Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר תקופה שאני מרגיש שהטורים ברכב לא יציבים, (מדובר בידני) בניוטרל הטורים עומדים על איזור 450-400, לפי דעתי אמורים להיות קצת יותר מעל לחצי, באיזור ה550-600. אם אני לא טועה הייתה תקופה שזה היה ככה.

 

עכשיו גם שמתי לב שכשאני עוצר, או לוחץ על הקלאץ' ועוצר הטורים נופלים כמעט ל0, ולפעמים כשאני עוצר הטורים נעמדים על 500 ואז קופצים ל1000 וחוזרים ל500. מרגיש שמשהו לא בריא ברכב.

 

ביצעתי לפני כמה שבועות טיפול 10 אלף שבו גם ביקשתי לנקות את הבית מצערת. אחרי הניקיון זה הפסיק לקרות, ושוב חזר אחרי כמה שבועות. את הפלאגים החלפתי לפני 20 אלף קילומטר לפלאגים של HJK.

 

 

ועוד שאלה אם יורשה, השלט באוטו כבר תקופה עושה בעיות. הוא פותח את האוטו בלי בעיה אבל בקושי נועל, אני צריך לדפוק את השלט כמה פעמים במדרכה, רק אז הוא עובד. אני מבין שצריך להחליט שלט כי אני גם רואה שכשאני לוחץ הנורה לא מהבהבת. איך מחליפים שלט? וכמה זה עולה?

פורסם

היי, גם באימפרזה הידנית שלי ברמזור לדוגמא הסלד היה לפעמים איזור ה750, ואז היה יורד ל500, וככה היה מאזן את עצמו, יחד עם המזגן.

הירידה לכמעט 0 היא לא תקינה, אני לא מבין בזה מדי ובטח אחריי יהיו חבר'ה שיידעו לתת אבחנה יותר מדויקת, אבל אולי נשמע כמו סלילי הצתה, או שהפלאגים שלך (לא מצאתי תוצרת hjk, אולי התכוונת ngk?) לקראת סוף חייהם.

 

לגבי עניין המפתח, גם אצלי המפתח לא התנהג בצורה הכי נורמלית שיש, התאפיין במעין מצבי רוח. תנסה קודם להחליף סוללה, אם לא עוזר, המתפחות המקוריים הם די נדירים ויקרים, ועולים כמעט 1000 שקלים מהחברה. בטוח אפשר למצוא יד שנייה.

פורסם
היי, גם באימפרזה הידנית שלי ברמזור לדוגמא הסלד היה לפעמים איזור ה750, ואז היה יורד ל500, וככה היה מאזן את עצמו, יחד עם המזגן.

הירידה לכמעט 0 היא לא תקינה, אני לא מבין בזה מדי ובטח אחריי יהיו חבר'ה שיידעו לתת אבחנה יותר מדויקת, אבל אולי נשמע כמו סלילי הצתה, או שהפלאגים שלך (לא מצאתי תוצרת hjk, אולי התכוונת ngk?) לקראת סוף חייהם.

 

לגבי עניין המפתח, גם אצלי המפתח לא התנהג בצורה הכי נורמלית שיש, התאפיין במעין מצבי רוח. תנסה קודם להחליף סוללה, אם לא עוזר, המתפחות המקוריים הם די נדירים ויקרים, ועולים כמעט 1000 שקלים מהחברה. בטוח אפשר למצוא יד שנייה.

 

בדיוק. אצלי הוא מתחת ל500 וזה מרגיש לי קצת נמוך מדי. כן, הפלאגים של NGK טעות שלי. לפני שנה החלפתי אותם, עשו רק 20 אלף. אולי זאת משאבת דלק

 

לגבי השלט, אם אני לא טועה זה לא השלט המקורי. אין מה להחליף בטריות כי השלט הזה כבר קיבל פצצות מכל מדרכה אפשרית, הפלסטיק כבר שבור והייתי רוצה להחליף אותו במשהו חדש ופשוט

פורסם

איך עשו לך נקוי מצערת?

פרקו רק את צינור יניקת אוויר, שאז ייתכן שזה לא כ"כ תפש

או שפרקו את כל הבית מצערת.

אם לא פרקו את הבית מצערת וניקו אותה יסודי אז אוליי כדאי להתחיל בזה,

כי אתה אומר שאחרי הניקוי הזה היה שיפור משמע שיכול להיות שזה הגורם.

×
×
  • תוכן חדש...