Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

ברשותי מחשב נייד מסוג לנובו G50 בנוסף למחשב נייד בן 10 שכבר התעייף.

אני רוצה להפוך את הנייד לנייח אך לשמור על סוג של "ניידות". חשבתי על תחנת עגינה אוניברסלית, מאחר ואין לדגם הנ"ל אפשרות לתחנת עגינה ייעודית.

בעבודה, יש לי נייד של לנובו מהסדרה העסקית והתחנת עגינה מעולה.

אני לא כל כך מבין איך התחנת עגינה אוניברסלית מתחברת למחשב? בUSB או שיש מחבר אחר.

האם ניתן להדליק את המחשב מהתחנת עגינה בדומה לקיים בתחנת העגינה בסדרה העסקית?

פורסם

בעיקרון הדברים האלה עובדים מעל USB או Tunderbolt, אבל במחשב בן 10 יש לך רק USB1? כך שקצב העברת הנתונים למסך יהיה כנראה איטי מדי.

לא ניתן להדליק את המחשב מהתחנה, אבל זה בערך הדבר היחידי שאי אפשר לעשות.

חפש port replicator כדי להבין על מה מדובר

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
אהלן

ברשותי מחשב נייד מסוג לנובו G50 בנוסף למחשב נייח בן 10 שכבר התעייף.

אני רוצה להפוך את הנייד לנייח אך לשמור על סוג של "ניידות". חשבתי על תחנת עגינה אוניברסלית, מאחר ואין לדגם הנ"ל אפשרות לתחנת עגינה ייעודית.

בעבודה, יש לי נייד של לנובו מהסדרה העסקית והתחנת עגינה מעולה.

אני לא כל כך מבין איך התחנת עגינה אוניברסלית מתחברת למחשב? בUSB או שיש מחבר אחר.

האם ניתן להדליק את המחשב מהתחנת עגינה בדומה לקיים בתחנת העגינה בסדרה העסקית?

 

תיקנתי את עצמי...

×
×
  • תוכן חדש...