Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 1.5 / מאזדה 3 2000 / סיאט לאון 1.4 FR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לרכוש רכב חדש (2017) ואני מתלבט בין הרכבים הבאים:

1. הונדה סיוויק 1.5 טורבו האצבק או סדאן

2. מאזדה 3 נפח 2000

3. סיאט ליאון FR 1.4

אני רוצה רכב ,אמין , תחזוקה לא יקרה והכי חשוב הנאה מהנהיגה. אשמח לקבל גם הצעות לרכב מומלץ אחר.

תודה מראש

פורסם

אמינות בטוחה והנאה מנהיגה -מאזדה 3.

הסיוויק דיי חדשה לכן מוקדם לקבוע לגבי אמינותה, ואני מניח שהגיר הרציף לא עוזר מבחינת הנאה מנהיגה, אבל לפחות מבחינת היגוי ותאוצה אמורה לספק את הסחורה- מבחן כאן

בנוגע ללאון היא גם דיי ספורטיבית אבל מבחינת אמינות הגיר יכול להיות בעייתי.

פורסם
אמינות בטוחה והנאה מנהיגה -מאזדה 3.

הסיוויק דיי חדשה לכן מוקדם לקבוע לגבי אמינותה, ואני מניח שהגיר הרציף לא עוזר מבחינת הנאה מנהיגה, אבל לפחות מבחינת היגוי ותאוצה אמורה לספק את הסחורה- מבחן כאן

בנוגע ללאון היא גם דיי ספורטיבית אבל מבחינת אמינות הגיר יכול להיות בעייתי.

 

תודה רבה על התגובה המהירה

פורסם

ואני חוזר ואומר - אין תחליף לנסיעת מבחן משום שההתרשמות הבלתי אמצעית של כל אחד מאיתנו שונה.

 

בנוסף - אם הנסיעה שלך היא בינעירונית בעיקר אינני רואה סיבה להמנע מהסיאט בגלל הגיר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...