Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אחרי הרבה שרשורים לגבי הנושא הזה עדיין לא הגעתי לפתרון .. שמתי לב שהרעידות מלוות ברעשים של חריקה במהירות בין 24-35 קמ"ש שהרגל על הגז , הרעידות במרכב עצמו , בכללי הרכב טיפה מתנדנד בלי קשר לרעידות יש הרגשה של נסיעה לא נעימה בכלליות , ביצעתי טיפול והחלפת שמן גיר , אחר ההחלפה של השמן הרעידות אכן נחלשו , הספקתי גם להחליף ציריה ימין שהוציאו אותה היא הייתה עם גריז נוזלי שהיה מעורבב עם מים כנראה מקריעת הגומיה , נאמר לי במוסך שקיים חופש בציריות והמליצו לי להחליף גם את הציריה השניה, לגבי תושבת מנוע היא כנראה במצב לא בשמיים אבל נאמר לי שהגומיה שלה שלמה ושהיא כנראה לא מקור הרעידות , לפי מה שראיתי , הרעידות שמלוות ברעשים קורות בין העברת הילוך 2-3 , מתלבט האם להחליף גם את הציריה השניה לפי המלצת המוסך או שזה יהיה בזבוז כסף ? הונדה סיוויק 2011 גיר אוטומטי עם הילוכים בהגה

עריכה אחרונה על ידי liorrrrrr
×
×
  • תוכן חדש...