Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לאחר שאתמול הורדתי את המגן בוץ התחתון (לא יודע אם זה קשור) ולאחר הכמות גשמים הנכבדת שירדה פה , נסעתי ברכב , קצת שלוליות , נדלקה נורת צ׳ק צהובה. הרכב שנת 2006 ולא מרגיש לי שינוי בנסיעה הכול כרגיל. מה קרה פה?

פורסם

להערכתי אחד מהחיישנים שעל האגזוז ספג מים.

מכיוון שהנורה צהובה הייתי ממשיך לנסוע ולעקוב, סביר להניח שתוך כדי נסיעה הכל יתייבש ויחזור לקדמותו.

פורסם

יכול להיות גם שיש לך חוטי הצתה תקולים שנרטבו או קוילים שנרטבו. למה הורדת מגן בוץ? בכלל למה אנשים מורידים את הדברים האלה מהרכב אני מנסה שנה כבר להשיג חלק שחסר לי כי זה כל כך חשוב...

הזול עולה ביוקר

פורסם

מגן בוץ תחתון צד נהג בגולף חסר לי... באחד הביקורים אצל רון הוא נתן לי במתנה את הימני ואת האמצעי.

כשלא היה לי אותם וטרם החלפת סליל וחוטי הצתה כל מעבר בשלולית היה גורם ל misfire כי מים היו מגיעים מעלה ומקצרים בסליל או בחוטים.

הזול עולה ביוקר

פורסם

איפסתי את התקלה והיא לא חזרה...דרך אגב בקריאת קוד התקלה הופיע חיישן נקישות. מקווה שהתקלה לא תחזור כי זה חיישן במיקום בעייתי.

×
×
  • תוכן חדש...