Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

lanosforce

סיקורכב - מפגר טורבו (או קניתי דודג' ניטרו SXT שנת 2008)

Recommended Posts

השרשור הזה תמיד מעלה לי חיוך על השפתים...

למה?

כי אולי האהבה עיוורת או חד צדדית אבל זאת אהבה.

נהנה מכל תמונה ועדכון שלך


קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מדהים! תתחדש.

אבל רגע, איזה רכב זה? בתמונות שהעלית זה ממש לא נראה הניטרו ולא הסובארו... :roll:

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, 

 

אז מדובר בסיטרואן DS5 - הייתי בטוח שחובבי הרכב כאן יזהו תוך שניה בערך סלון רכב כל כך חריג. 

מדובר בשנת 2014 שזו גם השנה האחרונה בה DS היו עדיין חלק מסיטרואן ולא מותג נפרד. 

 

וגם התאריך היום הוא הראשון לאפריל - אז קודם כל תודה לבוקי על שיתוף הפעולה שכן הרכב נרכש בכלל בתחילת מרץ בעסקת טרייד אין תמורת באנדי. 

 

הייתי יכול להמשיך עם הקטע אבל אני חושב שעד כאן יספיק.

 

כן, באנדי ואני החלטנו להפרד בתחילת החודש לאחר שהגעתי להבנה שזה חלק מיותר בחיי - אז כל הסיפור על ההכנסה למוסך והריפוד בדיה אמנם אבל הרכישה של הDS איננה - היום בערב אסכם את חווית הבעלות הקצרה והמדהימה של הדודג' ואם אספיק גם אפתח שרשור על הDS - אמנם באיחור של חודש מטורף (חסר שפיות לחלוטין) אחורה אבל עדיין - החלופה כאן היא רכב ייחודי אחד באחר ואני מבטיח לכם שהDS מאוד מעניינת! 

 

 

 

  • תודה 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 51 דקות, zaf כתב:

זה הניטרו או ה B4?  חשבתי שהספי דלת בצבע בורדו, 

עשית גם צפוי לדיפוני הדלתות? 😕

נו באמת, אתה סתם 💩 מתלוצץ עם חברי פורום בנושא מכובד כמו שירשור אחזקה של מפלצת אמריקקית מזדקנת.

יצאנו 🍕


למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא כל כך מתלוצץ 🤕 לפחות לא לגבי הרכישה של הDS  😆 (אני בטוח שאני בסוף אבכה - קמתי בוקר למחורת והייתי בטוח שזה היה רק חלום שקניתי צוחפתיה) 

 

אין דודג' - ביער שלנו אין דודג' 

יש סובארו

יש סוזוקי, צ'יפס, קבאב, ארטיק ממותק 

 

אין דודג' - אין. 

 

יגיע בערב סיפור הפרידה.

  • מצחיק 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה סוג של מזוכיסט מוטורי, או סתם פולני סובל.😊


למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם וגם - זה מעבר מקרייזלר מצורעת שרק המנוע והגיר בה כנראה ישרדו לצורפתיה שהמנוע THP שלה הוא הדבר הראשון שצפוי ללכת 


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 דקות, lanosforce כתב:

גם וגם - זה מעבר מקרייזלר מצורעת שרק המנוע והגיר בה כנראה ישרדו לצורפתיה שהמנוע THP שלה הוא הדבר הראשון שצפוי ללכת 

למה ככה חזק 😷 איזו שנה? זה 1.6 165 .

אם זה היה  הדגם הקודם עם 156 אז אתה באמת  חובב צרות😉

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה שנת 2014 THP 155 ממה שאני מבין גם המנוע הזה עבר כמה שינויים מ2011 עד לשנתון של הרכב - כרגע עובד עגול - אגיע לזה בשרשור תחזוקה\חוויית בעלות שיפתח על הDS. 


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, lanosforce כתב:

זה שנת 2014 THP 155 ממה שאני מבין גם המנוע הזה עבר כמה שינויים מ2011 עד לשנתון של הרכב - כרגע עובד עגול - אגיע לזה בשרשור תחזוקה\חוויית בעלות שיפתח על הDS. 

אתה חובב צרות מושבע 🤪

  • תודה 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

 

האמת שה-DS5 תפסה את עיני מהרגע שראיתי אותה פעם ראשונה. 

זכור לי שסביב 2012 ראיתי אחת באיזור ברצלונה ומאוד התלהבתי.

לדעתי סיטרואן שיחקו אותה עם העיצוב של הדגם הזה, קשה בעידן המודרני לייצר רכב ייחודי והם ללא ספק הצליחו פה בגדול. 

 

מחכה בקוצר רוח לתמונות ועדכונים 

 

עריכה אחרונה על ידי shakedi
  • תודה 1

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 49 דקות, lanosforce כתב:

אין דודג' - ביער שלנו אין דודג' 

יש סובארו

יש סוזוקי, צ'יפס, קבאב, ארטיק ממותק 

 

אין דודג' - אין. 

 

יגיע בערב סיפור הפרידה.

אכל הלאנוס את הדודג',  וכשגמר הכל אמר:

 

פויה!

 

אני בכלל לא אוהב דודג'!

 

(אם כבר מרפררים...)

 

אבל כן, מזוכיסט מוטורי מדופלם. תתחדש ותהנה!

  • תודה 1
  • מצחיק 1


For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, lanosforce כתב:

אני לא כל כך מתלוצץ 🤕 לפחות לא לגבי הרכישה של הDS  😆 (אני בטוח שאני בסוף אבכה - קמתי בוקר למחורת והייתי בטוח שזה היה רק חלום שקניתי צוחפתיה) 

 

אין דודג' - ביער שלנו אין דודג' 

יש סובארו

יש סוזוקי, צ'יפס, קבאב, ארטיק ממותק 

 

אין דודג' - אין. 

 

יגיע בערב סיפור הפרידה.

 

לפני 10 דקות, pooh-bear כתב:

אכל הלאנוס את הדודג',  וכשגמר הכל אמר:

 

פויה!

 

אני בכלל לא אוהב דודג'!

 

(אם כבר מרפררים...)

 

אבל כן, מזוכיסט מוטורי מדופלם. תתחדש ותהנה!

 

צחקתי בקול, מעניין כמה מפה יבינו את זה

  • תודה 1
  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, lanosforce כתב:

טוב, 

 

אז מדובר בסיטרואן DS5 - הייתי בטוח שחובבי הרכב כאן יזהו תוך שניה בערך סלון רכב כל כך חריג. 

מדובר בשנת 2014 שזו גם השנה האחרונה בה DS היו עדיין חלק מסיטרואן ולא מותג נפרד. 

 

וגם התאריך היום הוא הראשון לאפריל - אז קודם כל תודה לבוקי על שיתוף הפעולה שכן הרכב נרכש בכלל בתחילת מרץ בעסקת טרייד אין תמורת באנדי. 

 

הייתי יכול להמשיך עם הקטע אבל אני חושב שעד כאן יספיק.

 

כן, באנדי ואני החלטנו להפרד בתחילת החודש לאחר שהגעתי להבנה שזה חלק מיותר בחיי - אז כל הסיפור על ההכנסה למוסך והריפוד בדיה אמנם אבל הרכישה של הDS איננה - היום בערב אסכם את חווית הבעלות הקצרה והמדהימה של הדודג' ואם אספיק גם אפתח שרשור על הDS - אמנם באיחור של חודש מטורף (חסר שפיות לחלוטין) אחורה אבל עדיין - החלופה כאן היא רכב ייחודי אחד באחר ואני מבטיח לכם שהDS מאוד מעניינת! 

 

 

 

הקדימו אותי, זה הגה בדיוק כמו שיש לי בפיקאסו ובכלל האינטריור רחוק מלהיות דודג'... מייד שמתי לב (אמריקאית מזדקנת עם הגה קטום בחלק התחתון?? אין מצב). 

  • תודה 1

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חייב לציין שגם אני צחקתי מזה בקול - אחרי שהילדים ירדמו יהיה לי קצת זמן לשבת עם עצמי ולהקליד כאן - הרבה, אולי המון - אולי יותר מידי. 

אז מה קרה? איך הגענו עד הלום? האם זו היתה "טעות"? האם אני מתחרט או מצטער? זה היה כדאי?

 

איפשהו במהלך ינואר עברתי טסט אבל זה עלה לי, ביוקר!

 

בערך חודש לפני הטסט החלפתי רביעיית צמיגים ואז על הדרך לקראת הטסט החלפתי משולשים עליונים, נאבות קדמיות, ריענון נוזל הגה ועוד כמה דברים שהסתכמו הכל ביחד כולל הצמיגים והקולר גיר שהתקנתי בקירוב לעשיריה. והרעיון של אולי לנעול את הסרן האחורי של הרכב כבר ירד מהפרק באותו רגע.

גם בגלל שבטסט פסלו לי את קיט ההגבהה בהתחלה ורק אחרי שהראיתי להם שהוא רשום ברישיון העבירו – וזה לבד כבר גרם לי להזיע שם לא מעט. וגם בגלל שבכלל להעביר רכב זקן טסט זו חוויה לא נעימה.

אבל עברתי את הטסט והרכב תכלס נסע חלום!

 

ואמרתי לעצמי טוב – נמכור את הדודג' אחרי שנעשה את חוצה ישראל ממש לקראת הטסט הקרוב.

 

אבל אז אבא שלי ביקר אותנו ערב אחד ושאל אותי אם לא הייתי מעדיף למכור את הרכב כשהוא עוד במצב טוב ואולי יחסית יהיה לי קל למכור אותו? באותו רגע הייתי ממש נגד.

 

וכמה ימים אחרי זה התחלתי לשמוע איזשהו רעש של חריקה מכוון הסרן האחורי בכל פעם שהרכב פשוט מתדרדר לו בלי שאגע בגז כשאני במורד כלשהוא.

ותוך כדי גם שמתי לב שמתחילה לה נזילת מים מינורית מכוון משאבת המים – שזו מחלה ידועה בכל הקונצרן תכלס ולא מדובר בעבודה קשה במיוחד – אז הזמנתי משאבת מים, טרמוסטט ובית טרמוסטט וצינור עליון שגם כבר היה נראה לי קצת עייף – ואכן הם הגיעו אחרי שבועיים בערך.

 

אבל מה ששמתי לב זה... שכבר אין לי כוח וגם לא חשק להתחיל להתעסק עם זה כל כך מוקדם מהצפוי.

 

ואז בעצם הגיע המסמר פחות או יותר האחרון בארון הקבורה – קם בבוקר, בא להניע ואין כלום... לא סטרטר, לא משאבה סוויץ'? מצבר? סוגר אזעקה מכניס קודנית והופס מניע בנגיעה – עכשיו... אחרי כמה ימים זה שוב חזר רק שהפעם לא קודנית ולא נעילה של האזעקה אלא פשוט הוצאתי הכנסתי מפתח והניע בנגיעה – אז זה אימובלייזר? זה סוויץ'?

 

ללכת עכשיו ולהתחיל לאבחן משהו שיש במסלול שלו לפחות ארבעה חמישה גורמים? הייתי כבר עייף מזה ודי מותש כי כשאיתרתי את הבעיות במערכת המיזוג אמנם עליתי בסופו של דבר שזה היה מנוע המפוח ולא הנגד אבל אח"כ גם גיליתי שהיה לי שם ממסר סורר שהיה מתרחב בחום גבוה ואחרי ניתוק לא היה מצליח להסגר יותר – אבל יכלתי להניע את הרכב.

 

אז כבר הבנתי שגם אם זו השנה האחרונה שלי עם באנדי – גם היא לא הולכת לעבור שקט ככל הנראה או די בטוח...

 

לבינתיים נהניתי לי מהתוספת של המידבאסים 8 אינטש בדלתות – זה לפחות היה כיף גדול וכמובן הכוח של הרכב, ההתנהגות הברוטאלית של המנוע שלו והישיבה הגבוהה – לפחות זה לא השתנה ובאמת בכל פעם שנהגתי בדודג' – זה היה עם חיוך אדיר על הפנים!

 

אז איך הגעתי להחלטה שהגיע הזמן?

פשוט מאוד –

ראיתי שאני לא ממש יוצא לשטח.

התחלתי להשתמש ברכבת בכדי להגיע לעבודה בכדי לחסוך דלק וזמן.

ואני הולך לאכול עוד צרור של תקלות ואני עייף – פיזית ומנטלית – יותר נכון, מותש!

 

אמרתי די – והתחלתי להביט על וובלו S60 מדגם T5

 

זו היתה המטרה שלי והכוונה היתה באמת למשוך עם הרכב בערך שלושה חודשים לפני הטסט ואז לחפש לי וולבו שכזו.

 

ואז הגיע איזה יום שישי פנוי שאמרתי לעצמי וואלה בא לי לקפוץ למגרש רכב שאני מאוד אוהב לראות בו את הרכבים שלהם – וחזרתי הביתה קצת מבולבל... אבל את זה אני אשאיר לבלוג שאפתח על הDS ומה ואיך זה קרה.

 

ואחרי שבוע נוסף ניגשתי לשם – עשיתי נסיעת מבחן ושכחתי פחות או יותר מהכל.

 

במהלך הסופשבוע פירקתי מהרכב את המערכת סטריאו השארתי רק את הHU  והשמונה אינטשים ובמהלך השבוע שלאחר מכן הושלמה העסקה – פרטי העסקה אציין בבלוג על הDS כי גם זה היה תהליך מפגר ומבדר.

וזהו מסרתי את באנדי לשלום עם נשיקת פרידה ודמעה קטנה בעין.

 

אבל הקלה אדירה! אין לי כבר גב וברכיים כמו שהיו לי כמה שנים אחורה, אני עייף ואני לא זקוק לעודף המשימות הזה – וגם התחביב שאני מעדיף להשאר איתו זה סטריאו ולא שטח – בשלב הנוכחי.

זה יפנה לי זמן ובתקווה שגם קצת ממון לדברים שאני רוצה יותר כרגע וגם צריך יותר כרגע.

 

איך היתה חווית הבעלות – האם זו היתה טעות שאני מצר עליה?

 

ממש לא! ואם הייתי יכול הייתי עושה זאת שוב!

 

למען האמת מכל הרכבים שלי – עד היום זה הרכב שאני הכי אהבתי להיות הבעלים ולראות בחניה.

 

סוג של שכרון של כוח – נכון, רק 205 סוסים על 30+ קג"מ אבל זה הגיע מחובר למנוע V6 עם הנאה אחורית על מרכב גבוה עם סרן אחורי חי ועיצוב קרבי ומטמטם, כל נהיגה היתה יציאה למשימה, חוויה כיפית וההגעה לחניה היתה כזו שהיתה משאירה בי את הרצון לנהגיה הבאה.

 

זה הגיע בזמן הנכון כשהכי הייתי זקוק לזה ואני לא אתנגד בכלל, בעתיד מתישהו לראות איזה רוביקון קצר בחניה או רנגלר ספורט – או לסירוגין,ג'ימני.

 

ואיזה חוצה ישראל איזה – חוצה סלון במקרה הטוב במצב הנוכחי.

אז המון תודה לקרייזלר – מופאר – דודג' – וואטאבר

והמון תודה לכל העוקבים בשרשור!

שנעבור את התקופה הזו בבריאות, תשמרו על עצמכם ועל יקיריכם.

  • תודה 4
  • מעניין 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...