Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אנחנו מתכננים להתרחב קצת, וגם הרכב צריך הגדלה.

 

בראש ישר חשבתי על פיקאסו. מחד אני עם 3008 (2011), ככה שיש חששות לגבי המנוע.

מצד שני לא ראיתי שמישהו התלונן על המנוע המשופר.

 

בעבר היה את המשתמש skitsa שלקח את הSMAX והתלהב מאוד עד שנעלם מהאתר.

בעיקרון בלובינסקי טרייד מצאתי פיקאסו עם 100K ק"מ, נראתה לא רע, כמובן לפני בדיקה שלי.

 

מישהו יכול להחוות דיעה?

 

תודה

Peugeot  5008 2023 

פורסם
היי,

 

אנחנו מתכננים להתרחב קצת, וגם הרכב צריך הגדלה.

 

בראש ישר חשבתי על פיקאסו. מחד אני עם 3008 (2011), ככה שיש חששות לגבי המנוע.

מצד שני לא ראיתי שמישהו התלונן על המנוע המשופר.

 

בעבר היה את המשתמש skitsa שלקח את הSMAX והתלהב מאוד עד שנעלם מהאתר.

בעיקרון בלובינסקי טרייד מצאתי פיקאסו עם 100K ק"מ, נראתה לא רע, כמובן לפני בדיקה שלי.

 

מישהו יכול להחוות דיעה?

 

תודה

הסיטרואן מודל 2015 עם 100,000 ק"מ? אם כן הייתי מחפש אחת אחרת. זה המון.

בגדול, הדגם החדש נחשב די אמין יחסית לקודמו. יש גם גרסת דיזל מוצלחת שתחסוך לך בהוצאות הדלק

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

לדעתי יש כאן שאלה של מה אתה מחפש מהרכב, יש לנו כאן שני רכבים מאותו סגמנט אך מאוד שונים אחד מהשני.

מחד, הסיטרואן מאוד שקטה, נוחה, גרסת דיזל שנוסעת היטב, מרווחת מאוד, משרה תחושה של חללית ו....זהו, מסיעה היטב בקו ישר.

האסמקס מרווחת מאוד, אגרסיבית, מאוד חזקה, גרסת הטרנד עם 203 כס מאיצה יותר מהר מסקודה 1.4, ומאוד יפה, לדעתי האישית.

הסיטרואן דיזל תהיה חסכונית בהרבה מהאסמקס אך פחות מהנה לנהיגה.

הפורד מציעה קריצה ספורטיבית וחדוות נהיגה, שאם אתה כזה שאוהב לפעמים לצאת ולהנות, היא תיתן לך את זה.

בנוגע לאמינות, מנועי הדיזל של סיטרואן די אמינים, גרסת הבנזין 165 כס אכן אמינה מגרסת ה 156 הנוראית להחריד.

האסמקס מאוד רגישה לתחזוקה, רוב האקזמפלרים יוצאי ליסינג עם עבר תחזוקתי לא משהו וחוו תקלות גיר מנוע מאוד כבדות, השמורות מאידך מפגינות אמינות יפה, לראיה, חברי הקבוצה שלנו מחזיקים כאלו והן אמינות מאוד, והם מאוד נהנים מהרכב בלשון המעטה.

לך ובצע נסיעה על כל אחד מהדגמים כי בסופו של דבר הם שונים אחד מהשני וכל אחד נותן חווית נסיעה שונה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

היי, חבר מהקבוצה, המכירה לא מוזרה, דבר עם האיש ותראה שהיא לגיטימית לגמרי,

 

אחסוך לך, זה לא בגלל הגיר או המנוע.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אין גלגל רזרבי - יש ערכת ניפוח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה לא הרכב היחיד שאין לו גלגל רזרבי - בגזרת ה 7 מקומות גם בפולקסוואגן טוראן אין, ונהגי מוניות היו קונים גלגל נוסף ושמים אותו בבגאז'.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אין, ויתרו על גלגל רזרבי לטובת המושבים 6+7.

בטויוטה ורסו יש גלגל קטן, לא להיט, אבל לפחות משהו כדי להמשיך להתגלגל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אז הצעתי הצנועה:

תן עדיפות (מסויימת...) לרכב עם גלגל רזרבי, ולו קטן, ואם אין, אז לפחות עם מקום בתא המטען לגלגל רזרבי (קטן אפשרי).

הרי לא היית רוצה לאחסן את הרזרבי בבית או במחסן בכל נסיעה הדורשת שימוש בספסל האחורי ולהסתכן במפגש כואב עם מרפי...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

בפיקאסו אין את הבעיה הזאת. גם לא בגרנד סניק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...