Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בכל מקרה , אני מקווה שהבחור שהחליף לך את המצבר ידע את סדר הפעולות הנכון , אחרת הוא דפק את הזכרון במחשב וצריך לאפס המערכת עפ מה שמזדה מגדירים כאן:

https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20110724140058/html/images/am3zzw00013019.png

זה דורש סורק , ניתוק וחיבור חיישן זרם, ניתוק וחיבור קוטב שלילי , התנעה וכיבוי וכל מיני לחיצות ארוכות על כפתור i-stop... . נראה כמו וודו אבל בעל מקצוע כבר ידע מה לעשות .

מה שנקרא בעגה המקצועית : לימוד מחדש ל i-stop

היצרן מגדיר זמן טעינה ראשוני של 6 שעות כדי שהמצבר יגיע ל 75٪ אבל אני משער שהמצבר שלך טעון...

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אני גם לא מוצא סיבה לשלם על efb. יש פה משתמש שנוסע כבר שנתיים על מצבר פשוט במזדה שלו ואז המערכת מנוטרלת . לא אסון.

התגובות שלך לא ברורות לי. המלצת על התקנת מצבר AGM כאשר בפועל אין צורך במצבר AGM וגם בחלק מהרכבים לא מומלץ להתקין מצבר AGM במקום מצבר EFB למרות שספקי מצברים וגם ייצרני מצברים מסויימים טוענים שאין שום בעיה עם התקנת מצבר AGM במקום EFB.

 

* חשוב לבדוק האם ייצרן הרכב מאפשר התקנת מצבר AGM במקום EFB.

איזה כייף לי :)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חוזר ומעדכן, לא היה לי זמן להתעסק בזה והיום התפנו לי כמה שעות וקפצתי למרגש ממנו רכשתי.

בעל המוסך החליף את המצבר מולי, לקח מצבר ממאזדה 3 2018 חדשה ושם אצלי.

הנורה לא כבתה אחרי ההחלפה, נאמר לי שיש צורך לנסוע כמה שעות ( האמת קראתי בפורמים בחול שככה צריך )

אני עדין מחכה שהיא תעלם.

 

מצרף תמונה של המצבר20180621_171359.jpeg

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
חוזר ומעדכן, לא היה לי זמן להתעסק בזה והיום התפנו לי כמה שעות וקפצתי למרגש ממנו רכשתי.

בעל המוסך החליף את המצבר מולי, לקח מצבר ממאזדה 3 2018 חדשה ושם אצלי.

הנורה לא כבתה אחרי ההחלפה, נאמר לי שיש צורך לנסוע כמה שעות ( האמת קראתי בפורמים בחול שככה צריך )

אני עדין מחכה שהיא תעלם.

 

מצרף תמונה של המצבר[ATTACH]506145[/ATTACH]

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

מישהו יכל לומר לי האם באמת מדובר במצבר מתאים? .

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
התגובות שלך לא ברורות לי. המלצת על התקנת מצבר AGM כאשר בפועל אין צורך במצבר AGM וגם בחלק מהרכבים לא מומלץ להתקין מצבר AGM במקום מצבר EFB למרות שספקי מצברים וגם ייצרני מצברים מסויימים טוענים שאין שום בעיה עם התקנת מצבר AGM במקום EFB.

 

* חשוב לבדוק האם ייצרן הרכב מאפשר התקנת מצבר AGM במקום EFB.

 

 

-מחזק את מרקו-החלפתי ל EFB למרות שיכלתי גם AGM , כרגע בלי עין הרע, פיקס!

פורסם

למה שתהיה לך עין הרע אם אתה מתקין מה שהיצרן מבקש?

פורסם

מחדד קצת כדי שלא יהיה בלבול:

 

ברכב בן לפי הוראות היצרן צריך להתקין AGM לא מומלץ להתקין EFB.

ברכב בו לפי הוראות היצרן צריך להתקין EFB ניתן להתקין AGM אבל זה מיותר לגמרי.

 

מכיוון ש ה-CX5 זקוקה למצבר EFB העבודה שכתוב על המצבר מספיקה - כי ברור שהמצבר הוא EFB לפחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לבעלי מאזדה CX5 החלפתי מצבר במוסך מורשה תוצרת שנפ START STOP EFB 60

המחיר ששילמתי 890 שח כולל פרוק והרכבה.

לפי מה שאני קורא כאן שילמתי מחר הוגן מאוד.

בברכת 

חג שמח ושנה טובה לכולם

נפתלי בלייך

×
×
  • תוכן חדש...