Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי חבר'ה,

 

חבר נמצא בטיול ברומניה עם רכב שכור, נדלקה התראה בלוח שעונים.

מחיפוש ברשת נראה שזו התראה על חוסר באוריאה ADBlue.

 

לפי מה שקראתי יש מצב שמחשב הרכב לא יאפשר להניע את הרכב., יש למישהו מושג האם אפשר להמשיך ככה בנסיעה עוד 500 ק"מ?

 

מצ"ב תמונה:

WhatsApp Image 2018-09-12 at 12.58.02.jpg

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם

בהתנעה הוא אמור להציג Range - כמה עוד אפשר לנסוע ללא מילוי עד שהוא ישבית את ההתנעה.

 

 

 

עריכה - האייקון בצבע אדום? זה אומר שכבר הגיע למינימום ולא ניתן יהיה להניע אחרי כיבוי.

 

אם האייקון בצבע צהוב - אמור להציג בהתנעה כמה ק"מ נשאר עד המילוי.

 

 

 

אם זה דולק באדום, שיגיע לתחנת דלק הקרובה ושלא יכבה את המנוע לפני שהוא מוודא שיש להם אוריאה בתחנה ומשפך למילוי.

 

 

פורסם

לא שאלתי,

יש מצב שאולי הוא לא שם לב, ואולי זאת תקלה.

בכל מקרה הוא איפשהו שם בצפון רומניה, הוא ימלא אוריאה ויראה אם זה מסתדר או לא.

×
×
  • תוכן חדש...