Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר שלישי גם אנשים עם יומרות מוטוריות לא נוסעים כל היום 800 קמ"ש (נותן את עצמי כדוגמא).

 

אתה איש עם יומרות מוטוריות? אתה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כולם נוהגים עם וייז. כולם יודעים מראש באיזה שעה צריך לצאת כדי להגיע בזמן. לכולם כבר נמאס מכל המכמונות מהירות שצריך כל שתי דקות להאט ל 90. אנשים פחות לחוצים כי רואים שלפי הוויז הם יגיעו בזמן. יש לי מנוע 1.8 TSI וכשצריך אותו הוא עובד יופי...

פורסם
יש לי רכב ספורט יוקרתי וכשאני חוזר מהעבודה אני נוסע על 100 קמ״ש בנתיב הימני .

להחזיר את האוטו ?

לא רמזתי לזה, אבל אם בא לך לא אתעקש.

אני אתן דוגמא אחרת. אתה לא קונה קונדומים אם אתה לא הולך לעשות סקס, ולא קונה מסמרים אם אתה לא הולך לתלות תמונה (סליחה אלה הדוגמאות שקפצו לי לראש), אז למה לקנות רכב עם 300 כ"ס כשרוב הזמן אתה מנצל רק שליש מתוכם (לא אתה ספציפי,כן?).

פורסם

כאן נכנסת התשובה שהרבה שוכחים - כי בא לנו.

 

באמת, אין שום דבר מעבר לכך. מה שהרכבים הללו מעניקים (רמות גימור ואיבזור), יכולות המנוע כשצריך אותם ברגעים שאנו נבחר, זה שם.

 

מעבר לכך, בא לנו - זה משהו שקשה לקבל בהתחלה, נחת רוח, יושבים חושבים ולהכל יש פתרון :wink:

פורסם

נכון, בהתחלה הייתי נוסע יחסית מהר והכל והבנתי שבתכלס אני רק מעכב את עצמי יותר,

 

נכון לחודשים האחרונים אני נוסה באמת לפי המהירות המותרת +- 10 %, תלוי בתנועה, ליגה, מרגיש לי שאני מגיע מהר יותר, לא מבזבז את הזמן בעקיפות מיותרות,

 

 

וכמובן כשאפשר ויש כביש פנוי בשעות די מאוחרות בלילה ויוצא שאני בנהיגה, אני משחרר את הסוסים מהמנוע, זה נותן לי מספיק בשביל כל השבוע שאני נוסע רגוע.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

היתרון ב-240 כ״ס הוא הידיעה.

אתה יודע שאם רק תרצה, תוכל לזגזג ולעקוף ולהיות ראשון, בכל רגע שתחפוץ.

עצם הידיעה והביטחון בידיעה מרגיעים אותך, מה שיוצר מצב-רוח של שיוט מרגיע...

 

המגיב השלישי לפחות בשרשור הזה עם אקובוסט :lol:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האנשים שמתגאים בזה שהם לא צריכים להוכיח לאף אחד, מנסים הוכיח עד כמה הם מגניבים בזה שהם לא צריכים להוכיח כלום לאף אחד. אפקט שופוני פסיבי אני מניח.

 

אין בעיה עם התאוריה לגבי זה שכולם נפגשים בצומת בסופו של דבר, זה אפילו מאד נכון. אבל פותח השירשור התכוון לשאול לדעתי, למה אתם צריכים רכב עם כוח כערך מוסף אם אתם לא משתמשים בו?

 

אני אגיד את מה שאני יודע מהכרות שלו עם אנשים עם רכבים חזקים.

 

חלק מסויים טובע גם ככה בהוצאות המימון על הרכב, אז הוצאות דלק מנופחות הוא לא יכל להרשות לעצמו.

חלק אחר הוא אנשים שאין להם כל אוריינטציה מוטורית ככל והם סתם קנו את הדגם הכי יקר של הרכב שרצו.

 

חלק נוסף הוא חובבי רכב אמיתיים, שחורשים נס ודומיו בסופשים ואין להם ריגוש בסתם האצות מזדמנות או קו ישר.

פורסם

אני גם לא מרגיש צורך ללחוץ על הגז מעבר למה שצריך. 100 קמ"ש זאת מהירות מספקת.

אולי זה גם בגלל שאני סטודנט עם הכנסה קטנה שרק מחפש לחסוך יש לי סיפוק הרבה יותר גדול כשאני רואה צריכה של 17 ק"מ לליטר במשאבה.

פורסם
האנשים שמתגאים בזה שהם לא צריכים להוכיח לאף אחד, מנסים הוכיח עד כמה הם מגניבים בזה שהם לא צריכים להוכיח כלום לאף אחד. אפקט שופוני פסיבי אני מניח.

 

אין בעיה עם התאוריה לגבי זה שכולם נפגשים בצומת בסופו של דבר, זה אפילו מאד נכון. אבל פותח השירשור התכוון לשאול לדעתי, למה אתם צריכים רכב עם כוח כערך מוסף אם אתם לא משתמשים בו?

 

אני אגיד את מה שאני יודע מהכרות שלו עם אנשים עם רכבים חזקים.

 

חלק מסויים טובע גם ככה בהוצאות המימון על הרכב, אז הוצאות דלק מנופחות הוא לא יכל להרשות לעצמו.

חלק אחר הוא אנשים שאין להם כל אוריינטציה מוטורית ככל והם סתם קנו את הדגם הכי יקר של הרכב שרצו.

 

חלק נוסף הוא חובבי רכב אמיתיים, שחורשים נס ודומיו בסופשים ואין להם ריגוש בסתם האצות מזדמנות או קו ישר.

 

אני לא הראשון ולא השני. אז כנראה אני השלישי.

קונים קונדומים בשביל לעשות סקס, פשוט לא חייב לעשות סקס כל יום כל שעה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
לא רמזתי לזה, אבל אם בא לך לא אתעקש.

אני אתן דוגמא אחרת. אתה לא קונה קונדומים אם אתה לא הולך לעשות סקס, ולא קונה מסמרים אם אתה לא הולך לתלות תמונה (סליחה אלה הדוגמאות שקפצו לי לראש), אז למה לקנות רכב עם 300 כ"ס כשרוב הזמן אתה מנצל רק שליש מתוכם (לא אתה ספציפי,כן?).

לי בבית יש תמיד מסמרים. תולה תמונה רק פעמיים שלוש בשנה

פורסם

לא כל בעלי רכבי הספורט ו/או יוקרה מתעניינים או נהנים או מבינים בנהיגה.

חלקם קונים כ"שופוני". לחלקם זה חשוב לתפקיד, לרושם בעבודה, להשיג בחורות ומה לא.

מבחינתי, אם אין צורך, אני לא מאמץ את הרכב ובטח לא משתולל. הידיעה שאם צריך אני יכול...

יכול לצאת ראשון ברמזור ב 99% מהפעמים.

יכול לצאת לעקיפה מהירה כשצריך...

יכול להרגיש שהרכב לא מפסיק להאיץ בעליות...

יכול (אבל לא רוצה) להכפיל את המהירות החוקית בכביש 6 ולשייט כך שעות.

אבל ביום יום, רוב הזמן, אני "זקנה". מי שמבין ברכבים יודע למה הרכב מסוגל, אני לא צריך להוכיח לו, ובטח לא לעצמי.

 

ומכיוון אחר:

 

כמה בעלי לנדקרוזר יורדים לשטח?

פורסם

כשאני עייף הנהיגה המונוטונית של מהירות קבועה בימני מרדימה אותי (עם תאומים זה קורה המון).

לכן אני מעדיף להיות יותר אקטיבי/"לוחמני" כדי שיהיה לי יותר עניין כדי שאוכל להמשיך לנהוג בבטחה הביתה.

 

אבל, כשעייפות היא לא פקטור, ומצב ה "תקיפה" לא דלוק, בהחלט נהנה לנהוג קבוע על מהירות סבירה בימני, והכי מצחיק שככה עוקפים יותר רכבים בלי לזוז מהנתיב (מסתבר שהישראלים הבינו שהשמאלי זה הימני החדש).

 

עוד גיליתי שלא משנה כמה מנסים לחסוך בדלק לא מצליחים, לעומת שלא מנסים ונוהגים רגיל פתאום מוצאים צריכה של 1:16.


×
×
  • תוכן חדש...