדם קדימה ולהחזיר לd,מה עדיף לא יודע שמע אני עם 1.6 לא מתלונן

יש ls שזה הכי פשוט רק אוקס ולפעמים גם usb ויש lt עם יותר איבזור לא יודע איזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה נשמע כמו תקלה. בטח לא התנהגות סבירה בגיר פלנטרי סטנדרטי.

 

פות"ש, מה התקציב שלך? למה דוקא קרוז?

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח כי השנתון יחסית גבוה לתקציב שלו.

תוסיף אבזור נחמד (לא בגרסה הכי פשוטה אומנם) ומבחר יחסית גדול במגרשים השונים מה שמקל לחפש רכב כזה במספר מקומות מצומצם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל הסחירות בעייתית מאוד ומוניטין האמינות לא בשמיים (אין לי מושג אם הוא מבוסס או לא).

 

בלי לדעת מה התקציב קשה להגיד, אבל גם המחיר של הלנסר לדוגמא די ברצפה, ומוניטין האמינות שלה עדיף.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה נשמע כמו תקלה. בטח לא התנהגות סבירה בגיר פלנטרי סטנדרטי.

 

פות"ש, מה התקציב שלך? למה דוקא קרוז?

זו לא תקלה תקרא קצת מבחנים עליו, הכל תקין כיום הרבה גירים אוטומטיים מתנהגים כמו גיר רובוטי ע"מ לחסוך דלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

lze22

 

היום בדרכ"כ בגירים הרובוטים יש hill hold שלא מתדרדר אחורנית,

זה עובד יופי בוואגיות שהיו לנו ובפיג'ו 108, ב301 פחות, כי לפעמים היה תופס ולפעמים לא, ובקורולה בכלל לא אלה אם תגע בברקס לפני נסיעה שזה מנגנון קצת דפוק לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו לא תקלה תקרא קצת מבחנים עליו, הכל תקין כיום הרבה גירים אוטומטיים מתנהגים כמו גיר רובוטי ע"מ לחסוך דלק
חיפשתי, לא מצאתי שום אזכור לגבי הנושא. אני אשמח אם יש לך אזכור כזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אם אתה הולך על קרוז תקח רק את מנוע ה 1.4 טורבו. זו גרסה מתקדמת יותר וכל הרכב יותר אמריקאי מהגרסאות הקודמות. יש לי סוניק RS עם מנוע כזה, אמנם לא הרבה זמן וצריכת הדלק בעיר לא משהו (1/8.5 היום אבל עם המון עצירות והנעות ונסיעות עירוניות קצרות מאוד רוב הזמן), אבל המנוע חזק ומגיב טוב. הגיר 6 הילוכים קצת מסרס את המנוע וחבל אבל זה עדיין לא נורא ויותר חזק מרוב המשפחתיות, אולי רק פחות מאוקטביה 1.4 ובעיקר בגלל ה DSG.

 

מבחינת אמינות, הסוניק לא אצלי מספיק זמן או ק"מ כדי להעיד, אומרים שהטורבו רגיש אבל לא יודע כמה זה סטטיסטי. כמו כן אמרו גם מערכת קירור רגישה, אצלי ראיתי שמאבד קצת מים אז הייתה נזילה קטנה ממיכל העיבוי, הוחלף עולה 136 ש"ח והרכבה 5 דקות, וכמו כן הבנדים המקוריים (בנדים תפס כאלה) קצת חלשים אז היה שם צינור שמאבד קצת מים בלחץ, החלפנו לבנד עם בורג ומאז שום איבוד מים. So much לגבי "מערכת קירור רגישה".

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי התדרדרות - מדובר בגיר זהה לגיר שנמצא בסוניק, הגיר הנ"ל הוא אוטומטי פלנטרי רגיל אבל מיועד לחסכון בדלק ולכן כחלק מזה בעמידה של מעבר ל2-3 שניות הוא יורד ל"ניוטרל" ולכן עשוי להתדרדר לאחור - לכן בכל הרכבים האלו יש שם HILL-HOLDER שמחזיק את דוושת הבלם למשך 3 שניות בעליה או עד שתלחץ על הגז וההילוך נכנס.

lze22 - אני מאמין שאצלך הייתה בעיה כלשהי עם הHILL-HOLDER או לחילופין יכול להיות שבאמת בשנתונים הראשונים עדיין לא כללו את הHIL-HOLDER ולכן זה קורה.

מהכרות שלי עם קרוז 2013 למיטב זכרוני 1.4 טורבו יש HILL-HOLDER ואין שום התדרדרות.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ על 1.4 מ 2012. רכב חזק, מפנק יחסית, 10כ"א ואמין, לפחות מסיניון אישי.

מינוס יחיד מבחינתי - צמיגים ל 17" 225\50, אם לא טעיתי, יקרים קצת.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה קרוז? האמת שזאת רק אחת מהאופציות אך נראה לי שזאת התמורה הכי טובה שאפשר לקבל לתקציב של עד 40,000

שנתון יחסית חדש וקילומטרץ מתחת ל100,000, (זה מה שאני מחפש, לא פחות משנת 2012 ואמינות) הרכב גם מפנק מבפנים עם לא מעט אביזרים, האם הוא כולל מצלמות רוורס?

אשמח לעוד המלצות

 

לגבי ההמלצה ל 1.4 טורבו,

אני מאמין שהוא באמת יותר חזר מה 1.6 האם גם יותר מה 1.8?

בכל מקרה החוזק שמקבלים ממנוע טורבו קטן הוא על חשבון המעמסה עליו הרי מאפשרים יותר כניסת אויר ועל כן יותר דלק ומאפשרים אם כך לנצילות גבוהה יותר אך למעשה מאמצים את המנוע הרבה יותר ולכן הבלאי עליו יהיה יותר משמעותי,

מה גם שהטורבו יעבוד כמעט תמיד ולא רק בפיקים אז אני לא ממש מתלהב לקנות מנוע טורבו קטן אלא מנוע יותר גדול.

 

שמירת הערך פחות חשובה לי שכן אני מתכוון להשתמש בו עד שימות או אחרי לפחות 7 שנים.

עריכה אחרונה על ידי eaglehorse
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...