Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, zvigolden כתב:

הבן עם המיקרה הידנית 2012 החליט למכור עקב חוסר שימוש באוטו כי הוא מגיע ברכבת לעבודה או עובד בבית ועבר לדירה בירושלים לאיזור עם בעיות חנייה.

החלטתי שאני מוכר בשבילו את האוטו כדי לחסוך לו את בלבולי המוח.

לקחתי אותו אלי , פרסמתי מודעה היום בצהריים וב8 בערב נמכר במחיר שרציתי.

מיד עם הפרסום קבלתי טלפונים והבנתי שיש שוק לרכב כי הוא מטופל , פרטי ואין תאונות.

אני סבור שתמיד יש ביקוש לרכבים זולים ופשוטים לאחזקה גם אם לא מפנקים ואפילו רחמנא לצלן ידניים.

הקונה הראשון שבא - קנה . הורדתי לו 1000 שקל על תקלת בורר חום / קור.

האוטו היה אצל הבן מעט יותר מ 9 שנים ו75000 ק"מ וחוץ מבורר קור / חום גילה אמינות מושלמת , טיפולים זולים וצריכת דלק סביב 1 ל16

ק"מ במכירה : 122000 . מחיר מכירה : 11500 שקל 

היה לי מיקרה, הגעתי איתו ל 170000 קמ רכב יחסית אמין המנוע שלו אם מטופל בזמן מסוגל לעשות מעל 500000 קמ.

עריכה אחרונה על ידי levy
  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 13 שעות, zvigolden כתב:

אני סבור שתמיד יש ביקוש לרכבים זולים ופשוטים לאחזקה גם אם לא מפנקים ואפילו רחמנא לצלן ידניים

ניסיון זהה היה לי עם קיה ריו ידנית 1.2 לפני כשנתיים.

 

היא הייתה יד ראשונה ללא תקלות או בעיות בכל, קילומטאז' 150 אלף.

 

יחסית הרבה טלפונים ונמכרה ביום פרסום המודעה או בבוקר למחרת, לקונה הראשון שהגיע לראות. 

 

 

פורסם
לפני 23 שעות, levy כתב:

היה לי מיקרה, הגעתי איתו ל 170000 קמ רכב יחסית אמין המנוע שלו אם מטופל בזמן מסוגל לעשות מעל 500000 קמ.

תראה לי מיקרה אחת שהכגיע לכזה ק"מ

נורה מצחיק אותי שאומרים הרכב מגיע בקלות למליון ק"מ בלי שום ביסוס כיבמציאות אין כזה דבר

ברכבי דיזל עוד רואים כזה דבר אבל רכבי בנזין נדיר למצוא רכב מעל 300000 ק"מ 

האמת שראיתי ביד 2 אחד שהגיע ל430, צריך לבדוק אם זה מנוע מקורי

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם

והנה עוד הוכחה, שהביקוש לרכב עם גיר ידני מאוד מאוד מאוד גבוה בשוק היד 2. עוד לא נתקלתי ברכב ידני סביר שלוקח יותר מכמה ימים למכור אותו.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 22 דקות, פשטות כתב:

רכבי בנזין נדיר למצוא רכב מעל 300000 ק"מ 

האמת שראיתי ביד 2 אחד שהגיע ל430, צריך לבדוק אם זה מנוע מקורי

הגעתי עם הדייהטסו שהייתה לי ל400 אלף.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 7 שעות, פשטות כתב:

תראה לי מיקרה אחת שהכגיע לכזה ק"מ

נורה מצחיק אותי שאומרים הרכב מגיע בקלות למליון ק"מ בלי שום ביסוס כיבמציאות אין כזה דבר

ברכבי דיזל עוד רואים כזה דבר אבל רכבי בנזין נדיר למצוא רכב מעל 300000 ק"מ 

האמת שראיתי ביד 2 אחד שהגיע ל430, צריך לבדוק אם זה מנוע מקורי

יש בחור ביוטיוב תאילנדי שאני עוקב אחריו הגיע ל 500000 קמ עם אותו מנוע.

פורסם
לפני 8 שעות, EliC25 כתב:

והנה עוד הוכחה, שהביקוש לרכב עם גיר ידני מאוד מאוד מאוד גבוה בשוק היד 2. עוד לא נתקלתי ברכב ידני סביר שלוקח יותר מכמה ימים למכור אותו.

ואפילו אם הוא ניסאן מיקרה שאוהבים להשמיץ אותה כאן בפורום.

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, zvigolden כתב:

הרכב הזה הושמץ גם בגלל רעש , מושבים לא נוחים ועוד

הרכב רועש מעל 60 קמש כתוצאה מרעש הגלגלים.

והגיר נימצא בסיכון שמתקרבים ל 200K

חוץ מזה אמין מאוד, יש הרבה מאוד רכבים בשוק שלא מגיעים לאמינות שלו.

עריכה אחרונה על ידי levy
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

לאחר 5 שנים ו 52000 ק"מ הגיע הזמן להחליף את רביעיית הגודייר בניסאן נוט.

הטסט מתקרב , הקדמיים כבר עם סדקים ו 5 שנים זה די והותר בתנאי ארצנו.

הורכבו במקומם רביעיית פאלקן ZE310 בני 8 חודשים אצל "היפר צמיג" פתח תקווה.

הפרונט נבדק ולא נדרש כיוון , אך כוון גלגלים היה צריך לעשות.

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם
לפני 22 דקות, zvigolden כתב:

לאחר 5 שנים ו 52000 ק"מ הגיע הזמן להחליף את רביעיית הגודייר בניסאן נוט.

הטסט מתקרב , הקדמיים כבר עם סדקים ו 5 שנים זה די והותר בתנאי ארצנו.

מזכיר שעברתי טסט עם צמיגים בני 11.5 שעשו כ 25K ק"מ.

מחליפים כי אתה רוצה לעשות תחזוקה מונעת כמו אדם בוגר שמבין עניין, לא כי טסט מתקרב.

וככה אני נוהג היום - אז לא הבנתי כלום בצמיגים או בתחזוקה מונעת.

שמח שהחלפת :)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...