Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב - מפגר טורבו (או קניתי דודג' ניטרו SXT שנת 2008)


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב אז אחרי שחיפשתי במהלך סוף השבוע סייל טוב על סירת גומי ומשוטים :-P

 

רציתי לגשת לי בבוקר שישי להחליף את הממסר של מפוח האוויר - הממסר שהזמנתי הוא זה - כאן.

 

עכשיו תשימו לב שהכותרת היא בפירוש ממסר HVAC למפוח אוויר של MOPAR

 

פותח מכסה מנוע, פותח מכסה TIPM (קופסאת הפיוזים בשמה המקצועי) או PCM אם תרצו ומחפש את הממסר הזה - מוצא סה"כ שני ממסרים מאותו המק"ט שהם הK2 והK1 אבל לא כתוב עליהם מפוח משום מה...

 

כתוב עליהם START RUN ועוד משהו - מפה לשם מבין שהזמנתי ממסר שאולי משמש ברכבי מופאר וקרייזלר להפעלת מפוח אבל זה לא נכון לדודג' הזו.

 

מחפש מפוח ובחיי אין - יש רק, מפוח אחורי שמופיע לי כממסר K9 וזה בכלל הממסר הקטן יותר, שחור וצר של OMRON 21911C

 

נכנס לפורומים של ניטרו ומבין ממה שאני קורא שאכן ב"טעות" תייגו אותו כמפוח אחורי.

 

מה זה בטעות? - הם פשוט לקחו תכנון של רכבים מסויימים בקונצרן שלהם שיש להם מפוח למושבים האחוריים ולא טרחו בכלל לתקן את הסכימה ואת הרישומים! :evil:

 

נפלאות קרייזלר.

 

בקיצור - ממסר כזה עולה 5 דולרים בערך, משלוח חינם - עוד טיפה בים :?

 

בתמונות אתם תראו כלי מיוחד לשליפת ממסרים, ממסר אפור של אומרון - שישכב במחסן, לא מזיק שיש ספייר בדברים האלו.

 

ואת קופסאת הנתיכים של הניטרו והמכסה שלה.

cd94bbd3-7085-485b-a66b-50864ee1e294.jpg

af5a7f1f-c6ad-4de5-87bc-ead09ac5cd7b.jpg

a3519ee0-ea6d-4651-bb9a-919fa6b10cb6.jpg

3efb8dac-8df2-4a75-aaaa-cd37bb1044a6.jpg

3bee4a41-c407-415e-8d38-3ab03c0898dc.jpg

3aca5853-f67a-4591-a65f-b5cc8c34770a.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף מעשה במחשבה תחילה :wink: אתה מאד יסודי בתהליכים, מקפיד על גדלים נכונים של כל בורג וכלים נכונים לכל מטרה ולא יכולת לפתוח את קופסת הפיוזים לפני שהזמנת ממסר? :cry:

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שפתחתי אינטרנט לפני כן וחיפשתי תמונות של הממסר הזה בדגמים של דודג' ניטרו והגעתי לתמונות דווקא של הממסר האפור. נכנסתי לאמאזון ואכן זה הממסר שקפץ בחיפוש אז הייתי משוכנע שזה הנכון.

 

ואז קופסאת הפיוזים ירקה לי בפרצוף.

 

אכן - למדתי גם מזה וגם מהטעות שעשיתי עם נגד המהירויות שלפעמים עדיף לפתוח ולראות או אפילו לפרק ולבדוק.

 

היו לי עוד כמה טעויות באבחון רעשים אבל כאן לא רק אני טעיתי אלא גם מכונאים מנוסים עם וותק של שנים.

 

יש לי סובלנות לטעויות ולשגיאות הרבה יותר גדולה משחשבתי - אולי זה משהו שפיתחתי עם השנים. לטוב ולרע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתה צריך להמשיך לכיוון קצת יותר יצירתי. משהו כמו לקחת סובארו ישנה 4×4 ולהפוך אותה לבאגי. כמובן שעם טסט, זה כל האתגר...(;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבא לי קצת לטייל עם הרכב השנה הזו ואח"כ להחליף אותה ברנו טווינגו מהדור האחרון או אולי אולי לזרום על ג'ימני שנתון 16-17

 

להגיע לתחנת רכבת עם רכב ומשם להמשיך לעבודה ברכבת וקורקינט\שאטל\הליכה ברגל - פשוט נוח, אפילו כיף!

 

קניתי קורקינט בסיסי יד 2 והזמנתי ערכת שיפורים - זה יקבל כאן סיקור מאוחר יותר. בחיי זו השקעה שתחזיר את עצמי תוך חודש וחצי חודשיים.

 

אני עדיין עושה את המחקר שלי מסביב לזה אבל בשלב יותר מאוחר אני אעלה לכאן סיקור ופרטים מלאים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיע בדיוק יום לפני שאני מתכוון לנסוע עם הרכב שלושה ימים לעבודה הלוך חזור.

 

אעדכן ואסביר על המוצר הזה בהמשך ומדוע אני מנסה אותו.

07f3b85c-d905-49df-9a49-d8f81475ca62.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד פיאסטה בקירוב 3 שנים.

דייהו לאנוס - שנה אחת שאני לא אשכח בחיים :-P:?:shock:

טויוטה קורולה 96 - 8 שנים

טויוטה קורולה 07 - 4 שנים בהן החזרתי אותה בסיום חוזה ליסינג ברגשות מעורבים לא תודה לרשות המיסים.

טויוטה אוונסיס - 5 שנים

רנו מגאן 2 שנת 08 - שנתיים וחצי והייתי מוכן להשאר עם הרכב הזה אבל אשתי אמרה דברה.

מיצובישי לנסר 10 - לא בטוח אבל מעל 3 שנים והיא זו שהוחלפה בדודג' עקב מה שקרה בתחילת השרשור הדודג' אצלי כבר שנה וחצי.

סובארו B4 שנתון 10 - יד ראשונה אבא שלי - אצלו עד שנת 2015 - ואצלי מאז עד היום - היא בעצם נכנסת לשנה השישית שלה אצלנו ואין לו שוווום כוונה למכור אותה ב5 שנים הקרובות גם כן - וזה כשהרכב הזה בעצם כבר עשור במשפחה קרבה ראשונה.

 

הדודג' מכל הרכבים - רכישה סופר אמוציונאלית ומראש ייעדתי אותה לתקופת אחזקה של 3 שנים.

 

שמתי הבוקר את הATP RE SEAL - נראה בעוד כמה ימים אם זה אכן עזר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכנוס הכל בסדר עם האוטו ?

ראיתי שאיזה ברק פגע במכונית ממש קרוב אליך... :shock:

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד פיאסטה בקירוב 3 שנים.

דייהו לאנוס - שנה אחת שאני לא אשכח בחיים :-P:?:shock:

טויוטה קורולה 96 - 8 שנים

טויוטה קורולה 07 - 4 שנים בהן החזרתי אותה בסיום חוזה ליסינג ברגשות מעורבים לא תודה לרשות המיסים.

טויוטה אוונסיס - 5 שנים

רנו מגאן 2 שנת 08 - שנתיים וחצי והייתי מוכן להשאר עם הרכב הזה אבל אשתי אמרה דברה.

מיצובישי לנסר 10 - לא בטוח אבל מעל 3 שנים והיא זו שהוחלפה בדודג' עקב מה שקרה בתחילת השרשור הדודג' אצלי כבר שנה וחצי.

סובארו B4 שנתון 10 - יד ראשונה אבא שלי - אצלו עד שנת 2015 - ואצלי מאז עד היום - היא בעצם נכנסת לשנה השישית שלה אצלנו ואין לו שוווום כוונה למכור אותה ב5 שנים הקרובות גם כן - וזה כשהרכב הזה בעצם כבר עשור במשפחה קרבה ראשונה.

 

הדודג' מכל הרכבים - רכישה סופר אמוציונאלית ומראש ייעדתי אותה לתקופת אחזקה של 3 שנים.

 

שמתי הבוקר את הATP RE SEAL - נראה בעוד כמה ימים אם זה אכן עזר.

 

שמתי לב לחוקיות,כל כמה זמן אתה קונה רכב שמצריך תחזוקה נוספת,נשבר לך ממנו,אתה הולך לכמה שנים של שקט,

שוכח מהחוויה וחוזר חלילה :lol:

סתם סתם,

תהנה ממנה ומההתעסקות(זה לא פחות חשוב!).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המזג אוויר

 

לא ברק פגע ברכב ככה הציגו את זה - כנראה קצר חשמלי מכמויות המים המטורפות שירדו עלינו אתמול.

 

אני לא ממש מבין איך זה עובד - שים לב למה שהיה אתמול ולתוצאה מכמויות המים - כאן.

 

עכשיו תסבירו לי משהו - איך זה שאני נכנס היום לדודג' - הפינה הימנית יבשה! לגמרי!

 

אתמול הגעתי הביתה וירדו עליי אמבטיות שלמות של מים במהלך חמש דקות שאני לא יכול לצאת מהרכב ולרוץ לכניסה של הבניין.

 

שבוע לפני זה - פחות מים - בבוקר, הרכב עם פינה ימנית רטובה - WTF :-P

 

 

לגבי הATP RE SEAL

 

זה אטם נוזלי שיכול לחדש גומיות ואטמים במנוע, תיבת הילוכים, מסרק הגה, דיפרנציאלים - אסור לערבב אותו עם נוזל בלמים והוא טוב לכמות של עד שישה ליטרים של שמן.

 

אני יודע שהמון אנשים פשוט לא סובלים את סקוטי קילמר - וכן הוא בהחלט נוטה לצווח ולעצבן בייחוד כשהוא מדבר כל כך הרבה שטויות על רכבים גרמניים.

 

אבל יש לו לא מעט טיפים וטריקים שממש עזרו לי ואני חייב לתת לו את הקרדיט על זה

 

 

המוצר הזה מקבל ביקורות נהדרות גם באמאזון.

 

לדודג' קצת אחרי שעשיתי איתה את הנסיעה למר-סבא התחלתי לשים לב מאכילת השמן שלה שיש נזילה (הזעה יותר נכון) ממש מינורית מכוון החיבור בין תיבת ההילוכים למנוע - מה שאומר מחזיר שמן אחורי או באנגלית REAR MAIN SEAL

 

אם תופסים את זה בזמן - הATP הזה יכול פשוט לפטור את הבעיה למספר שנים לפני שצריך ממש לטפל בזה וזה אומר לפרק אגן שמן ולהגיע לאטם הזה במנוע - עבודה יקרה מאוד.

 

אפשר גם לחיות עם זה ככה אבל אם יש לי אפשרות לבלום את זה - למה לא? זה עלה לי 16 דולר כולל המלשוח אז באמת, למה לא?

 

שמתי אתמול - הרכב כבר צבר 3 שעות מנוע - במהלך השבועיים שלושה הקרובים אבדוק את מפלס השמן ונקווה לטוב.

 

לגבי הרכבים הקודמים שלי והסטטיסטיקות שלהן

 

הפיאסטה היתה רכב שמאוד אהבתי אבל מוסכניק אחד לא נכון והתחילו צרות שאני כילד לא ידעתי להתמודד איתן והרכב נמכר - מה גם שאז יצאתי עם מישהי שהיתה חומרנית מידי נאמר זאת כך, בעדינות והיה לה לא נאה הרכב הזה אז במקום להחליף אותה ההחלפתי את הרכב - היא היתה שווה את זה - מאאאאוד שווה את זה :-D

 

הדייהו - היתה טעות - מקרה לימון, נפילה קשה על הפנים -> למדתי הודות לכך הרבה מאוד! מביט על הצד החיובי שבדבר.

 

הרנו - רכב נהדר!

 

פנטסטי ולמען האמת לא היו לי איתה תקלות וממש אהבתי את הרכב - אשתי סבלה מהגיר AL4 והאוונסיס היתה לה "גדולה מידי" למרות שהיום היא נוהגת בB4 ולא מוכנה לשמוע על רכב אחר (אחד הרכבים הכי מפנקים במובן הנוחות - תגיד מה שאתה רוצה על הסובארו - בנוחות היא עושה בית ספר להרבה רכבי יוקרה שיצא לי להתנסות בהם)

 

לך תבין :?

 

אז נמכרה הרנו והגיעה המיצובשי וזו נמכרה בגלל רכישת הדודג'.

 

רכישת הדודג' לא היתה רכישה נכונה בשום מובן רציונאלי או כלכלי - אבל היא היתה הרכישה הנכונה בשביל מה שחיפשתי, בשביל מה שהייתי צריך בזמנו ולכן אני רואה בה באופן מפורש כטעות שרציתי והתכוונתי לעשות - ואני לא מצטער על זה.

 

הרכב נוסע פשוט חלום! ועד כמה שאני פוחד מהפוטניאל של הרכב הזה לעשות חורים בארנק - אני אוהב את באנדי :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

המנוע אצלך יושב לאורך הרכב, לא? זאת לא אמורה להיות עבודה כזאת מסובכת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מנוע טורי עם שש בוכנות זה מנוע V6 מנוע 3.7 של קרייזלר בשם שיווקי POWERTECH ותיבה מסוג 42RLE ממה שזכור לי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...