שלום,
שמתי עין על איביזה 2014 ידנית 1400 סמק. הרכב מוחזק כרגע במגרש.
אני מעוניין לקחת אותה למכון בדיקה לפני הרכישה. יש לציין שזה הרכב הראשון שלי ואין לי ניסיון בקניית רכב.
האם מכון בדיקה טוב יידע לעלות על כל הנקודות שעלולות להיות בעייתיות?
אם זה חלקים לא מקוריים שהוחלפו, תאונות שהיו ולא דווחו, צבע שיישמו על הרכב ולא דווח, כל בעיה אחרת שהיא.
כמו כן, אם מישהו מכיר מכוני בדיקה טובים באזור חיפה אשמח להמלצות!
תודה,
תמיר