Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

התיקון דורש פירוק דשבורד ובזמנו שבדקתי דיברו על לפחות 2000 שקל אצל איש מיזוג וכמובן לא אצל היבואן .

אצלכם נתקע על קור או על חום ?

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אתם מעלים בדעתכם לוותר על מזגן בקיץ הישראלי ?

כף רגלי לא תדרוך בבית אם אעז להעלות רעיון כזה.

הצעתי לבעלי המיקרה שגולשים בפורום

- תשאירו את הבורר רק על מצב קור.

יש באוטו הזה מחממי מושבים שנותנים משהו בחורף גם אם לא מושלם . 

 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המיקרה של הבן כמעט לא נסעה השנה כי הוא עובד קרוב לבית ובא הרבה באופניים .

5000 ק"מ וזהו . בכל אופן יש לבצע טיפול פעם בשנה .

שמן + מסנן שמן מקורי + מסנן אוויר + בדיקה הסתכמו ב 500 שקל .

מחזיקי תא המטען עייפים ויוחלפו בקרוב

  • רעיון טוב! 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 5.3.2023 בשעה 14:20, zvigolden כתב:

אתם מעלים בדעתכם לוותר על מזגן בקיץ הישראלי ?

כף רגלי לא תדרוך בבית אם אעז להעלות רעיון כזה.

הצעתי לבעלי המיקרה שגולשים בפורום

- תשאירו את הבורר רק על מצב קור.

יש באוטו הזה מחממי מושבים שנותנים משהו בחורף גם אם לא מושלם . 

 

זה בדיוק מה שעשיתי,העברתי את התריס לקור ובחורף אני משתמש בחימום בכיסאות

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הבן עם המיקרה נסע לחו"ל לטיול והשאיר לי את האוטו .

כמובן מצאתי איך לשדרג את איכות החיים באוטו .

מחזיקי תא מטען - 140 שקל אצל אורי גל פ"ת כולל הרכבה

גז למזגן היה חסר - מילוי אצל אשר פ"ת.

רעידות בהגה - איזון גלגלים ב"היפר צמיג" פ"ת.

ליטוש פנסים באוטו דיפו פ"ת. הטסט קרוב וכבר בטסט הקודם אמרו לו שכדאי ללטש.

החלפת כיסוי הגה - קניתי אצל אורי גל במידה S .
קצת שבר את הידים להרכיב אבל עכשו יושב היטב

נקיון , סדר , רחיצה גם בוצעו

הילדים שלי אומרים שכדאי להשאיר לי את האוטו.

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

רוטצית צמיגים בניסאן נוט לאחר  28000 ק"מ וקצת יותר משנתיים וחצי .

שיפור בלימה ואחיזת כביש , כנראה עקב איזון לכל הגלגלים

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היום בוצע טיפול שנתי לנוט לאחר שנה וכמעט 11000 ק"מ מהטיפול הקודם .

אין הפתעות - שמן מנוע , פילטר שמן ופילטר אוויר וכן חריטת צלחות קדמיות והחלפת דסקיות ואכן הרגשתי שיש לטפל בבלמים הקדמיים  - 1000 וקצת שקלים במוסך כללי

עברתי עם הנוט 102000 ק"מ בשבע שנים - לא היה לי מעולם רכב בכזו אמינות

ק"מ נוכחי - 124700

פורסם

כמו כן הוחלף פילטר מזגן אצל אשר מזגנים ויש שיפור.

בסה"כ אפשר לומר שהרכבים מתוצרת ניסאן בשנתונים  2010 - 2013 +-  נותנים תמורה טובה לכסף אם טופלו כראוי .

מי שמחפש רכב בתקציב נמוך עם שקט תחזוקתי עד כמה שאפשר - אני ממליץ.

הנסיון אצלי במשפחה עם טידה , נוט , קשקאי ומיקרה הוא מצויין.

  • רעיון טוב! 1
  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש בלאי בנוט שמגיע עם הגיל :
1) תאורת לוח שעונים כבתה חלקית - תוקן אצל אילן ספידומטרים בסגולה.

2) תאורה של אחד מכפתורי המיזוג לא פועלת - נאמר לי שמאוד יקר לפרק כדי לתקן - ויתרתי

3) מגב אחורי לא עבד עקב מגע שהתקלקל - תיקון קטן שבוצע

4)נעילה מרכזית - האשם היה מרים החלונות - פורק אצל חיים כהן זגג הרכב ליד "אושר עד" קניון איילון

5)תצוגת הרדיו "דוהה" בשמש . מחלה של הרכב הזה . ייפתר רק אם אחליט להחליף למולטי מדיה.

6)ידית הפתיחה של מיכל הדלק התקלקלה . תוקן עם דבק מיוחד אבל נאמר לי שאם לא יחזיק יש להחליף את כל הכבל וזה סיפור רציני מאוד

 

ק"מ נכון להיום 132000 ומהם אצלי 110000 ק"מ.

יש מחשבה להעביר את הרכב לבת ולהתחדש

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

בימים האחרונים שתי הניסאן טופלו .

בשתיהן טיפול קטן וללא תוספות במחירים שפויים.

הנוט עברה 10000 ק"מ מהטיפול הקודם וההמיקרה 5000.

ממשיכים איתן הלאה , סה"כ רכבים אמינים ופשוטים מהשנים היפות של ניסאן

 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
  • רעיון טוב! 1
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הבן עם המיקרה הידנית 2012 החליט למכור עקב חוסר שימוש באוטו כי הוא מגיע ברכבת לעבודה או עובד בבית ועבר לדירה בירושלים לאיזור עם בעיות חנייה.

החלטתי שאני מוכר בשבילו את האוטו כדי לחסוך לו את בלבולי המוח.

לקחתי אותו אלי , פרסמתי מודעה היום בצהריים וב8 בערב נמכר במחיר שרציתי.

מיד עם הפרסום קבלתי טלפונים והבנתי שיש שוק לרכב כי הוא מטופל , פרטי ואין תאונות.

אני סבור שתמיד יש ביקוש לרכבים זולים ופשוטים לאחזקה גם אם לא מפנקים ואפילו רחמנא לצלן ידניים.

הקונה הראשון שבא - קנה . הורדתי לו 1000 שקל על תקלת בורר חום / קור.

האוטו היה אצל הבן מעט יותר מ 9 שנים ו75000 ק"מ וחוץ מבורר קור / חום גילה אמינות מושלמת , טיפולים זולים וצריכת דלק סביב 1 ל16

ק"מ במכירה : 122000 . מחיר מכירה : 11500 שקל 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...