Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ב 50 אלף שקל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני מחפש לקנות רכב בסכום של 50 אלף

וכרגע אני מתלבט בין מאזדה להונדה מה עדיף

הכוונה היא לרכב עם גיר רגיל

 

אני מחפש רכב חזק ו"ספורטיבי " יחסית

שיהיה גם נוח וגם מהיר

 

אני היום נוהג על פיאסטה שנת 96 עם מנוע הזרקה והייתי די מרוצה

אם החיים היו קיטנה הייתי מקבל כול בוקר שוקו ולחמניה ....:roll:

פורסם

רכב יפה נוח וחזק שלא יהיה עגלה

 

משהו עם פוזה וכוח

אם החיים היו קיטנה הייתי מקבל כול בוקר שוקו ולחמניה ....:roll:

פורסם

משום מה אף מאזדה במחיר הזה לא מסדרת לי עם פוזה ועוצמה...

רק הונדה במקרה שלך...אלא אם כן אתה מוצא mx3...סיכויים קלושים שתמצא - אוטו נדיר...

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם
הונדה פרלוד 2.2

מזדה קסדוס 9

אבל אני לא יודע אם הם יכנסו לתקציב שלך

שניהם לא נכנסות בתקציב.

חוץ מזה הפרלוד היא מכונית נדירה למדיי לא כל יום נתקלים בה בכביש (אני אישית נתקלתי בה פעמיים שלוש) ואני בטוח שבעלים של אחד כזאת ידרוש הרבה יותר מ50 אלף שח.

אולי שווה לבדוק את הקסדוס 9 ביצחק לוי אבל אני מאוד בספק כי אפילו 626 עולה יותר מ-50K

פורסם
הונדה פרלוד 2.2

מזדה קסדוס 9

אבל אני לא יודע אם הם יכנסו לתקציב שלך

 

לצערנו הפרלוד יקרה משמעותית מ 50K וכל הקסדוס 9 שאני מכיר אוטומטיות... והם גם לא ספורטיביות, הם נכנסות להגדרה של מכוניות מנהלים לפי דעתי, מה גם שלא ניראה לי שהמחירון של קסדוס 9 הוא 50K למרות שבזה אני לא בטוח כי לא בדקתי...

פורסם

מה קשור מאזדה קסדוס 9?? זה רכב סלון!!

 

הונדה סיוויק קופה נכנסת לך יופי בתקציב, למרות שקשה להגיד עלייה שהיא ספורטיבית..

פורסם

מאזדה לנטיס והונדה סיוויק הן לא ספורטיביות. גם לא בגרסת F בלנטיס (מודל 97-98) וגם לא בגרסת קופה בסיוויק (לא זוכר מודלים). מצד שני, הן חזקות יחסית למשפחתיות, במיוחד עם גיר רגיל. עם זאת, נוחות נסיעה טובה לא תקבל בשתיהן. שים לב שהביטוח יקר יחסית בשתיהן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אולי מגאן קופה 2.0 בשנתונים נמוכים (96-7)

יחסית חזקה/ספורטיבית.

ויש פוזה. 8)

אני יודע שזה לא הונדה או מזדה אבל אולי כדאי לחשוב קצת מעבר :roll: .

שיהיה בכיף

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

פורסם
לנצ'יה קאפה טורבו עונה על כל הסעיפים שציינת, למעט הפוזה.
נכון ללאנצ'יה אין את הפוזה של כל האפורות האלה.

ללאנצ'יה יש אופי. לא פוזה.

 

אדון קובי מסיקה,

הונדה הצ'בק תספק את צרכיך ככל הנראה.

אולי מיצובישי קולט.

רנו מגאן קופה.

יונדאי קופה.

 

כל הנ"ל יהוו שיפור ניכר מהפיאסטה 96 עם מנוע הזרקה שלך.

 

בהצלחה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

הונדה הצ'בק תספק את צרכיך ככל הנראה.

אולי מיצובישי קולט.

רנו מגאן קופה.

יונדאי קופה.

 

כל הנ"ל יהוו שיפור ניכר מהפיאסטה 96 עם מנוע הזרקה שלך.

 

נסעתי על הונדה הצבאק ומוציבושי קולט (אוטמטיות )

הייתי יותר מרוצה מן הפיאסטה מבחינת כוח האוטו

הפיאסטה די טובה מגיעה ל 150 מבלי לעבור את 3.5K סל"ד \אולי ההבדל הוא מן השוני בתיבת ההילוכים ?

אם החיים היו קיטנה הייתי מקבל כול בוקר שוקו ולחמניה ....:roll:

פורסם

אפשר לקלב קצצת מידע על הרכב ואולי כמה תמונות ?

הכוונה לאנציה טורבו

אם החיים היו קיטנה הייתי מקבל כול בוקר שוקו ולחמניה ....:roll:

פורסם

מכונית ספורטיבית ונוח לא הולך הכי טוב ביחד ,אין פשרות בעניין

הבחור שם את המילה ספורטיבי בגרשיים והוסיף יחסית ,כנראה הוא רוצה משהו שישדר מראה ספורטיבי אבל שיהיה נוח

אז אולי הקסדוס זה לא רעיון טוב,הפרלוד נדירה ויקרה מידי בשבילו

אבל יש את המיצובישי גלאנט ברמת גימור sport (החל מ-98 אם אני לא טועה) ששווקו עם מראה אגרסיבי וחישוקים נאים .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

×
×
  • תוכן חדש...