Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

שמתי עין על איביזה 2014 ידנית 1400 סמק. הרכב מוחזק כרגע במגרש.

אני מעוניין לקחת אותה למכון בדיקה לפני הרכישה. יש לציין שזה הרכב הראשון שלי ואין לי ניסיון בקניית רכב.

האם מכון בדיקה טוב יידע לעלות על כל הנקודות שעלולות להיות בעייתיות?

אם זה חלקים לא מקוריים שהוחלפו, תאונות שהיו ולא דווחו, צבע שיישמו על הרכב ולא דווח, כל בעיה אחרת שהיא.

כמו כן, אם מישהו מכיר מכוני בדיקה טובים באזור חיפה אשמח להמלצות!

 

תודה,

תמיר

פורסם

מכוני בדיקה טובים יוציאו דוח בדיקה שיכסה אותם מאחריות כלפייך , האם זה אומר שהם עלו על כל דבר ? לא בהכרח. חשש נוסף שהם מקבלים כמה גרושים מהמגרש , ככה שעדיף לבחור מכון מרוחק כמה שיותר מהם.

 

בכל מקרה תצטרך לקחת את האוטו למוסך כדי לקבל הערכת מחיר לדפקטים, ככה תדע איפה אתה עומד מבחינת עלויות תיקון.

 

בלי קשר לרכב הנ"ל הייתי ממליץ לך לבדוק רכבים של מוכרים פרטים לפני שתחליט לרכוש רכב ממגרש כלשהו.

פורסם

בכל מקרה תצטרך לקחת את האוטו למוסך כדי לקבל הערכת מחיר לדפקטים, ככה תדע איפה אתה עומד מבחינת עלויות תיקון.

אתה אומר שכדאי שאקח את הרכב למוסך לקבלת הערכת מחיר לדפקטים לפני הקנייה?

מקובל לעשות דבר כזה?

פורסם

לא יודע אם זה "מקובל" אבל זה מה שאני עשיתי לפני שסגרתי את המחיר עם המוכר.. המכון בדיקה נותן לך סוג של מסמך שמצביע על "תקלות" אבל זה לא ספציפי לגבי התיקון הדרוש...

אותם תקלות יכלות לעלות אלפי שקלים וזה רק המוסך שיטפל לך באוטו יקבע...

×
×
  • תוכן חדש...