Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו באמת...

 

אם מישהו מהרחוב היה אומר לי להוריד את המצלמה ברכב הייתי פשוט מתחיל לצחוק... גם אם זה היה טוני סופראנו... עוד מעט תגיד לי שצריך לתת לכל ערס שמאיים לעשות מה שהוא רוצה במדינה הזאת. שיהיה לך בהצלחה עם הגישה הזאת.

 

צריך לדעת לבחור את המלחמות שלך, אני לא הייתי הולך ראש בראש עם מישהו שבמעצר בית ואומר לך שהוא מחלק סמים

פורסם

בנוגע לבריחה מהאזור,

חשבת על כיוון של להשכיר את הבית ולשכור במקום אחר?

אם הסכום יכסה את השכירות או שתצטרך להוסיף מעט, תמיד תוכל למכור בהמשך.

הדרך עצמה היא היעד.

פורסם
נו באמת...

 

אם מישהו מהרחוב היה אומר לי להוריד את המצלמה ברכב הייתי פשוט מתחיל לצחוק... גם אם זה היה טוני סופראנו... עוד מעט תגיד לי שצריך לתת לכל ערס שמאיים לעשות מה שהוא רוצה במדינה הזאת. שיהיה לך בהצלחה עם הגישה הזאת.

 

שיהיה לך בהצלחה עם הגישה הזאת.

הייתה לי גישה אחרת פעם, הרבה יותר אמוציונלית ותקיפה כלפי אנשים שהעירו לי הערות בכביש או סתם עיצבנו אותי בנהיגה שלהם, הפסקתי עם זה והתמנתי אחרי שהבנתי שיכול להיות לזה מחיר כבד

פורסם (נערך)

אני באמת בדרך כלל נמנע מלהגיב בפוסטים אבל כאן אני חייב לענות.

 

כל מעשה של בריונות צריך להענות בבריונות גם כן. קודם כל מי אמר לך שהוא באמת במעצר בית ומחלק סמים? דיברת עם השופט?

תגיד לו שאתה עוד חצי שנה נכנס למאסר עולם על הריגה ותראה איך הוא יברח.

 

דבר שני אף בן אדם לא יכול להגיד לך מה לעשות עם הרכוש שלך, בתוך הרכב שלך. זה כמו שיגידו לך לא לסגור את החלונות במרפסת שלך בבית כי זה מסנוור.

לפעמים אני תוהה לאן הגענו במדינה הזאת, ולמה הפשע כאן באמת משתלם לעבריינים.

 

ובנימה זאת, אני בטוח שכולכם כאן הייתם מגיבים ב"תוקפנות" כשזה מגיע לפגיעה ברכב שלכם כשאתם יודעים מי הגורם לכך.

אבל הכי קל זה להתיפייף

עריכה אחרונה על ידי Liran3331
פורסם
אני לא הייתי מגיב בתקופנות.

 

אבל אתה לא יכול לתהות איך הגענו למצב שהעבריינות משתלמת אחרי שאתה כותב מה שאתה כותב.

 

מצטרף למילים שמעלי.

פורסם

הגענו למצב שהעבריינות משתלמת בגלל שככל הנראה אזרחים תמימים מתכופפים כנגד "איומים" וכל מיני אגדות של "עבריינים" כאלו ואחרים.

 

ולראייה, הדיון הזה.

 

אני לא הייתי מגיב בתקופנות.



 

אבל אתה לא יכול לתהות איך הגענו למצב שהעבריינות משתלמת אחרי שאתה כותב מה שאתה כותב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

העבריינות משתלמת בגלל 2 דברים:

1. חוסר אכיפה/ענישה מקלה.

2. כל אחד לוקח את החוק לידיים.

זה מצב נתון, אדם בודד לא יכול לשנות את זה.

אתה ממליץ לו להתעמת עם ערס מהרחוב. נניח וכל מה שהוא אומר זה חירטוט והוא לא באמת מחלק סמים ממעצר בית, לדעתך זה באמת יעצור את הוונדליזם? במבחן המציאות רק יתנכלו לרכב יותר וזה במקרה הקל. עכשיו נניח שהוא באמת עבריין, נראה לך שהוא יסתפק בלהשחית את הרכב אחרי שפגעת לו בכבוד או מה שזה לא יהיה? להזכירך, זה לא סרט אקשן משנות ה90 שבסוף כל הערסים מחוסלים או בכלא והשכונה הופכת לגן עדן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
העבריינות משתלמת בגלל 2 דברים:

1. חוסר אכיפה/ענישה מקלה.

2. כל אחד לוקח את החוק לידיים.

זה מצב נתון, אדם בודד לא יכול לשנות את זה.

אתה ממליץ לו להתעמת עם ערס מהרחוב. נניח וכל מה שהוא אומר זה חירטוט והוא לא באמת מחלק סמים ממעצר בית, לדעתך זה באמת יעצור את הוונדליזם? במבחן המציאות רק יתנכלו לרכב יותר וזה במקרה הקל. עכשיו נניח שהוא באמת עבריין, נראה לך שהוא יסתפק בלהשחית את הרכב אחרי שפגעת לו בכבוד או מה שזה לא יהיה? להזכירך, זה לא סרט אקשן משנות ה90 שבסוף כל הערסים מחוסלים או בכלא והשכונה הופכת לגן עדן.

 

מסכים, קשה לי לראות מצב שבו אתה מתעמת עם הבחור ולא נגררות השלכות שליליות.

אני במצבך מפסיק להשקיע כרגע על האסטתיקה של הרכב, ובהזדמנות הראשונה שתהיה לי עובר משם וקונה רכב חדש יותר/ משקיע בעכשווי

פורסם

מאכזב ומצער מאד מאד לשמוע. אזורים של ערבים הם בעיתיים, אני יודע. לא פוליטקלי קורקט להגיד, אבל זו האמת, אלה לא בני תרבות אלא חיות.

לא שהיהודים הערסים למיניהם טלית שכולה תכלת, אבל במקומות של ערבים הונדליזם חמור הרבה הרבה יותר.

אתה גר עם חיות אדם. במצב כזה לא הייתי מתקן כלום ברכב, חבל על הזמן והעצבים. גם מצלמה לא תעזור, מה תעשה עם זה בדיוק? תלך למשטרה? הם לא יעשו כלום. תלך לעבריינים עצמם? אתה תסתבך איתם. אם אתה לא הולך לקחת את החוק לידיים וממש לשבור להם עצמות, אין לך סיבה להתקין מצלמה.

פורסם

לירן

זה לא קשור להתייפיפות. מבחינתי קח כל ונדליסט חלאה חיית אדם כזה וכרות לו 2 ידיים, אין לי בעיה עם זה בכלל. העניין הוא שאתה יכול להסתבך אם אתה הולך בעצמך לשבור עצמות. אתה גם תסתבך עם המשטרה, ייתכן שיפתחו לך תיק פלילי על תקיפה, ויוכלו אף לתבוע אותך אזרחית אחרי זה, אנחנו לא בסרט הוליוודי, וכמובן אתה מסתכן בנזק לעצמך. מי שהולך לסגור חשבונות בעצמו כדאי שיידע עם מה הוא מתמודד. ומה התוצאות האפשריות ומה הסיכונים. יש גם את הענין של נקמה חוזרת - ישחיתו לך את כל הרכב פעם הבאה. מה נראה לך שאתה אחי , צ'אק נוריס?

פורסם

והנה גם אני מביא דוגמה טרייה לחלאות אדם.

 

היום בבוקר אחי יורד לרכב לנסוע לאן שהוא, ומגלה כי גנבו לו את איזה חלק שמחזיק את המראה הימנית במקום, באוקטביה 2017 (ליסינג) שברשותו.

 

הוא מצא את המראה תלויה על חוטים... מי שגנב ידע בדיוק מה הוא גונב. עשה עבודה "נקייה".

 

כמה עלוב צריך להיות כדי לעשות דבר כזה?

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...