Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי יתחיל שיווק פולקסוואגן טיגואן עם המנוע החדש?


roeyd102
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ידוע מתי צ’מפיון יתחילו לשווק את הרכב עם המנוע החדש 1.5L?

או שנשארים מאחור עם ה 1.4?

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי... יש צפי למתיחת פנים או רענון אבזור הדגם בארץ?

יקר מאוד בלי גג פנורמי זה לא נחמד

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיגואן הנוכחי איתנו מ2016, בהערכה גסה שלי יש לו בערך עוד שנה שנתיים עד שיעבור רענון.

גם אם יעבור רענון, אני בספק שזה ישפיע על המחירים או האבזור, זה נתון לשיקול צ'מפיון עצמם.

גם הם רוצים למצב אותו מעט מעל הסקודה והסיאט המקבילים ולכן זול יותר מהם הוא לא יהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי... יש צפי למתיחת פנים או רענון אבזור הדגם בארץ?

יקר מאוד בלי גג פנורמי זה לא נחמד

אכן, קניה גרועה בכל הקשור בתמורה לכסף.

יכל להיות להיט מכירות אם היה מתומחר ב-10% פחות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר רענון, רצוי שצ'מפיון גם יוסיפו את כל המערכות בטיחות שהדגם מוצע איתם באירופה.

היום נוצר מצב בארץ שסקודה קארוק יותר בטוח ממנו.

 

מעניין אם יש צפי לדגם שבעת המושבים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי על הקארוק הם מרוויחים יותר, לך תדע אצל קונצרן יבואן שהוא מונופול, אוליגופול, וכל מה שתרצה שמתחרז בזה.

הכי בדיחה זה באולם פולקסווגן שאומרים לך שלא מביאים אבזור בטיחות כי הוא לא מתאים לארץ. בסקודה ואאודי כן, בפולקסווגן לא :-)

על כל פנים, היות שהוילון של גג השמש לא אוטם מספיק - אני לא רואה בו יתרון. ואם אופל היה מתומחר נוח יותר - אולי היתה תחרות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גג פנורמי שלא אוטם מספיק (בד דקיק/מחורר) זה לא רק ״לא יתרון״ אלא זה חסרון מהותי שבשבילי פוסל את הרכב (קונצרן פולקסווגן מייצר בכל הרכבים שלו את אותו גג ״מצטיין״).

 

דרך אגב גם כיסוי אטום לחלוטין לגג הפנורמי כמו בקיה ספורטז, עדיין גורם לחדירת חום לתא הנוסעים (מספיק לגעת עם היד בכיסוי הגג כשהוא במצב סגור ולהרגיש את החום הרב).

 

בנסיבות הללו אני מעדיף רכב ללא גג פנורמי בכלל.

 

מעבר לכך החסרון של הטיגואן הוא אכן מחסור במערכות בטיחות אקטיביות ומחיר גבוה שעל הכביש הוא עוד יותר גבוה בהפרש גדול מהמחיר הרשמי.

 

ברמת הגימור הנמוכה חסרים גם אביזרי נוחות, כגון הנעה בכפתור, כניסה ויציאה ללא מפתח, משענת יד אחורית. ריפוד המושבים פשוט מאד.

 

גם הפלסטיקה והמראה הפנימי פשוטים, לא ברמה שמצפים מפולקסווגן.

 

היתרון הוא מרחב פנימי גדול בציר האורך וגיר עם מצמדים רטובים (למעשה לגבי הגיר לא מדובר ביתרון אלא ב״הפחתת״ החסרון שקיים בגיר עם המצמדים היבשים שבדגמים האחרים של הקונצרן).

 

לא רואה סיבה לרכוש את הרכב הזה אם השינוי היחיד יהיה המנוע ועל אחת כמה וכמה אם הוא יגיע עם גג פנורמי ואכן הוא נרכש בכמויות קטנות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הפלסטיקה והמראה הפנימי פשוטים, לא ברמה שמצפים מפולקסווגן.

לא הבנתי למה אתה מצפה מפולקסווגן מבחינת מראה ? העיצוב סולידי עד משעמם (אבל פונקציונלי מאוד) ברוב הדגמים שלהם והטיגואן לא שונה מבחינה זו. והאיכות לא נופלת משאר הדגמים שלהם או המתחרות שלה למען האמת (כן יש פלסטיקים קשים ולא נעימים למטה יותר באיזורים שפחות שמים לב אליהם, אבל גם פה זה לא שונה מהרבה רכבים אחרים, כאשר הפלסטיקה הנראית לעין (ולידיים...) רכה ואיכותית.

מסכים עם מה שכתבת לגבי הגג הפנורמי וזו בעיה אמיתית פה בארץ כאשר הוילון לא אוטם מספיק. בכלל יש פה סוג של חיבה יתרה לגגות נפתחים שלא קיים באירופה למשל. לא חסרים פה דגמים שזה מגיע כסטנדרט ברמות האיבזור הבסיסיות כאשר שם תקבל סאנרוף רק בגרסאות הכי בכירות , או רק בתוספת תשלום שרוב הלקוחות לא ישלמו.

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...