Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בפיז'ו 208 GTI - רשמים ראשונים אחרי תקופת הרצה


papikian
שימו לב! השרשור הזה בן 2237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים שבת שלום !

לפני כמה שנים קראתי כתבת ביקורת רכב שציינה כי "לקוחות VAG הם סוג של אנשים שאוהבים לאכול את אותה ארוחה יום אחר יום" או משיהו בסגנון...וזה בהחלט נכון.

כל הרכבים שהיו ברשותי מאז שקיבלתי את הרישיון היו וואגיות לא ספורטיביות בעליל, כאשר האחרונה הייתה פולו 1.2 .TSI

הרכבים הללו שירתו אותי נאמנה אבל החלטתי שהגיע הזמן להתקדם להוט האץ' ולא להיות מקובע בבחירה או כמו שהחבר הכי טוב שלי דניאל גם חבר פורום ובעלים של הונדה סיווקי טייפ R אמר-

"יאללה מה קרה? תחייה קצת!!!"

החלופות וההחלטה הסופית מופיעה ברשימה שלהלן:

מיני קופר S - יקרה מדי ולדעתי גם נפוצה מדי

אבארט- יקרה מדי ולדעתי גם נפוצה מדי.

אופל קורסה OPC- קשה מדי, יקרה מדי, לא היה מלאי בארץ בזמן הרכישה ולדעתי הדור הנוכחי פשוט מכוער להחריד, הרסו את הקווים הזורמים של הדור הקודם.

סיאט איביזה קופרה- לא רציתי לקנות וואג עוד פעם.

פולו GTI - דיי כמה אפשר...

רנו קליאו RS- רכב חביב אבל העדר גיר ידני פסלו את האופציה. הוט האץ' רובוטית זה פשוט:sissies:

פורד פיאסטה -ST אין בארץ.

אאודי S1 - מחיר הזוי לחלוטין...

 

אז לקחתי אוויר והצהרתי לעצמי -יאללה קונים פיז'ו 208 GTI -צרפתיה אמיתית רחמנה ליצלן לטובה ולרעה.

אחרי שהתבעסתי קצת שאני לא יכול לטפל יותר אצל רון התחלתי את תהליך מכירה\קנייה.

הפולו נמכרה תוך שלושה ימים לבחור מאוד נחמד מהצפון. אנחנו עדיין בקשר כי רציתי לראות שהכל בסדר עם הפולו והוא מבסוט. הוא אפילו הגיע אלי כשבועיים אחרי המכירה של הרכב להביא לי ביצים מהמשק שלו .:lol:

אין על תושבי הצפון- עם מיוחד . :-o

יחס היבואן היה מאוד חם ומקצועי יחסית למה שקיבלתי בצ'מפיון. החל מנציג המכירות בסוכנות פיז'ו בהרצליה (יקיר) שהיה מאוד אדיב ומקצועי ועד מסירת הרכב במרכז לובינסקי בראשון לציון.

ביטוח מקיף לרכב היה קצת בעייתי, אבל רכב "ספורט" בעיה ידועה.

בכל מקרה הפיז'ו סיימה לאחרונה את תקופת ההרצה והחלטתי לרשום את הרשמים הראשונים מהרכב לטובה ולרעה.

הטוב

לקחתי את הרכב בצבע לבן ללא גג פנורמי. במעמד הרכישה היו במלאי בארץ רק לבן או שחור שתיהן ללא גג פנורמי. הלכתי על לבן, כי לא רציתי להתמודד עם החסרונות של הצבע השחור.

במבט לאחור עשיתי את הבחירה הנכונה. הרכב לא מושך צומת לב כלל. אני מרגיש בפיז'ו כמו בפולו וזאת נקודה ממש חשובה לי. הרכב לדעתי נראה מאוד יפה אבל לא מושך צומת לב.

איכות החומרים וההרכבה מאוד טובים. כמובן שיש פלסטיק קשה והרבה ממנו במיוחד בדלתות הגדולות, אבל מושבי העור, התקרה השחורה והדש בורד התפור הופכים את העניין הזה ללא משמעותי.

הרכב מאוד מאובזר. חיישני גשם, חיישני אורות, מראה מתכהה אוטומטית, חלונות ושמשה אחורית כהים, בקרת שיוט,מראות צד מתקפלות חשמלית, מגביל מהירות (שימושי מאוד לכבישים עם מצלמות), גלגל חלופי סגסוגת (לא ברזל) בגודל מלא, מושבי עור, הגה מתקשה במהירות גבוהה, מערכת מולטימדיה תענוגית ועוד. זה אבזור שיכולתי רק לחלום עליו ב - VAG.

קלאץ' מאוד רך ונוח לשימוש וידית הילוכים קראנצ'ית .:yum:

מנוע עם זמינות כוח ומומנט מצויינים גם בסל"ד נמוך.

הגה חד מאוד ומדוייק מאוד עם מהלך קצר מנעילה לנעילה 2.5 סיבובים.

הרע

הדלתות ענקיות וכבדות וחגורות הבטיחות נמצאות הרחק מאחור. הכניסה לרכב היא פרוצדורה. קצת מכון כושר עם הדלתות, אחרי זה קצת מאמץ להכניס הטוסיק למושבים החובקים עם הדופן הגבוהה ואז לעשות תנועות התעמלות אמנותית לאחור כדי לתפוס את חגורת הבטיחות.

מערכת START STOP שאלוהים יקח אותה. כל פעם שוכח לנתק אותה בתחילת נסיעה.

איכות צביעה של וואג הרבה יותר טובה. הלקה בוואג עבה יותר ואיכות הצבע טובה יותר. בפיז'ו רואים הבדל גוון קל בין הפלסטיק והפח הצבועים. יאללה צרפת...אנחנו עוד שניה ב-2018...תתחילו להשקיע...

הצליל של האגזוז משגע פילים במהירות מעל 110 קמ"ש.

אין סגירת חלונות מהשלט של הרכב.

מקבלים רק שלט אחד עם הרכב ומפתח חירום. גלגל חלופי מלא מסגסוגת אבל רק שלט אחד. צרפתים לך תבין...:loco:

ההגה לא מתמרכז לבד, צריך למרכז אותו לבד אחרי פניות. קצת מוזר אבל זה מה יש.

מיקום לוח השעונים דווקא לא מציק לי למרות כל הביקורות מחו"ל.

אין מערכת עזר זינוק בעלייה. מזל שהקלאץ' טוב ומחזיק. אין כוח להשתמש בבלם היד. מה אנחנו בשנות התשעים?

המוזר

תא כפפות ענק ! :shock: תצעקו פנימה ותקבלו הד.

כפתור פתיחת תא מטען פיצפון. כל פעם צריך למשש לפני שפותחים. :oops:

פותחים את מכסה הדלק עם המפתח של הרכב. אומרים שזה עניין של בטיחות. חייבים לדומם את הרכב במטרה לפתוח את מכסה הדלק. קצת פלאשבק לשנות השמונים לא? :|

 

סיכום

בסופו של דבר לדעתי מדובר ברכב הוט האץ' שמביא את התמורה הכי גבוהה למחיר נכון להיום.

ביינתיים אני מבסוט מאוד.

כמובן שעוד לא לא טעמתי ממה שלרכב באמת יש להציע כי רק סיימתי הרצה. עדכונים בהמשך.

 

נ.ב. אשמח עם יש קבוצת בעלי GTI 208 בפורום.

 

3.JPG2.JPG1.JPG

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה חלום... אני מזיל ריר על 208 gti כבר הרבה זמן...

תהנה, טוב עשית שבחרת בצבע לבן ולא שחור. כמה עלה לך הביטוח בסופו של דבר?

 

עשיתי קיזוז עם הביטוח המקיף של הפולו כי היה שם עוד חצי שנה של ביטוח. אבל יצא משיהו בסביבות 4K משיהו בסגנון.

לא כזה נורא.

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה רע בשחור? אשמח להסבר..

רכב חלום, גם אצלי ב206 זה תא קברות לא ככפות, העניין של התדלוק עם המפתח זה מאוד טוב לדעתי כי לא פעם קרה לי ששכחתי לסגור את המיכל ונסעתי ככה, פה אין לך סיכונים וזה טוב...איזה צמיגים קבלת? PS3?

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי איזשהי חיבה למותג פיג'ו, רציתי לקנות 208 חדשה אבל לא התאפשר לי כלכלית. מאז אני לא רגוע.

תתחדש וסע בדרכים טובות!

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה רע בשחור? אשמח להסבר..

רכב חלום, גם אצלי ב206 זה תא קברות לא ככפות, העניין של התדלוק עם המפתח זה מאוד טוב לדעתי כי לא פעם קרה לי ששכחתי לסגור את המיכל ונסעתי ככה, פה אין לך סיכונים וזה טוב...איזה צמיגים קבלת? PS3?

 

בקשר לצבע השחור- לצבע השחור יש מספר חסרונות:

1. בטיחות: זה הצבע המסוכן ביותר בכביש בגלל שהוא לא מחזיר אור בלילה ונבלע עם הצבע של האספלט. הצבע הבטיחותי ביותר בכביש הוא הצבע הצהוב הצבע השני הכי בטוח הוא הצבע הלבן.

2. תחזוקה: צבע שחור הוא בעייתי מבחינת ניקיון כי רואים עליו כל גרגר אבק, הוא בעייתי מבחינת שריטות כי רואים עליו כל שריטה אפילו העדינה ביותר.

3. קיץ ישראלי: בדיקות גילו שחלל הפנים של רכב שחור מתחמם ביותר מ 6 מעלות צלסיות בממוצע מאשר חלל רכב לבן בקיץ. בקיצור חם בקיץ.

 

הצמיגים אכן מישלן פיילוט ספורט 3.

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה :)

סע בדרכים טובות

 

ותחליף תמונות מהר,לפני שמישהו יתלונן עליך בשרשור חניות כפולות :lol:

 

תודה רבה.

עצרתי רק לקחת קצת תמונות :lol:

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! בקשר לתדלוק הרכב שכפלתי מפתח ללא צי'פ שהוא תמיד זרוק בצד הדלת ככה שאני כבר לא מכבה את הרכב. יש פיתרון למערכת עצור-סע והוא הרכבת מחשב על הלחצן עצמו שנותן פקודה אחרי סיבוב הסוי'ץ ומכבה אוטומט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! מנסיעת המבחן שעשיתי עליה הרעש שלה בכל במהירויות פשוט שיגע אותי.התחושה היא משהו מאוד מתאמץ להישמע ספורטיבי אבל בפועל מעיק בכל שלב בנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, סקירה נחמדה.

 

לעניין התדלוק, אני אהיה קטנוני ואכתוב שאתם אמורים לכבות את המנוע בזמן תדלוק, בין אם אתם מוציאים מפתח מהסוויץ' או לא. ואם אתם מתדלקים לבד, בשרות עצמי, ממילא אתם יוצאים מהרכב אז אני לא מבין למה לא לכבות אותו ולקחת את המפתח איתכם. היה לי בעבר 206 וזה אותו סיפור, אבל מעולם לא הפריע לי כי כאמור, תדלקתי לבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, סקירה נחמדה.

 

לעניין התדלוק, אני אהיה קטנוני ואכתוב שאתם אמורים לכבות את המנוע בזמן תדלוק, בין אם אתם מוציאים מפתח מהסוויץ' או לא. ואם אתם מתדלקים לבד, בשרות עצמי, ממילא אתם יוצאים מהרכב אז אני לא מבין למה לא לכבות אותו ולקחת את המפתח איתכם. היה לי בעבר 206 וזה אותו סיפור, אבל מעולם לא הפריע לי כי כאמור, תדלקתי לבד.

 

אתה צודק כמובן !

ברור שאני מדומם את הרכב בזמן תדלוק, זה פשוט מעצבן שחסכו על מנגנון חשמלי פשוט של פתיחת תא תדלוק.

הרי זה ברור שזה לא קטע של בטיחות כמו שמנסים למכור, אלא חסכון בעליות. הם חתכו איפה שהיה אפשר.

זה כמו שבפולו TSI לא היה שעון חום מנוע- בחדשה כבר יש.

סתם קטנה קצת מציקה לצאת מרכב ספורטיבי ולפתוח את תא הדלק עם המפתח של הרכב.

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, בפיג'ו שאני מכיר, תדלוק עם סוויץ' פתוח מביא לכך שמד הדלק לא מתעדכן.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...