Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשתי מעוניינת ברכב הנ"ל, מיועד לנסיעות קצרות, 2 בוסטרים וכסא תינוק מאחור.

ראינו מודל 2017, 8000 ק"מ(!),יד 1

123 אלף שח

 

לא מזיז לה שהוא לא זז והיעדרן של מערכות הבטיחות שמציעה המתחרה (קיה)

 

איך המחיר בעיניכם והאם 1.6 שהופסק שיווקו זה מכבר אכן קטן על האוטו?

 

תודה

פורסם

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה,מכיר את הספורטז, יש להוסיף בערך 3000 "על הכביש" למחירון שלהם וכנראה שאין את הדגם עם תא נוסעים בהיר - שזה דיל ברייקר מבחינת האשה...

פורסם

דיל ברייקר או לא,במקרה הזה מדובר ברכב חדש לחלוטין,יחד עם מערכות בטיחות,כך שבמקרה הזה אני הייתי "מעמיד" את האישה במקום.

קשה לי לראות מה הטעם להוציא סכום כ"כ גבוה על רכב משומש ברמת גימור בסיסית,שאין לו שום יתרון על רכב אחר מלבד "תא נוסעים בהיר".

פורסם (נערך)
שאין את הדגם עם תא נוסעים בהיר - שזה דיל ברייקר מבחינת האשה...

 

 

שים לה ריפודים בכל צבע שתרצה, ותהנה מרכב חדש , אם היה הבדל משמעותי בכסף אז אולי קניית הטוסון הייתה משתלמת. הבדל כזה קטן ואתה הבעלים היחידי של הרכב.

תדבר עם אישתך אולי תגיעו לפשרה בעניין הסלון. יש היום מקומות מעולים שעושים תפירה מלאה כולל משענות יד. נראה מקורי ויפה.

 

חוץ מזה כאבא לשני ילדים קטנים. סלון בהיר זאת בעיה......:roll:

עריכה אחרונה על ידי Arthur85

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

×
×
  • תוכן חדש...