Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצאתי סרטון ברוסית שאפשר להבין מי המזויף ומי המקורי גם לאלו שלא דוברי רוסית (גילוי נאות: אני לא יודע רוסית).

לפני כחודש קניתי שמן יורול במחיר זול, ורציתי לבדוק אם באמת קניתי זיוף או לא. לפי הסרטון קניתי את השמן המקורי.

 

פורסם

יצא לי לשמוע לא פעם על זה שמוכרים שמן קסטרול מזויף בחנויות בארץ, יש לי תחושה שגם אני קניתי שמן כזה לאחר שהופיעו תופעות מוזרות 500 ק"מ אחרי שהוחלף.

פורסם
מצאתי סרטון ברוסית שאפשר להבין מי המזויף ומי המקורי גם לאלו שלא דוברי רוסית (גילוי נאות: אני לא יודע רוסית).

לפני כחודש קניתי שמן יורול במחיר זול, ורציתי לבדוק אם באמת קניתי זיוף או לא. לפי הסרטון קניתי את השמן המקורי.

 

אפשר לדעת אם זה הימני או השמאלי מביניהם?

Miata ND2

 

פורסם

הזמנתי היום את השמן של מוטול שמופיע בסרטון לצרפתייה שלי מאוטוסטור, נבדוק את העניין כשיגיע.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם
גם אם זה נכון, והכל חוקי, עדיין רואים כמה סוגי יצרני שמן, שממלאים מאותו צובר, שדרך אגב, גם כאן בארץ, מי שיבקר במפעלי השמן של בזן ודלקול, יראה שהרבה מאוד מותגי שמנים הם למעשה אותו שמן שיוצא מאותו צובר ונמכר תחת מותג שונה ומחיר שונה, לכן כל השירשורים והתגובות שיצרן שמן אחד עדיף על השני הם לא מבוססות.

אורן

סבבה. אינני רואה שום בעיה בנושא כול עוד הדברים נעשים תחת פיקוח ובתיאום עם ייצרן השמנים. בהרבה תחומים נהוג לרכוש מייצרן גדול כמו המפעלים הכימים בחיפה שמנים/כימיקלים/נוזלים במיכלים של 1000 ליטר או 200 ליטר ולחלק למנות קטנות של ליטר או 5 ליטר ולמכור לצרכן תחת שמות אקראיים.

 

דוגמא: אני קונה אלכוהול לניקוי מעגלים אלקטרונים במיכל של ליטר אצל לוי לבל בת"א ב-16 שקלים כאשר אותו מוצר בבקבוק של 100 מ"ל עולה 20 שקלים בסופר פארם תחת מותג טבע או כול שם אחר.

 

מה למדנו ? צריך להיות צרכן נבון :?

איזה כייף לי :)

פורסם

למיטב ידיעתי, בזן לא מייצרים שמני מנוע מוגמרים.

לכל היותר ייצרו כמויות קטנות לפני מספר שנים עבור לקוחות בשוק המקומי.

106GTI - Deus ex machina

פורסם
סבבה. אינני רואה שום בעיה בנושא כול עוד הדברים נעשים תחת פיקוח ובתיאום עם ייצרן השמנים. בהרבה תחומים נהוג לרכוש מייצרן גדול כמו המפעלים הכימים בחיפה שמנים/כימיקלים/נוזלים במיכלים של 1000 ליטר או 200 ליטר ולחלק למנות קטנות של ליטר או 5 ליטר ולמכור לצרכן תחת שמות אקראיים.

 

דוגמא: אני קונה אלכוהול לניקוי מעגלים אלקטרונים במיכל של ליטר אצל לוי לבל בת"א ב-16 שקלים כאשר אותו מוצר בבקבוק של 100 מ"ל עולה 20 שקלים בסופר פארם תחת מותג טבע או כול שם אחר.

 

מה למדנו ? צריך להיות צרכן נבון :?

לצורך העיניין - כאשר אנחנו רוכשים חבית של איזופרופנול אלכוהול לניקוי מעגלים אלקטרוניים יוצא בערך 4.5 ש"ח לליטר. באותה נשימה, המוסך אצלנו בחברה מזמין חביות שמן מנוע ישירות מ Aral גרמניה. בתצורה הזו זה בטוח מקורי. המחיר הוא בערך 10 ש"ח לליטר 10/40 חצי סינטטי.

 

Sent from my X9006 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
לצורך העיניין - כאשר אנחנו רוכשים חבית של איזופרופנול אלכוהול לניקוי מעגלים אלקטרוניים יוצא בערך 4.5 ש"ח לליטר. באותה נשימה, המוסך אצלנו בחברה מזמין חביות שמן מנוע ישירות מ Aral גרמניה. בתצורה הזו זה בטוח מקורי. המחיר הוא בערך 10 ש"ח לליטר 10/40 חצי סינטטי.

 

Sent from my X9006 using Tapatalk

אם היה לי מקום לחבית של איזופרופנול אלכוהול הייתי קונה וגם שותה קצת :shock:

איזה כייף לי :)

פורסם
הזמנתי היום את השמן של מוטול שמופיע בסרטון לצרפתייה שלי מאוטוסטור, נבדוק את העניין כשיגיע.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

קניתי מאוטוסטור גם והמוצר "אמיתי" :-D

קובי

:-)

פורסם
קניתי מאוטוסטור גם והמוצר "אמיתי" :-D

 

מכיר את החנות המון שנים, גם אני מאמין שהכול מקורי.

 

הפעם בגלל המחיר המפתה של השמן הזה לעומת הקסטרול שהייתי קונה בדרך כלל, אמרתי נלך עליו לטיפול הקרוב.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(


×
×
  • תוכן חדש...