Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב - מפגר טורבו (או קניתי דודג' ניטרו SXT שנת 2008)


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1484 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מסתבר שהנבלה הזאת בהחלט מצדיקה את השם הרע ומחיר השוק הנמוך.

אם אתה מתחיל להישבר, מה יגידו אזובי הקיר?

 

בעשר שנים האחרונות אני נוהג על מאזדה 5, אף פעם לא חדשות

אפס! אפס! אפס! אפס! תקלות וסיפורים כאלו

דלק, טיפולים וזהו!

 

לא סנסור, לא נורות, לא נגד, לא נעלי פילה. אפס תקלות וודו

 

לגמרי מבין את הפזילה חזרה ליפניות.

כן אבל בתור חובב רכב יותר כיף להחזיק ניטרו מאשר 5 (איפה ההשוואה בכלל :) )
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה היא שהרכב לא אמין בשיט ולא כי טכנולוגית לא ניתן לייצר רכבים אמינים (מאזדה זו סתם דוגמה) ואת כל הזמן הפנוי שלו הוא משקיע בחיפוש חלפים באינטרנט ותיקון הרכב.

זה נחמד בתור שעשוע, אבל בשלב מסויים זה הופך למטרד ובמקום שהרכב עובד בשבילך אתה עובד בשבילו.

אני מאוד נהנה לקרוא את עלילות הרכב, אבל עם כל הכבוד ל"הנאה" מהרכב אני חושב שהסבל שתחזוקתו עם כל הכבוד לא מוצדק.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סולל הדרך - אני אלחץ מיד אחרי התגובה הזו על כפתור התודה לתגובה האחרונה שלך - בעיקר בכדי למשוך את תשומת ליבך.

 

וגם לאלי - במקרה הזה יותר בשביל ה"אטנשן" שזה שולח.

 

לגבי מה הוא חובב רכב

 

חובב רכב בעיני הוא כל בן אדם שאוהב מוטוריקה וקריאה על רכבים, נהיגה על רכבים וידיעה על רכבים באשר הם - מסבה לו אושר ללא קשר על מה הוא נוהג, איך ולמה.

 

בין אם אתה נוהג על הרכב הכי בנאלי ועממי ובין אם אתה נוהג על משהו "נדיר".

 

וגם אם אתה נוהג על קלנועית או בכלל הולך ברגל - אתה יכול להיות חובב רכב גם אם אין לך רישיון.

 

לגבי "סבל" ו"זמן פנוי"

 

סולל הדרך - זה הדימוי שמתקבל אצלך כלפיי אבל זה ממש לא נכון - רוב הזמן שלי הוא או בעבודה בה אני שוהה כ9 שעות ביום לפחות ובזמן הזה אני עובד על בעיות של לקוחות עיקר היום ופותר להם בעיות ברמה הנדסית וכן גם תוך כדי כותב בפורום, גולש בכל מיני אתרים חלקם אתרי קניות וסתם נהנה לראות כל מיני שטויות כמו חבית של 55 גלון של חומר סיכה :-D

 

:-P

:?

 

ואז אני חוזר הביתה כמעט כל יום למעט ימי ראשון בהם פה ושם יש לי משמרת נוספת בגלל שהצוותים ההודים שלנו והאמריקאים ביום חופש שלהם (והם מכסים עלינו בשבת) ורואה את הילדים, רוחץ אותם, משחק איתם, מספר להם סיפור לקראת שינה וזה בד"כ בין שמונה לתשע בערב.

 

פעמיים בשבוע אני משתדל ללכת להתאמן - לפעמים זה יכול להיות גם שישי בוקר כשהילדים במסגרות.

 

ואז בעצם אתה מבין שכל יום מסביבות 21:00 יש לי זמן "לעצמי" - לראות סרט, לקרוא קצת, לטפל ברכבים, לראות חברים או אפילו פשוט ללכת לישון מוקדם ואז מגיע גם הסופשבוע שאותו אנחנו מקדישים ברוב רובו למשפחה.

 

אז מתי אני מטפל ברכבים? בעיקר בשעות הלילה אחרי שהילדים נרדמים (לפעמים הם יורדים איתי לחניון אם זה משהו קטן וזריז - רוכבים להם על האפניים או סתם נמצאים לידי)

בשבתות בבוקר או בשעות במהלך שישי שבהם הילדים עסוקים בשלהם, האשה נחה ואני פשוט יורד למטה לבצע תחזוקה.

 

וכך הלאה.

 

האם אני סובל? ואם כן עד כמה אני באמת סובל?

הסובארו - חייב לציין שממש לא סובל - אני פשוט בוחר לבצע בה את התחזוקה בעצמי ואני נהנה מתהליך הלמידה והעשיה וכן - בפעם האחרונה שניסיתי לעשות שם משהו עם הרדיאטור למזלי זה לא נגמר בפקק ריקון שבור אלא רק ההברגה שלו - הרכב הביס אותי בנסיון הזה מודה ומתוודה - לא נורא עוד מעט סיבוב שני והתחמשתי בכלי מתאים למשימה :twisted:

 

הדודג' - כן, יכול להיות קצת מתסכל ואני טיפוס שמתקשה קצת להתמודד עם קשיים כאלו - רכב מזדקן עם רכיבים אלקטרונים שלא מזדקנים טוב במיוחד

 

למזלי - רוב הרכיבים האלה זולים, זמינים ויש היום אין ספור דרכים להשיגם בייחוד כשמדובר ברכבים אמריקאיים.

 

 

אם תיקח בחשבון את מה שכתבתי למעלה לגבי הלו"ז שלי - ותיקח בחשבון שאני נמצא בממוצע שעה וחצי ביום על הכביש - והדבר הזה קורה כשאני נוהג בדודג' כדיילי דרייבר - סה"כ הרכב הזה עד עכשיו משרת אותי הרבה יותר - ה-ר-ב-ה יותר מאשר אני משרת אותו.

 

הרכב הזה היה במוסך פעם אחת סה"כ למשך שבוע ליישור קו טכני ופעם אחת במוסך שביצע בו את ההגבהה - כל השאר, אני זה שבוחר במודע לבצע בו תחזוקה שוטפת וכן גם מעבר.

 

לפעמים זה מטרד ולא מתוכנן אבל רוב הזמן זה מיוזמה שלי ואני נהנה מהתהליך, מהלמידה.

 

ובין לנהוג בדודג' הזו או ברכב עממי - הדודג' מנצחת בלי למצמץ כמעט בכל רגע נתון - היא כיפית, לא משעממת לרגע וברגע שאני מביט בה אני מאוהב מחדש.

 

אבל למה רשמתי כמעט כל רגע נתון? כי לפעמים זה פשוט כל כך כיף לנהוג ברכב שקט ובעל נסיעה רכה וגם לא כזה שתיין - ואז אני לוקח את הסובארו.

 

תכניס את זה לפרופורציות הנכונות בכדי להבין אותי יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים אני תוהה אם אני מחובר לפורום של חובבי רכב. אני לא מתכוון ל"אורחים" שמתייעצים לגבי מכוניות שונות ובעיקר מחפשים maintenance free , שזה בסדר אילו למשל אישתי הייתה הכותבת כאן :-P

 

הפולני מייצג את חובב הרכב האופייני (לא ילד פוסטרים עם תמונות של קן בלוק) ומקבל תגובות של "חכמת המונים" :cry:

 

בבקשה לא להעלב 8)

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להודות בכדי למשוך את תשומת לבי.

אני מקפיד להתעדכן בשרשור כי הוא מעניין בעיני.

 

אנחנו לא חייבים להסכים...

אבל אם אתה נהנה בזמנך החופשי לזחול בתוך תא המנוע... אהלן וסהלן.

 

יש מספיק רכבים מהנים שלא היו כושלים בכל יום אי זוגי או גשום.

וגם יש רכבים שמהנים מעצם סיבוב המפתח והתנעת הרכב בלי אורגן אורות בלוח השעונים או טלפון לשגריר.

בכל מקרה נהנה לקרוא על הרכב ותחזוקתו

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים אני תוהה אם אני מחובר לפורום של חובבי רכב. אני לא מתכוון ל"אורחים" שמתייעצים לגבי מכוניות שונות ובעיקר מחפשים maintenance free , שזה בסדר אילו למשל אישתי הייתה הכותבת כאן :-P

 

הפולני מייצג את חובב הרכב האופייני (לא ילד פוסטרים על תמונות של קן בלוק) ומקבל תגובות של "חכמת המונים" :cry:

 

בבקשה לא להעלב 8)

 

בסופו של דבר אם הרכב אמור לקחת אותך לעבודה והוא נכשל בזה אז כל שאר ה"יתרונות" שלו זניחים.

אני דיי מסכים עם הגישה הזו,בעיקר שלא מדובר ברכב שעולה 5,000 אלא אחד ש"בוזבזו" עליו למעלה מ70 אלף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל הרכב ממש לא נכשל בלקחת אותי לעבודה - אפילו לא ליום בודד מאז נרכש.

 

זה שהמפוח של המזגן כשל - בלאי נורמטיבי לרכב בן 12 לא תסכים איתי? וגם הממסר שלו.

 

וכך גם המודול של הABS שכרגע תקין אבל לא אתפלא אם החורף הזה ימסור את נשמתו לבורא מודולים משאבות.

 

גיסי החליף בלנסר 2010 עכשיו מודול ABS - רחמנא ליצלן מיצובישי עם תקלה! - רכב משנת 2010 - זה בלאי סביר. ואתה לא רוצה לנחש אפילו כמה רצו על זה בחברה - 700 שקלים רק על העבודה.

 

כשרכשתי את הרכב היו בו תקלות של הזנחה מהבעלים הקודמים וגם תקלות של בלאי כמו מנגנוני חלונות בדלתות אחוריות, היה חישוק אחד ששלחתי לשיפוץ ורדיאטור שהוחלף (רכב בן 10 - בלאי סביר גם כן אני בטוח שתסכימו איתי) וזה היה במסגרת יישור קו.

 

בגלל זה גם המיצובשי שהיתה אצל אשתי נשארה אצלי למשך תקופת יישור הקו הטכני ומעבר בזמן שלמדתי את הניטרו.

 

למעט הרדיאטור אף אחד מהדברים שציינתי מעלה לא השבית את הרכב, למען האמת גם הרדיאטור לא השבית אותו והרכב לא נדרש להגרר מעולם.

 

ובתוך ה70K האלו שרשמת אתה לא לוקח בחשבון 9K שהלכו לשיפורים - הגבהה

ואתה לא לוקח בחשבון 7K שהלכו לטובת ציוד למערכת סטריאו אז כבר אתה מדבר בעצם על 55K השקעה ואתה מקבל רכב גדול, חזק, נוח, מפנק וגם עם יכולת לקחת אותך לטיולים מאוד יפים והוא אכן עושה זאת.

 

כבר רשמתי כאן שליסינגמטית חדשה ב120-130K אלף שקלים נראית לי מפלצת הרבה יותר גרועה - גם להוציא סכום כזה וגם לא להנות?

 

הכותרת של הבלוג הזה היא מפגר טורבו למרות הכל :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור פה זה לא האם אתה סובל או לא, תמיד נחמד להתעסק ולטעות ולתקן, זה סוג של תחביב.

 

הסבל פה מתמעט לרגל הידע הגדול מאוד שלך במכניקת הרכב, כלומר, אתה קונה חלק, מרכיב, מפרק, מתקן ונוסע (עד הפעם הבאה :)

 

אבל לאזרח הרגיל הממוצע שהיה צריך להיכנס למוסך כל פעם או לחנות סטריאו, ולשלם אלפי אלפים של שקלים זה כבר לא יהיה, נחמד, וחביב, ומהנה ומענה, ומעביר את הזמן בכיף.

 

 

 

הכי חשוב תהנה! בהצלחה.

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש לא לאדם הנורמטיבי והממוצע - שום רכב מזדקן כנראה לא יהיה רכישה נבונה או מתאימה לאדם שלא רוצה\מסוגל לתחזק מכונה בעצמו וגם לא לאדם שלא יכול להרשות לעצמו לתחזק מכונה כזו בעזרת מוסכים.

 

בדיוק כמו שאם השרשור הזה היה קניתי פורשה קאיין שנת 2008

בדיוק כמו שאם השרשור הזה היה קניתי E30 (השרשור על המילפית ראה ערך)

 

זה היה נכון גם אם הייתי קונה לאדה ניבה (ואני הייתי הראשון שרץ לקנות כאן לאדה ניבה אורבן חדשה לו רק היו מחליטים לעשות ייבוא וזה היה במחיר הגיוני לרכב - ראה ערך מדע בדיוני).

 

אני לא חושב שהידע שלי במכונאות גדול במיוחד - אני חושב שיש ידע עצום בפורום הזה ואני חושב שיש ידע אדיר ברשת שהוא פשוט זמין ומחכה שם למי שמוכן להשקיע קצת בלחפש את הידע ולרכוש אותו וגם מוכן להתגבר לרגע אחד על הפחד לעשות משהו פן חס וחלילה יטעה בשילוב עם נכונות להזיע.

 

ושוב - האזרח הנורמטיבי לא מפגר, אני כן! מפגר טורבו. (אטמוספרי תכלס - אני לא אוהב שבלולים במנוע)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האדם הממוצע נכנס לסוכנות של אלדן שם 65,000 ולוקח אלנטרה בת 3 שתיסע עוד הרבה.

לא צריך ללכת ישר על חדש והתמורה לדעתי מעולה.

תוסיף לזה את הכיף הגדול בחיפוש רכב בשוק הפרטי.

גם אתה אומר שהרכב הוזנח.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיסע באלנטרה - תודה, לא תודה. זה עושה אותי עצוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם עוקב אחרי השרשור ומחכה לעדכונים.

 

השאלה שלי לפותח השרשור היא שאלת החכמת בדיעבד. האם היית קונה את הרכב מחדש עכשיו כשאתה מודע לחסרונות שלו ולזה שאתה לא ממש משתמש ביכולות השטח?

 

 

איפשהו בין השורות אני כל פעם מצליח להבין שהרכב הוא סוג של פשרה מבחינתך, רצית גרנד צ'רוקי אבל זה הכי קרוב. הוא לא מגלה אמינות אבל אתה נהנה להזמין חלקים ולתקן. אתה משפר למרות שלא תנצל את יכולות השטח. לא היה עדיף להוציא את הכסף והאנרגיות על הרכב שבאמת היית רוצה?

 

או לחלופין לקנות רכב אחר שמהווה פשרה טובה יותר (עולה לי בראש סובארו פורסטר או סובארו אאוטבק וזה כי כל הזמן אתה משווה לסובארו )

 

אסף

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אסף,

 

זה לא נכון לאמר שזו היתה פשרה - זו היתה רכישה שבוצעו בה טעויות זה כן - פשרה, לא.

 

זה רכב שקניתי עם מטען רגשי עצום על רקע של גם משבר גיל ה40 וגם על רקע לכתה של אימי (חודש ימים בדיוק! לפני שמלאו לי 40 שנה).

 

מה שחיפשתי בזמנו היה אחד משלושה -

 

1. רכב קטן ומהיר שיקח אותי לעבודה ויחזיר - אז על הכוונת היתה 500 אבארט' - נפסל בגלל שהאשה לא רצתה רכב קטן אפילו כרכב שני - ומהסיבות שלי, ממש מפחיד אותי שהילדים ישבו במושב האחורי של רכב כזה. ירד מהפרק.

 

2. רכב מנהלים על סטרואידים - אינפיניטי G וגם M היו על הכוונת לאחר שCTS נפסלה על הסף - והאמת האשה היתה מאוד בעד ועודדה אותי ללכת לכוון הזה.

 

3. רכב משפחתי גדול ממותג JEEP כאשר על הכוונת היתה גרנד צ'רוקי שנתון 2011

 

אחרי שעשיתי נסיעת מבחן על גרנד צ'רוקי כבר הלבטים בין 2-3 החלו להצטמצם יותר לכוון הגרנד צ'רוקי כאשר הצ'רוקי בשנתון 2011 ומעלה מגיע עם מנוע הפנסטר עם ה280 כוחות סוס ותיבה עם 8 הילוכים וזו היתה הסיבה שכל כך רציתי את השנתון והדגם הזה.

 

פחדתי שהמנוע הקודם - הפאוור-טק 3.7 על ה210 סוסים שלו ירגיש כבד ועצל ועוד בשידוך לתיבת 4 הילוכים.

 

ואז השכן היה פשוט חיייייב להעמיד את הניטרו הזו למכירה ברחוב :evil:

והיא היתה תקועה לי מול העיניים 24/7 :evil:

והיא היתה (עדיין) כל כך יפה בעיני :evil:

 

שבסוף הראיתי אותה לאשתי והיא אמרה - מאגניב!

 

אז עשיתי נסיעת מבחן ובכל היקר לי ירדתי מהרכב כמו האמוג'י עם הלבבות בעיניים ומאותו הרגע כלום יותר לא עניין אותי - פשוט ידעתי שזה שלי. היה את הקליק הזה של - זה זה!

 

מכיר?

 

והמנוע הזה נהדר - ה200+ סוסים שלו הם הרבה מעבר למה שהוא צריך או באמת מסוגל להתמודד ואני גם ממש לא הרגשתי שום צורך ליותר מזה.

והתיבת 4 הילוכים מתפקדת טוב מאוד

 

ירדתי מאוהב מהנסיעת מבחן עם הרכב הזה והתחושות האלה עדיין שם בכל פעם שאני נוהג בו.

 

אז זה כסף שהוצאתי על רכב שאני באמת רוצה - זה בכל זאת מותג - אמנם DODGE אבל תכלס זו ג'יפ ליברטי עם חבילת עיצוב.

 

הטעות העיקרית שלי היתה תיבת הטרנספר - היא 142 במקום 242 - אם אני ממש ארצה ואגלה שאני צריך אני יכול תמיד לבצע שדרוג.

 

בדיעבד

 

הייתי קונה גרנד צ'רוקי 2010 - אותו מנוע וגיר כמו הניטרו רק תא מטען יותר גדול והילוך כוח מלחתכילה.

 

אני לא עושה שטח במובן של שגרה - אבל זה הבונוס שרציתי וכן טיילתי עם הרכב הזה כבר כמה פעמים ואני אטייל איתו עוד - למזלי, הניטרו סה"כ מספקת את הסחורה גם במובן הזה אז ככה שזה בסדר מקסימום ארצה לשדרג אעשה זאת כשאחליט שהזמן הוא נכון לכך.

 

בדיעבד 2

 

מה שאני באמת צריך - זה רכב קטן באמת, שיקח אותי לעבודה ויחזיר ושיהיה בו בונוס - או מהיר וזריז (וגם זה - באופן יחסי) או שטח, אני צופה שהרכישה הבאה שלי תהיה או ג'ימני או מיני\סופר מיני חצופה.

 

מה יקרה באמת? - אני מוכיח לעצמי שאני דווקא לא ממש צפוי :-P

 

עריכה - מה למדתי על עצמי?

 

למדתי שאני כבר פחות מתלהב מסלון יוקרתי, מושבי עור, דש בורד סופר מעוצב מחומרים טובים וכך הלאה

אני כבר פחות מתלהב גם מרכב חזק ויותר פשוט מעריך רכב שיש בו ערך מוסף ושובר שגרה

אני מאוד לא אוהב תקלות ובלאי אבל מפתיע את עצמי ביכולת העמידה שלי מולן - כמה שנים אחורה אם רק הייתי רואה תקלה או מריח אחת הרכב היה עף - זה לא כך היום.

 

ודווקא הראיה שלי שהיא כל כך נגד רכישת רכב חדש - מתחילה להשתנות כשאני מבין שאם יש יכולת כלכלית - זו גם אופציה טובה בייחוד אם הרכישה היא לטווח ארוך - לא שולל כבר על הסף למשל רכישה של ג'ימני חדשה וכשיגיע הזמן יתכן ואשב רציני לעשות את החישובים הכלכליים שלי להחליט אם הרכישה הלא משתלמת הזו - היא דווקא בחירה בנוחות שתהיה נכונה יותר לחיי היום יום שלי.

 

אני עם ראש הרבה יותר פתוח הודות לכך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב שאתה קונה הוא פשרה-בין אם תקציבית או מבחינת מאפייני הרכב.

אף אחד לא עושה פה את הקניה המושלמת ותמיד יש מאפיין אחד שגובר על אחר.

 

האלנטרה תהיה נוחה,מאובזרת,אמינה וחסכונית יותר אבל עם אפס יכולת שטח-כל אחד בוחר על מה להתפשר.

 

אצלי התהליך שקרה הוא הפוך,מילד מתלהב שרצה לקנות הוט האצ' הבנתי שמה שחשוב לי ברכב זה שיהיה בו מושב סביר,גיר אוטומטי וקרוז קונטרול בנוסף לעלויות חודשיות נמוכות(לא כולל דלק) ולאט לאט מ208GTI עברתי ביד 2 ללהסתכל על קורולות.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן רק שלך זה קרה אחרי שהיתה לך 208GTI ולפני כן אתה היית מרייר עליה - וזה בדיוק התהליך שקורה לי כיום - אני כבר פחות מרייר על החלום של בעלות ופשוט נהנה לראות את הרכבים האלה גם בלי להיות בעלים שלהם ומוכן להסתפק גם בדברים הרבה יותר פשוטים.

 

רק מה שחשוב לי זה ערך מוסף ושלא יהיה משעמם - בעיני, ג'ימני ככל שתהיה רכב חלש ואיטי - משעממת היא לא. סתם דוגמא.

 

וזה הרכב השני בכל זאת - אני מגדיר את הסובארו בתור הרכב הראשי בבית.

 

אם להצטמצם לרכב אחד - אני כמובן אבחר ברכב נוח, שקט, בטיחותי ואמין - וזה בדיוק הסובארו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1484 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...