Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקסוס משיקה את ES בישראל במחיר מצוין!


robertf
שימו לב! השרשור הזה בן 1956 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חלילה, לא פגעת בי בכלל. אני פשוט מנסה להבין איפה לראייתך נכנסת ה-ES אם לא מול הסדרה 5.

 

נראה לי שהיא די נופלת בין הכסאות.

לפי אנשי לקסוס היא מתחרה בסדרה 5, אבל עם הנעה קדמית אין לה ממש סיכוי באירופה.

באמריקה היא מאוד פופולרית אבל במחיר שיותר קרוב לקאמרי (שהיא מבוססת עליה) מאשר לסדרה 5.

GS הייתה מתחרה במרצדס E קלאס וסדרה 5 אבל הפסידה במכירות וכנראה ייצורה יופסק.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תכלס, למעט ההנעה האחורית, ה-ES לא כזה נופלת מה-GS. אותו גודל, אותו מרווח, אבזור יותר טוב, וזה לא שה-GS הייתה מכונת נהיגה מושחזת, או מכונה, או נהיגה, או מושחזת. אז לעצם ההנעה האחורית לא באמת היה מי יודע כמה משקל.

הדבר היחיד הוא שהיא באמת יותר קטנה מהסדרה 5/E קלאס, אבל זה ככה אצל כל היצרניות האמריקאיות. גם האקורה (TL) והאינפיניטי (Q70) וגם בג'יפונים הם כולם מתיישבים כמעט בדיוק בין הקטגוריות.

 

ואגב קאמרי, זה לא מדויק. ה-ES יותר קרובה לאבלון. שלושתן אמנם מבוססות על אותה פלטפורמה, אבל ה-ES והאבלון שתיהן עם WB של 287 ס"מ והקאמרי עם 282.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי אנשי לקסוס היא מתחרה בסדרה 5, אבל עם הנעה קדמית אין לה ממש סיכוי באירופה

אם כבר, הבעיה שלה באירופה זה שאין לה אופציה להנעה כפולה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שזה מדיר שינה מהנהלת לקסוס העולמית או בארץ, אבל לבודדים שנוהגים ב-GS 450h נסגרה האפשרות להשאר לקוחות עתידיים של לקסוס אלא אם משנים קטגוריה, מאחר וה-ES (במיוחד ה-300h האנמית שמיובאת לארץ) - לא ממש מהווה תחליף אמיתי.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתם או ש"תרד" ל-ES או ש"תעלה" ל-LS או שתעבור למתחרות - סדרה 5/E קלאס פלאג אין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שזה מדיר שינה מהנהלת לקסוס העולמית או בארץ, אבל לבודדים שנוהגים ב-GS 450h נסגרה האפשרות להשאר לקוחות עתידיים של לקסוס אלא אם משנים קטגוריה, מאחר וה-ES (במיוחד ה-300h האנמית שמיובאת לארץ) - לא ממש מהווה תחליף אמיתי.
עדיין יש rx450h

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתם או ש"תרד" ל-ES או ש"תעלה" ל-LS או שתעבור למתחרות - סדרה 5/E קלאס פלאג אין.

 

גם כך רוב הלקוחות בחרו במתחרות מגרמניה ולא ב-GS, אז לפחות עכשיו זו לא תחרות ישירה של ממש ויש סיכוי לאסוף יותר לקוחות. כאלו לדוגמה שיחשבו על סופרב 280 (עכשיו זה 272) אבל ירצו סמל נוצץ יותר, לקוחות של ביואיק לה סייבר שהתאכזבו מהבינוניות של האימפלה וכו׳. אבא שלי שמתעניין ב-ES הוא לקוח די טיפוסי לדגם: גיל שלישי שלא מעניין אותו אם זו הנעה אחורית/קדמית או ביצועים, אבל כן מעניין אותו אבזור, בטיחות, צריכת דלק וכו׳. אין לו כל סיבה של ממש לקפוץ לגזרת ה-400 אלף שקל כאשר ב-300 אלף שקל הוא מקבל את כל מה שהוא צריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי הרכב כבד, המנוע אטמוספרי, ולקסוס מקדשים אמינות בכל מחיר וביצועים פחות.

קשה לי להאמין שאת הלקוח הממוצע של הרכב הזה משנה שניה יותר שניה פחות בתאוצה למאה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואף אחד לא שואל איך רכב פרימיום מגיע עם נתוני האצה של עגלה בלי סוסה...

בחייאת, אפילו שברולט קרוז מאיצה יותר מהר.

אני לא מכיר לקוח של לקסוס שזה מעניין אותו.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1956 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...