Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, מגיעה שעתה של הקורולה 2015 לחזור לחברת הליסינג ואני צריך לבחור רכב חדש

האופציות העומדות בפניי הן אלה: רנו גרנד קופה דיזל/בנזין, ניסן סנטרה / טויוטה קורולה/מאזדה 3/שברולט קרוז/סוזוקי קרוסאובר/סוזוקי ויטרהמה מומלץ? מאיזה רכב להתרחק? ומישהו יודע איך האבזור של הג'יפונים (מצלמת רוורס למשל)?

תודה רבה

אלדן

פורסם

כל פירוט האבזור אתה יכול לקבל מחברת הליסינג שלך.

 

כדי לקבל ייעוץ, אתה צריך לתת פרטים על הצרכים והרצונות שלך מרכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כל פירוט האבזור אתה יכול לקבל מחברת הליסינג שלך.

 

כדי לקבל ייעוץ, אתה צריך לתת פרטים על הצרכים והרצונות שלך מרכב.

נוחות נהיגה, אבזור סביר, סביבת נהג מרווחת. משהו שישדרג את חווית הנהיגה של הקורולה הנוכחית

פורסם

הקרוז מפתיעה בנוחות וביצועים, מרווח הראש מאחורה לא מצטיין וגם האבזור לא מתעלה.

גרנד קופה מאוד מעניינת אבל מגיעה בלי מערכות בטיחות מקוריות וחבל.

קורולה זה more of the same אבל החדשות מאובזרות יותר.

ברכבים של סוזוקי בד"כ מתקינים מערכות מולטימדיה מקומיות אבל לא בטוח שזה קורה גם ברכבי ליסינג - כדאי שתבדוק.

 

אני הייתי מתלבט בין הגרנד קופה לקורולה נוספת.

בדוק אפשרות ליונדאי איוניק שתחסוך גם בדלק וגם בשווי שימוש.

פורסם

הייתי ממליץ על מאזדה 3, אמנם הדגם וותיק אבל לטעמי הכי מהנה לנהיגה מהרכבים כאן ( או לפחות מאלה שיש לי ניסיון איתם).

היא גם מגיעה בנפח 2.0, והמנוע הזה נותן ביצועים לא רעים, יחסית לרכב שהוא לא טורבו.

בכל מקרה.

תתחדש!

פורסם
הייתי ממליץ על מאזדה 3, אמנם הדגם וותיק אבל לטעמי הכי מהנה לנהיגה מהרכבים כאן

 

אתה לא עונה לדרישות של פות"ש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בליסינג סביר להניח שאין את האינטנס אלא את הזן, שהוא פחות מאובזר(למרות שעל פניו עדיין מאובזר לא רע לדעתי).

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אני גם מצטרף להמלצות כאן על הרנו והקרוז.

הרנו הוא הרכב הכי נוח בקבוצה ומרווח ממש לא חסר בו.

הקרוז גם כן רכב מפתיע לטובה, חזק משאר הרכבים שרשמת, מרווח ודי נוח (לדעתי במעט פחות נוח מהקורולה החדשה אך הייתי מעדיף אותו בגלל שאר הפרמטרים).

תמוה שלשניהם (כמו גם לסוזוקי) אין איבזור בטיחות מקורי, מעצבן בימינו.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

במידה ומדובר ברכב משפחתי הייתי הולך על הרנו, הרכב מאובזר מאוד , נוח מאוד , מרווח בהחלט מקדימה מעט פחות מאחור , לטעמי בין המובילים בקטגוריה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)

ראיתי כמה ביקורות רכב על הרנו. בכולם טענו שמנוע הדיזל קצת נוכח מבחינת רעש. השאלה היא עד כמה זה משמעותי?

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

רעש הדיזל נוכח יופי (ביחוד בעמידה בפקקים), אני דווקא הייתי משנה הויטרה מאובזרת לא רע

וחווית הנהיגה שלך תשתנה גם מבחינת ההרגשה של ישיבה יותר גבוהה.

×
×
  • תוכן חדש...