Jump to content

Tamir Akhavan

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של Tamir Akhavan

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לא ממש. לא כמו שאר ההילכים.
  2. שלום, באיביזה שלי (2011 מהמבצע), לעיתים כשאני משלב להילוך ראשון להתחלת נסיעה, בהרמת הקלאץ' נשמע רעש צורם ומוט ההילוכים רועד. האוטו לא זז.במצב הזה אני מחזיר לניטרל ומשלב שוב, ואז הכל עובד חלק. זה קורה לעיתים רחוקות, אבל זה מלחיץ... לא מבין מה הבעיה. לי זה מרגיש כאילו ההילוך לא השתלב עד הסוף. יש לציין שכשנהגתי בעבר בסיטרואן ברלינגו ידנית קרה לי אותו דבר. אבל עד כמה שאני יודע הבעיה לא בי.. יש רעיונות למה זה קורה ועד כמה זה גרוע לרכב? תמיר
  3. אתה אומר שכדאי שאקח את הרכב למוסך לקבלת הערכת מחיר לדפקטים לפני הקנייה? מקובל לעשות דבר כזה?
  4. שלום, שמתי עין על איביזה 2014 ידנית 1400 סמק. הרכב מוחזק כרגע במגרש. אני מעוניין לקחת אותה למכון בדיקה לפני הרכישה. יש לציין שזה הרכב הראשון שלי ואין לי ניסיון בקניית רכב. האם מכון בדיקה טוב יידע לעלות על כל הנקודות שעלולות להיות בעייתיות? אם זה חלקים לא מקוריים שהוחלפו, תאונות שהיו ולא דווחו, צבע שיישמו על הרכב ולא דווח, כל בעיה אחרת שהיא. כמו כן, אם מישהו מכיר מכוני בדיקה טובים באזור חיפה אשמח להמלצות! תודה, תמיר
×
×
  • תוכן חדש...