Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

בוקר טוב לכולם,

קראנו בעיון את הדיון כאן.

כידוע טלרון עוסקת גם בייבוא השמנים האיכותיים של Mobil ו Champion.

 

אנשי מחלקת השמנים שלנו ביקשו להדגיש כי על מנת להיות בטוחים ברכישת שמנים איכותיים יש יתרון רב ברכישה מיבואן רשמי.

רכישה מיבואן רשמי מעניקה:

· אחריות על המוצר

· קבלת אישור OEM מקורי של יצרני הרכב לכל מוצר בעל אישור

· דף טכני למוצרים

· יעוץ מקצועי ותמיכה טכנית

 

אצלנו בחברת טלרון היבואנית הרשמית של מותגי Mobil ו Champion תוכלו לרכוש ולהנות משמנים באיכות גבוה ומענה מקצועי.

 

את השמנים שלנו תוכלו למצוא בכל סניפי אוטו-דיפו, או שאתם יכולים לפנות אלינו ונפנה אתכם למפיץ הקרוב אליכם.

 

בברכה,

שרות לקוחות טלרון

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המלצה שלי:

קנית רכב חדש או שאתה יודע שאתה הולך להשתמש באותו רכב מספר שנים,

תפנו מקום לאיכסון של לפחות 30 ליטר שמן מנוע (כמות משוערת של לפחות 7,8 טיפולים) ותקנו ישירות מהיבואן הרשמי פה בארץ

או לחלופין למצוא חנות לחלקי חילוף שאתם באמת סומכים עלייה שהיא מספיק מקצוענית ומספיק אמינה

להגיד לכם שהשמן שיש ברשותה הוא איננו זיוף

מקווה שפתרתי לכם את הסוגיה

פורסם
המלצה שלי:

קנית רכב חדש או שאתה יודע שאתה הולך להשתמש באותו רכב מספר שנים,

תפנו מקום לאיכסון של לפחות 30 ליטר שמן מנוע (כמות משוערת של לפחות 7,8 טיפולים) ותקנו ישירות מהיבואן הרשמי פה בארץ

או לחלופין למצוא חנות לחלקי חילוף שאתם באמת סומכים עלייה שהיא מספיק מקצוענית ומספיק אמינה

להגיד לכם שהשמן שיש ברשותה הוא איננו זיוף

מקווה שפתרתי לכם את הסוגיה

לשמן יש אורך חיים של שנתים. לכן לדעתי אין צורך באחסנה של שמנים.

פורסם
אתם רציניים ?, לאוטו דיפו ? ציפיתי מקבוצת לובינסקי טיפ טיפה יותר מקצועיות !!!

אם המוצר איכותי, מה איכפת לך לקנות אותו באוטודיפו?

מצבר של וורטה באוטודיפו זה בסדר אבל שמן שהם מייבאים לא?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

1)כתשובה לשאלת כותרת השרשור:

20180125_171719.jpg

 

2)כדי לדעת אם השמן שרכשתם הוא מקורי, בקשו COA (תעודת אנליזה מהמוכר).

 

בכל מקרה,

אף אחד לא יטרח לזייף יצרנים עלומי שם כמו חלק מהמותגים שציינתם ברחבי השרשור.

אם כבר יזייפו, אלה מותגים גדולים ומבוקשים.

 

וכמובן שמומלץ לוודא שרכשתם ממשווק שקונה מיבואן רשמי.

עריכה אחרונה על ידי ishayw
:onfire:
פורסם
לשמן יש אורך חיים של שנתים. לכן לדעתי אין צורך באחסנה של שמנים.

 

לפי מה החלטת שאורך החיים הוא שנתיים?

 

לשמן יש אורך חיים של מעבר ל5 שנים באכסון נאות ללא שום בעיה, שמן הוא מוצר עמיד (שמן שנאים חשמליים מחזיק 30 שנה ויותר)

 

לאפליקציות צבאיות ותעופתיות כלל אצבע קובע 3 שנות אחסון מיום הייצור ולאחר מכן יש לבצע בדיקה במעבדה אם עדיין מעוניינים להשתמש בו.

:onfire:

×
×
  • תוכן חדש...