Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלוהים נותן טורבו למי שאין שיניים


GOLF
שימו לב! השרשור הזה בן 2378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דבר שלישי גם אנשים עם יומרות מוטוריות לא נוסעים כל היום 800 קמ"ש (נותן את עצמי כדוגמא).

 

אתה איש עם יומרות מוטוריות? אתה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כולם נוהגים עם וייז. כולם יודעים מראש באיזה שעה צריך לצאת כדי להגיע בזמן. לכולם כבר נמאס מכל המכמונות מהירות שצריך כל שתי דקות להאט ל 90. אנשים פחות לחוצים כי רואים שלפי הוויז הם יגיעו בזמן. יש לי מנוע 1.8 TSI וכשצריך אותו הוא עובד יופי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה נהגים בוולבו נוהגים כמו זקנים?

שאלה מעניינת...

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי רכב ספורט יוקרתי וכשאני חוזר מהעבודה אני נוסע על 100 קמ״ש בנתיב הימני .

להחזיר את האוטו ?

לא רמזתי לזה, אבל אם בא לך לא אתעקש.

אני אתן דוגמא אחרת. אתה לא קונה קונדומים אם אתה לא הולך לעשות סקס, ולא קונה מסמרים אם אתה לא הולך לתלות תמונה (סליחה אלה הדוגמאות שקפצו לי לראש), אז למה לקנות רכב עם 300 כ"ס כשרוב הזמן אתה מנצל רק שליש מתוכם (לא אתה ספציפי,כן?).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן נכנסת התשובה שהרבה שוכחים - כי בא לנו.

 

באמת, אין שום דבר מעבר לכך. מה שהרכבים הללו מעניקים (רמות גימור ואיבזור), יכולות המנוע כשצריך אותם ברגעים שאנו נבחר, זה שם.

 

מעבר לכך, בא לנו - זה משהו שקשה לקבל בהתחלה, נחת רוח, יושבים חושבים ולהכל יש פתרון :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, בהתחלה הייתי נוסע יחסית מהר והכל והבנתי שבתכלס אני רק מעכב את עצמי יותר,

 

נכון לחודשים האחרונים אני נוסה באמת לפי המהירות המותרת +- 10 %, תלוי בתנועה, ליגה, מרגיש לי שאני מגיע מהר יותר, לא מבזבז את הזמן בעקיפות מיותרות,

 

 

וכמובן כשאפשר ויש כביש פנוי בשעות די מאוחרות בלילה ויוצא שאני בנהיגה, אני משחרר את הסוסים מהמנוע, זה נותן לי מספיק בשביל כל השבוע שאני נוסע רגוע.

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון ב-240 כ״ס הוא הידיעה.

אתה יודע שאם רק תרצה, תוכל לזגזג ולעקוף ולהיות ראשון, בכל רגע שתחפוץ.

עצם הידיעה והביטחון בידיעה מרגיעים אותך, מה שיוצר מצב-רוח של שיוט מרגיע...

 

המגיב השלישי לפחות בשרשור הזה עם אקובוסט :lol:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האנשים שמתגאים בזה שהם לא צריכים להוכיח לאף אחד, מנסים הוכיח עד כמה הם מגניבים בזה שהם לא צריכים להוכיח כלום לאף אחד. אפקט שופוני פסיבי אני מניח.

 

אין בעיה עם התאוריה לגבי זה שכולם נפגשים בצומת בסופו של דבר, זה אפילו מאד נכון. אבל פותח השירשור התכוון לשאול לדעתי, למה אתם צריכים רכב עם כוח כערך מוסף אם אתם לא משתמשים בו?

 

אני אגיד את מה שאני יודע מהכרות שלו עם אנשים עם רכבים חזקים.

 

חלק מסויים טובע גם ככה בהוצאות המימון על הרכב, אז הוצאות דלק מנופחות הוא לא יכל להרשות לעצמו.

חלק אחר הוא אנשים שאין להם כל אוריינטציה מוטורית ככל והם סתם קנו את הדגם הכי יקר של הרכב שרצו.

 

חלק נוסף הוא חובבי רכב אמיתיים, שחורשים נס ודומיו בסופשים ואין להם ריגוש בסתם האצות מזדמנות או קו ישר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא מרגיש צורך ללחוץ על הגז מעבר למה שצריך. 100 קמ"ש זאת מהירות מספקת.

אולי זה גם בגלל שאני סטודנט עם הכנסה קטנה שרק מחפש לחסוך יש לי סיפוק הרבה יותר גדול כשאני רואה צריכה של 17 ק"מ לליטר במשאבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האנשים שמתגאים בזה שהם לא צריכים להוכיח לאף אחד, מנסים הוכיח עד כמה הם מגניבים בזה שהם לא צריכים להוכיח כלום לאף אחד. אפקט שופוני פסיבי אני מניח.

 

אין בעיה עם התאוריה לגבי זה שכולם נפגשים בצומת בסופו של דבר, זה אפילו מאד נכון. אבל פותח השירשור התכוון לשאול לדעתי, למה אתם צריכים רכב עם כוח כערך מוסף אם אתם לא משתמשים בו?

 

אני אגיד את מה שאני יודע מהכרות שלו עם אנשים עם רכבים חזקים.

 

חלק מסויים טובע גם ככה בהוצאות המימון על הרכב, אז הוצאות דלק מנופחות הוא לא יכל להרשות לעצמו.

חלק אחר הוא אנשים שאין להם כל אוריינטציה מוטורית ככל והם סתם קנו את הדגם הכי יקר של הרכב שרצו.

 

חלק נוסף הוא חובבי רכב אמיתיים, שחורשים נס ודומיו בסופשים ואין להם ריגוש בסתם האצות מזדמנות או קו ישר.

 

אני לא הראשון ולא השני. אז כנראה אני השלישי.

קונים קונדומים בשביל לעשות סקס, פשוט לא חייב לעשות סקס כל יום כל שעה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רמזתי לזה, אבל אם בא לך לא אתעקש.

אני אתן דוגמא אחרת. אתה לא קונה קונדומים אם אתה לא הולך לעשות סקס, ולא קונה מסמרים אם אתה לא הולך לתלות תמונה (סליחה אלה הדוגמאות שקפצו לי לראש), אז למה לקנות רכב עם 300 כ"ס כשרוב הזמן אתה מנצל רק שליש מתוכם (לא אתה ספציפי,כן?).

לי בבית יש תמיד מסמרים. תולה תמונה רק פעמיים שלוש בשנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל בעלי רכבי הספורט ו/או יוקרה מתעניינים או נהנים או מבינים בנהיגה.

חלקם קונים כ"שופוני". לחלקם זה חשוב לתפקיד, לרושם בעבודה, להשיג בחורות ומה לא.

מבחינתי, אם אין צורך, אני לא מאמץ את הרכב ובטח לא משתולל. הידיעה שאם צריך אני יכול...

יכול לצאת ראשון ברמזור ב 99% מהפעמים.

יכול לצאת לעקיפה מהירה כשצריך...

יכול להרגיש שהרכב לא מפסיק להאיץ בעליות...

יכול (אבל לא רוצה) להכפיל את המהירות החוקית בכביש 6 ולשייט כך שעות.

אבל ביום יום, רוב הזמן, אני "זקנה". מי שמבין ברכבים יודע למה הרכב מסוגל, אני לא צריך להוכיח לו, ובטח לא לעצמי.

 

ומכיוון אחר:

 

כמה בעלי לנדקרוזר יורדים לשטח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני עייף הנהיגה המונוטונית של מהירות קבועה בימני מרדימה אותי (עם תאומים זה קורה המון).

לכן אני מעדיף להיות יותר אקטיבי/"לוחמני" כדי שיהיה לי יותר עניין כדי שאוכל להמשיך לנהוג בבטחה הביתה.

 

אבל, כשעייפות היא לא פקטור, ומצב ה "תקיפה" לא דלוק, בהחלט נהנה לנהוג קבוע על מהירות סבירה בימני, והכי מצחיק שככה עוקפים יותר רכבים בלי לזוז מהנתיב (מסתבר שהישראלים הבינו שהשמאלי זה הימני החדש).

 

עוד גיליתי שלא משנה כמה מנסים לחסוך בדלק לא מצליחים, לעומת שלא מנסים ונוהגים רגיל פתאום מוצאים צריכה של 1:16.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2378 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...