Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על המענה, לא שאלתי לגבי הנחה.

רציתי לדעת האם השמן שהציעו לי הוא המומלץ ביותר ואם כן איזה עדיף?

ומוסך פרטי הציע לי 250 על עבודה ללא בדיקה עם בלמים..

סה''כ החלקים עם עבודה ייצא לי באזור ה500.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם (נערך)

יופי, עכשיו כשקיבלת הצעת מחיר אפשר להתייחס ברצינות. מי שמפחד להגיב ולהגיד - שיקר כנראה לא מספיק בקיא בניהול עסק ובוא נראה אותו בזמן תקלה אמיתית שדורשת מוסך, לא כל החיים הם פילטר ושמן...

 

שמן טוב ואיכותי אבל התמחור שלו יקר.

ראה כאן http://www.justmotor.co.il/items~140~0~16523.htm?Qsearch=&qmanufact=0&

 

מסנן מזגן יקר, מניח שזה מסנן מזגן פחמן פעיל והוא בהחלט איכותי אבל אני מניח שאפשר למצוא אחד יותר זול, תחליט אתה כמה חשוב לך לנשום אוויר נקי.

 

 

מסנן אוויר הייתי מרכיב מקורי כל עוד לא ידועה לי איכותי החליפי ומנסיוני המוסכים המורשים לא מחזיקים בחלקים תחליפים איכותיים.

 

המחיר של המוסך הפרטי נשמע טוב ומפתה אבל חשוב לשים דגש על מסנן מקוריים/תחליפים איכותיים ושמן מנוע שעומד בתקן של היצרן.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם
יופי, עכשיו כשקיבלת הצעת מחיר אפשר להתייחס ברצינות. מי שמפחד להגיב ולהגיד - שיקר כנראה לא מספיק בקיא בניהול עסק ובוא נראה אותו בזמן תקלה אמיתית שדורשת מוסך, לא כל החיים הם פילטר ושמן...

 

איפה פות"ש כתב על תקלה אמיתית שדורשת מוסך?

פורסם
תודה על המענה, לא שאלתי לגבי הנחה.

רציתי לדעת האם השמן שהציעו לי הוא המומלץ ביותר ואם כן איזה עדיף?

ומוסך פרטי הציע לי 250 על עבודה ללא בדיקה עם בלמים..

סה''כ החלקים עם עבודה ייצא לי באזור ה500.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

זיק הוא סבבה אבל לא הכי טוב,בטח שהוא לא שווה 214 ש"ח.אתה יכול לקנות קסטרול(נחשב בין הכי טובים,ספק אם תרגיש בהבדל אבל) סביב ה140 ש"ח ל4 ליטר(בחנות חלפים).

250 נשמע מחיר הוגן.

בדיקת בלמים מקצועית צריך להוריד גלגל ולמדוד דיסק ורפידות.

פחות מקצועית זה רק להסתכל בפתח בדיקה בקליפר ולהעריך את עובי הרפידות.

פורסם
זיק הוא סבבה אבל לא הכי טוב,בטח שהוא לא שווה 214 ש"ח.אתה יכול לקנות קסטרול(נחשב בין הכי טובים,ספק אם תרגיש בהבדל אבל) סביב ה140 ש"ח ל4 ליטר(בחנות חלפים).

250 נשמע מחיר הוגן.

בדיקת בלמים מקצועית צריך להוריד גלגל ולמדוד דיסק ורפידות.

פחות מקצועית זה רק להסתכל בפתח בדיקה בקליפר ולהעריך את עובי הרפידות.

תודה על המענה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

הצעת המחיר שהעלת היא לא זולה (וייסלח לי מוסך שי לי שאני מאוד מכבד אותו). אם מדובר בגלון הזהוב של הזיק אז מחירו לפני הנחה הוא כ 140 שח ברוטו. ניתן לקבל עליו בחנויות החלפים עד כ 30 אחוז הנחה אז המחיר עליו שניתן בהצעה גם טם חושב לפי ליטר בודד הוא יקר. מחיר עבודה על הטיפול..324 שח שלמעשה המחיר הוא על החלפת שמן ומסנן שמן ואויר. ללא החלפת מצתים. ברור שזה בין היתר כולל בדיקה ומבט על מיכלולי הרכב אך עדיין..זו שעת עבודה יחסית יקרה. לגבי החלפת נוזל הבלמים אני מאמין שנעשית החלפה מלאה מהקאליפרים אז המחיר הוגן ביותר על ההחלפה. לגבי החלפת מסנן מזגן .הגישה אליו היא מאוד פשוטה לדעתי האישית קצת יקר המחיר שניגבה על ההחלפה שלו. מעבר לכך המחירים של החלקים אני מניח שמדובר במקוריים של המסנן מזגן ומסנן אויר אז אלה מחירם אין מה לעשות. זה בגדול הסיכום שלי לעניין. במחיר של השמן אתה יכול לקחת את הקאסטרול הוא הרבה יותר איכותי ומומלץ וייצא זול יותר אפילו מהמחיר שניתן ועוד לגלון של 5 ליטר. בכל מיקרה אם אני זוכר נכון שי לי מקבל מוצרים שאתה יכול להביא איתך והוא יבצע את העבודה אז תתחיל לבדוק ולקנות בעצמך. מסנן מזגן לא צריך מקורי חבל על הכסף. מסנן שמן מקורי כמובן. מסנן אויר מקורי אין בעיה או חליפי ממותג טוב וידוע. שייבת נחושת תבקש מחנות החלפים ייתנו לך בחינם. נוזל בלמים dot 4 תיקח חצי ליטר אמור להספיק עלות של כ 30 שח. מבחינת עבודה אעי מאוד מכבד ומעריך את שי לי ולדעתי בעיניים עצומות אתה יכול לסמוך עליו ואין לי ספק שבהחלט מגיעה לו הפרנסה ביושר רב!

פורסם

תודה על המענה מאור, אם נגיד יגיד לי במוסך שצריך להחליף איזה ברקסים איכותיים כדי וזה קדימה או רק אחורה?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

צריך למדוד עם מד עובי,גם צלחות וגם רפידות.

תלוי מה צריך החלפה או קדימה או אחורה או שניהם.הקדימה נשחק יותר מהר.

לצלחות יש עובי מינימום שהיצרן הגדיר.

רפידות אתה כבר יכול לראות בעין ועדיף גם למדוד.

ReplaceBrakePads4.jpg


×
×
  • תוכן חדש...