Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 16.2.2021 בשעה 23:14, zvigolden כתב:

שתי השאלות טובות ואין לי ממש תשובה.

אשתדל לשים לב להרגלי הנהיגה בנוט למרות שרוב הזמן הוא אצל הגברת. 

 

בקשר למיקרה - בורר חום / קור נתפס על מצב קור. זוהי מחלה של הרכב הזה.

עלות התיקון מאוד גבוהה והבן החליט לא לתקן.

הוא ירושלמי וקצת קשה ללא חימום בימים אלו.

אם היה נתפס על מצב חום , היה מתקן מייד עם תחילת הקיץ.

אמינות טובה אך לא מושלמת.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ביש מזל - צמיג חדש בניסאן נוט נהרס בצורה שלא ניתנת לתיקון - לא כשל ייצורי אלא בורג . מראש נאמר לי שיתכן שהתיקון לא יצליח ובאמת הוא המשיך לאבד אוויר . 

לא משחקים עם בטיחות והחלתי להחליף . 400 שקל נזק לאחר הזמנה מ ITIRE של צמיג בודד וקבלת קופון הנחה 

בנוסף , המזגן של הנוט מדי פעם בצורה אקראית לא נדלק . יש מדחס אך אין מאוורר . 

טלפון זועף מהאישה (בד"כ הרכב אצלה) בשרב בשבוע שעבר .

באתי לחשמלאי שהומלץ לי ע"י איש המיזוג הקבוע אך מרפי התערב וכשהגעתי אליו הכל עבד.

הוא פירק , ניקה מגעים / פחמים וכו' . אין לדעת אם נפתרה הבעייה בגלל האקראיות 

עלות - 350 שקל

פורסם

מיקרה, מיקרה, הרכב הזה מזכיר לי רק דברים רעים, החזקתי כזה חדש בשנת 2015! אין לי מה לומר עליו מלבד זוועה מוטורית בכל קנה מידה! הדבר הכי נורא בו זאת הנוחות, צריך להגיע עם הרכב מנוי לכירופרקט.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לאחר חמש שנים ו65000 ק"מ הגיע הזמן להחליף במיקרה רביעיית צמיגים.

כרגיל באוטו דיפו מספרים סיפורים , לא ניתן לברר מראש את תאריך ייצור הצמיג , המחיר באתר לא המחיר בחנות וכו'.

טלפון אחד לרז מאוטו טייר ונבחרה רביעיית מישלין אנרג'י סייבר במחיר תחרותי .

ייצור בשבוע 11 2021 שזה מעט יותר מחצי שנה.

הגודייר שהיו זמינים היו ישנים בהרבה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

המפוח בניסאן נוט הפסיק לעבוד .

2 נסיונות לתיקון קטן לא צלחו והוחלט להחליף את המפוח.

יש הרבה עבודת פירוק ולכן הכל הסתכם ב 2100 שקל ואם נחשב גם הנסיונות הכושלים נגיע ל 2500 שקל.

זוהי התקלה הרצינית הראשונה לאחר קרוב ל 5 שנים עם הנוט

פורסם

בגדול, קורה כמעט לכל רכב באיזשהו שלב תקלה במזגן.

אצלי הוציא הבעלים הקודם 9 אלף בחמש שנים רק על מזגן, אז יחסית יצאת בזול.

משתדל לעזור

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

המיקרה של הבן הגיעה לטיפול שנתי רגיל של שמנים ופילטרים

היה צריך גם בלמים קדמיים ולכן הכל הסתכם ב 950 שקל.

הבלמים עברו 5 וחצי שנים ו 60000 ק"מ

ק"מ במיקרה כמעט 100000

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם

הגיעה זמנה של הנוט לטיפול שנתי 

ק"מ 105000.

שמן + פילטר שמן מקורי + פילטר אוויר + בדיקת בלמים 

בקשתי גם שינקו מצערת בגלל טורים נמוכים לפעמים ורעידות ברמזור או בפקק .

שמו לי גם תוסף K44. 

כל הנ"ל הסתכם ב660 שקל .

אציין שהרעידות פחתו אך לא נעלמו .

אינני בטוח שהמוסך ירד לשורש הבעייה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לפי הוראות יצרן יש להחליף שמן גיר בניסאן נוט פעם ב4 שנים או 60000 ק"מ.

חרגתי בשנה וב 20000 ק"מ והחלטתי לבצע . 

בוצע היום אצל  "יניב גירים" בסגולה.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הייתי כמה ימים בבית עם קורונה .

כתוצאה מכך המצבר fiamm סיים את חייו לאחר שנתיים ושמונה חודשים. לא הופתעתי כי גם לפני כן התחיל לגמגם. 540 שקל לוארטה אצל אורי גל בפתח תקווה עם שנתיים אחריות 

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היום בוצע טיפול קטן לניסאן נוט . 

הרכב לא עבד קשה מדי בשנה האחרונה וצבר בסה"כ 9000 ק"מ.

הק"מ הנוכחי הוא 113800 .

שמן + פילטר שמן מקורי + פילטר אוויר + בדיקת בלמים 

אין הפתעות .

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...