Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - פולקסווגן גולף GTI


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדבר היחיד שעלה לי בראש זה "אתם אשכרה אומרים שהגולף GTI היא בעצם...קורולה"? כי זו עיקר הביקורת. היא לא הכי טובה בכלום, אבל בשקלול התכונות היא הכי טובה, ע"ע קורולה.

אבל האם זו הפרספקטיבה הנכונה בבחינת הוט-האצ'? כי אם זו המסקנה אזי הגולף GTI נכשלת בענק.

זה רכב שאמור לדבר אל הרגש. בשביל שיחות שכל יש קורולה .

 

אם תרצה, ושאייל לא ייעלב מבבת עינו, זאת אפילו לא קורולה - זאת אולי הלקסוס של ההוט האצ'ס. טובה וקרה. אלא שעל כל IS300H יש סדרה 3 או ג'וליה. זה בדיוק המקרה גם כאן.

 

ועוד מילה - יסלחו לי חברי המלומדים - לשים תיבה רובוטית ברכב ספורט זה פאטתי. לשים DSG מקולל ברכב ספורט זה כבר גובל בעישון סמים תוך כדי תכנון. ואני נוסע ב DSG כל יום במהלך התשעה וחצי החודשים האחרונים, והייתי צריך מגב פנימי לשמשה מרוב "טפו איזה תיבת הילוכים מעצבנת".

 

במחילה, ממש לא נכון. DSG, במיוחד DSG6 שהוא מאד מתקדם בסולם הפיתוח שלו, הוא בדיוק הגיר לשים במכונית ספורט. מהיר, חלק, בלי הפסדי כוח. הבחירה מאד נכונה ורחוקה מלהיות פאתטית.

 

למה לחפש רגש בכוח? אני חושב שבתור רכב ראשון ויחיד, אתה כן רוצה מכונית שתעשה הכל טוב. אבל בגלל שאי אפשר שמכונית תעשה הכל ב-100% אתה צריך לעשות פשרות. מי שיודע שהוא רוצה ביצועים והתנהגות, יקח מגאן RS או טייפ R, מי שרוצה נוחות וחסכון, יקח קורולה או גולף רגילה. מי שלא יכול להחליט, ורוצה הכל מהכל, ייקח את הגולף GTI. בסופו של דבר, גם קניית רכב ספורטיבי (לא קיצוני) היא עניין עם שיקולים רציונליים.

 

זה עניין מאד אישי ומאד תלוי בשלב ובהעדפות של כל אחד. אני, למשל, אחרי יותר משנתיים עם רכב מאד עגול, מרגיש שמיציתי. אני די בטוח שהאוטו הבא יהיה קיצוני יותר, וזה שאחריו שוב יהיה רגוע. מעין תחלופת היפוכים שכזאת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בעוונותי מעולם לא יצא לי לנהוג בגולף GTI כלשהי, משום דור, אבל שמה הלך לפניה ולכן מאד ציפיתי לנסות אותה בכבישים החביבים עליי. החבילה שלה זה בדיוק מה שאני צריך - הצ'בק 5 דלתות ספורטיבית, אוטומטית, איכותית, סליפרית, יודעת להיות רגועה וחסכונית יחסית, ויודעת גם לתת בראש כשרוצים.

 

אז ציפיתי להרבה, וכשהתיישבתי בה קודם כל התבאסתי, תא הנוסעים שכל כך היללו אותו תמיד כבנצ'מארק של איכות ממש לא ריגש אותי. הכל נראה 'רגיל' כזה, לא רע, אבל גם לא משהו לכתוב עליו הביתה, ומעבר לתחושה הכללית של האיכות שהיא רק בסדר, אין מספיק טאצ'ים של רכב ספורטיבי ושונה קצת, אולי זו הכוונה, אני כן רוצה לקבל תחושה שאני יושב בגירסה הספורטיבית והיקרה של גולף. ואולי הדבר הכי נוראי בתא הנוסעים - המושבים המזעזעים האלה, זה באמת דיל ברייקר גם מבחינתי. מעבר לזה שהם מכוערים לאללה, הבד עצמו לא נעים למגע, וגם מתלכלך בקלות ונראה כבר ישן ברכב המבחן. ממש לא לעניין. מבחינת נוחות הם בסדר גמור, וגם תומכים בצורה מספקת. סתם לשם השוואה - אני הרבה יותר אוהב את תא הנוסעים בוולוו V40 R DESIGN שלי, גם המושבים, גם החומרים וגם התחושה הכללית של 'פרימיום'.

 

מסך המולטימדיה ממוקם בצורה טובה ולא תקוע כמו טאבלט שהודבק לדשבורד (תופעה נפוצה בהרבה רכבים גם יקרים יותר), לא יצא לי יותר מדי להתעסק עם המערכת, אבל מאחר והיא מקורית - אני מניח שהיא טובה לפחות כמו בשאר רכבי VW (לפי המפרט היא תומכת בCAR PLAY, אנדרואיד אוטו עדיין לא).

 

גלגלי 17" הם באמת מספקים וכלכליים למי שישתמש ביכולות של הGTI ויחליף צמיגים בקצב גבוה, אבל החישוקים פשוטים מדי למראה (מעדיף את אלה שמוצגים באתר של צ'מפיון, אבל כנראה שזה ה-18").

 

מבחינת אבזור בטיחות - יש בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית, שזה חשוב. את שתיהן לא יצא לי לנסות.

אבל אין התראת סטיה מנתיב שזה גם חשוב. כמובן שזה קיים ב-VW, היבואן החליט להזמין בלי.

מבחינת שימושיות - יש פתחי מיזוג לספסל האחורי, שזה מאד חשוב, ותא המטען הלא גדול-אך מספק, מאפשר קיפול מלא/שליש/שני שליש וגם פתח מרכזי להובלת חפצים ארוכים במיוחד. יש גם ריצפה כפולה, תאי צד, נקודות עיגון ושקע 12V.

 

אז איך היא בתנועה? אני חושב שקצת הגזימו עם הקטע של ה'עגולה' פה. היא בהחלט מהנה לנהיגה, ומסוגלת לתפור כבישים טכניים במהירויות מאד גבוהות, ותוך כדי גם להעלות חיוך והנאה, ממש לא 'הקורולה של ההוט האצ'ים'. נוחות - בנהיגה רגועה גם בכבישים משובשים היא לא התרגשה במיוחד, נוחות מספקת בהחלט.

כשהקצב עולה היא גם מאד נשלטת ומאוזנת בסיבובים, במגבלות התקשורת הרגילות של ההגה, משהו שכבר צריך להתרגל אליו בימינו. ביציאה מסיבובים חדים בעליה היא התקשתה להוריד את הכוח לכביש, וזה שילוב בעייתי של צמיגים פח אשפה, וחוסר בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. יש XDS (בלימה של גלגל פנימי מחליק), אבל זה לא הספיק כאן. אני חושב שצמיגים דביקים היו משפרים מאד את המצב, אבל זה טעון הוכחה.

הבלמים מצויינים, עם נשיכה טובה ופרוגרסיביות, ולא הראו סימני עייפות גם אחרי סשן ארוך של התעללות.

השילוב של המנוע והגיר מצויין רוב הזמן (היו פה ושם בעיטות לא נעימות בהורדת הילוך בידני, אבל זה באמת בקצה), המנופים בהגה יכלו להיות יותר גדולים ונוחים. הגיר הזה מהיר וחלק רוב הזמן, ומהווה פשרה פתרון מעולה למי שגם רוצה 'אוטומט' לפקקים, וגם רוצה גלגלי שיניים ולא ממיר מומנט בין המנוע לגלגלים. בתפעול ידני היא מאפשרת לנצל את המנוע בצורה מירבית, שום נהג לא יהיה מהיר יותר עם גיר ידני באותו רכב. שאלת האמינות של הגיר היא סיפור אחר, וזה כבר צריך להכנס כשיקול לטווח ארוך של מעבר לאחריות, מכירה וכו'.

אהבתי את הצליל של המנוע/מפלט בסל"ד גבוה, לא מנסר וצורם.

 

בקיצור - היא בהחלט עושה את העבודה כשרוצים להתגרזן, אין לה במה להתבייש. נכון שהקופרה טובה יותר, אבל

זה לא אומר שהגולף לא מספיק טובה.

 

כלקוח פוטנציאלי אני פוסל אותה לא בגלל איכויות הנהיגה דווקא, אלא בגלל תא הנוסעים בעיקר, והחוסר בדיפ מכני (שקיים אגב כאופציה בחו"ל אבל לא בארץ). גם את המושבים אפשר לבחור בבד יותר נאה או בעור בחו"ל, לא בטוח לגבי הארץ.

למי שלא מתבאס מתא הנוסעים, וזה עניין של טעם, היא בהחלט יכולה להיות אופציה מעולה בקטגוריה של הוט האצ' משפחתית אוטומטית.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

וזה מסכם הכל - היתרון היחסי של הגולף על המתחרות...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחיד שעלה לי בראש זה "אתם אשכרה אומרים שהגולף GTI היא בעצם...קורולה"? כי זו עיקר הביקורת. היא לא הכי טובה בכלום, אבל בשקלול התכונות היא הכי טובה, ע"ע קורולה.

קורולה, רק עם יכולת לביצועים ספורטיביים מאוד כשרוצים.

אבל האם זו הפרספקטיבה הנכונה בבחינת הוט-האצ'? כי אם זו המסקנה אזי הגולף GTI נכשלת בענק.

ההפכת מנכשלת, היא ממוצבת בדיוק איפה ש VAG רוצים אותה.

זה רכב שאמור לדבר אל הרגש. בשביל שיחות שכל יש קורולה .

איך קורולה קשורה לעניין? קורולה זה הוט האטצ? יש לה איזה קשר קלוש לספורטיביות?

אם היא לא מייצרת רגש אז אין ברירה אלא לחפש אותו אצל יצרנים אחרים, שלא מפחדים לא להיות הכי טובים, אבל לגרום לך לחייך כל הזמן, וזה לא משנה אם זו סיביק או רנו RS כלשהי או פיג'ו GTI כלשהי.

כמו שאתה רואה היטב מתבלאות המכירה\ דווקא יש לא מעט שמחפשים בדיוק את זה.

ועוד מילה - יסלחו לי חברי המלומדים - לשים תיבה רובוטית ברכב ספורט זה פאטתי. לשים DSG מקולל ברכב ספורט זה כבר גובל בעישון סמים תוך כדי תכנון. ואני נוסע ב DSG כל יום במהלך התשעה וחצי החודשים האחרונים, והייתי צריך מגב פנימי לשמשה מרוב "טפו איזה תיבת הילוכים מעצבנת".

 

מדובר ב DSG6 רטובה, תיבה משובחת ביותר שמעולם לא היו לה בעיות אמינות.

הרכב מוצע גם בתיבה ידנית ככה שאתה מוזמן לרכוש בידני.

מתוך כ 150 GTI שנמכרו ב 2016, 20 היו ידניות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אני מעדיף ידניות באופן מובהק, אבל בהינתן אוטומטית/רובוטית בעלת אופי ספורטיבי ואמינות (ופלאפים, דיל ברייקר) -

לא אתנגד ברמה של לא לרכוש, יש לזה יתרונות בנהיגה מאומצת.

ה-DSG6, ZF8, הן דוגמאות נהדרות. תיבות מעולות.

 

ולגבי ה"קורולה", אני חושב שזו הגזמה אבל היא לא הספורטיבית שציפיתי שתהיה.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר ב DSG6 רטובה,

.

ממש מוניקה סקס

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר, אז מופע הארנבות של ד"ר קספר

 

rabbitinjection_silver.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני חיבבתי במיוחד ב-GTI הנוכחית זה שבניגוד למתחרות בקבוצה שלה, "תנועת המטוטלת" שיש אצלה היא קטנה יחסית. היא זזה בטבעיות ובלי ערימת הפשרות שיש באחרות בין מכונית קומפקטית לשימוש משפחתי, לכזו עם תא נוסעים בנוי טוב, מאובזר ומהונדס לעילא, מכונית נוחה (בגבולות הז'אנר) לכיסוי מרחקים ארוכים וגם מכונית שיכולה לזוז מהר וכיף בין עיקולים.

 

זה פחות עניין של המכונית גופא כמו עניין של בגרות ומקום שנמצאים בו בחיים.

זה הסיכום שלי לגביה:

"פולקסווגן גולף, היא בהרבה מובנים הטויוטה קורולה של האירופים. רוצה לומר – מכונית וותיקה מאוד, ששמירה על המתכון המוכר ושינויים אבולוציוניים איטיים הם חלק מה-DNA שלה. היא מכוונת ללקוחות שמרניים, שמבחינתם רכישת גולף אחרי גולף אחרי גולף מייצרת אצלם את תחושת הביטחון של למצוא בדיוק את מה שהם מכירים באותו מקום, ועובד באותו אופן שעשה עד היום.

 

חלק מהאופי הזה הוא גם מה שמחלחל ל-GTI. את הרוח והצלצולים היא משאירה לאחרות, גם את הריצה המבוהלת ל-100 קמ"ש היא תעשה מהר, אבל בלי החיפזון ההיסטרי של האחרות. היא מהנה לנהיגה בלי להכריח את הנהג להתעסק בזה כל הזמן (השוואה למתחרות הקרובות תוכלו לקרוא בהמשך). היא בעיקר בנקודה בגיל ובחיים בהם היא יכולה להרשות לעצמה להישען אחורה, בטוחה בעצמה וכמו מתכונים מוצלחים באמת להישאר אותנטית בעוד כל השאר מתקוטטות על הגאדג'ט האחרון, גילוח עוד שניה מהזמן על הנורבורגרינג, בקרת זינוק או ניואנס של משקל ההגה בהעברת משקל רביעית במבחן סלאלום."

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני חיבבתי במיוחד ב-GTI הנוכחית זה שבניגוד למתחרות בקבוצה שלה, "תנועת המטוטלת" שיש אצלה היא קטנה יחסית. היא זזה בטבעיות ובלי ערימת הפשרות שיש באחרות בין מכונית קומפקטית לשימוש משפחתי, לכזו עם תא נוסעים בנוי טוב, מאובזר ומהונדס לעילא, מכונית נוחה (בגבולות הז'אנר) לכיסוי מרחקים ארוכים וגם מכונית שיכולה לזוז מהר וכיף בין עיקולים.

 

זה פחות עניין של המכונית גופא כמו עניין של בגרות ומקום שנמצאים בו בחיים.

זה הסיכום שלי לגביה:

"פולקסווגן גולף, היא בהרבה מובנים הטויוטה קורולה של האירופים. רוצה לומר – מכונית וותיקה מאוד, ששמירה על המתכון המוכר ושינויים אבולוציוניים איטיים הם חלק מה-DNA שלה. היא מכוונת ללקוחות שמרניים, שמבחינתם רכישת גולף אחרי גולף אחרי גולף מייצרת אצלם את תחושת הביטחון של למצוא בדיוק את מה שהם מכירים באותו מקום, ועובד באותו אופן שעשה עד היום.

 

חלק מהאופי הזה הוא גם מה שמחלחל ל-GTI. את הרוח והצלצולים היא משאירה לאחרות, גם את הריצה המבוהלת ל-100 קמ"ש היא תעשה מהר, אבל בלי החיפזון ההיסטרי של האחרות. היא מהנה לנהיגה בלי להכריח את הנהג להתעסק בזה כל הזמן (השוואה למתחרות הקרובות תוכלו לקרוא בהמשך). היא בעיקר בנקודה בגיל ובחיים בהם היא יכולה להרשות לעצמה להישען אחורה, בטוחה בעצמה וכמו מתכונים מוצלחים באמת להישאר אותנטית בעוד כל השאר מתקוטטות על הגאדג'ט האחרון, גילוח עוד שניה מהזמן על הנורבורגרינג, בקרת זינוק או ניואנס של משקל ההגה בהעברת משקל רביעית במבחן סלאלום."

אכן כתבת דברים שבמציאות מתקיימים :)

 

 

פבל - אהבתי את הסקירה שלך לרכב

 

 

האמת היא שחשבתי להכניס את עניין התמורה למחיר, אבל אז חשבתי שוב, והבנתי שמי שמחפש את זה כנראה מראש לא ילך לגולף. יש משפחתיות ספורטיביות קיצוניות יותר, יש זולות יותר, ובתכלס, כנראה שבכל פרמטר מדיד - תהיה מכונית שתהיה טובה יותר. הגולף היא הכי "עגולה" מכולן, היא הכי יומיומית והכי נעימה.

 

בהתייחס לקופרה, אני דווקא רואה הרבה סיבות להעדיף את הראשונה, כמו שאני רואה אותה כמות סיבות להעדיף את השנייה. הלאון היא אכן כל מה שאמרת, אבל היא גם פחות נעימה ביומיום, היא פחות שקטה, פחות נוחה, פחות איכותית בתא הנוסעים, כנראה (טפו טפו טפו מלח מים מלח מים חמסה חמסה) תשמור על הערך שלה פחות טוב.

 

אם לעשות מטאפורה על החיים, אז הקופרה היא אתה (לא אתה אתה, סתם אתה רנדומלי כלשהו) בגיל 21 - יוצאת לפאבים 8 פעמים בשבוע, משתכרת למוות ומקיאה לחברות שלה על השיער כי זה נורא מצחיק, עושה קעקוע של יד על התחת, ושולחת את מספר הטלפון של החבר/ה הביישנים שלה לחתיך/ה ההם מהמשרד ליד.

הגולף היא אתה בגיל 35, מעדיף טלוויזיה איכותית וערב שקט בבית עם המשפחה. מדבר על משכנתאות ושוק ההון, אבל העיניים שלו עדיין מנצנצות ומבצבץ לו חיוך כשהוא עובר ליד הפאב השכונתי או ליד החתיך/ה הם מהמשרד ליד.

 

פבל.

ניראה לי שממש קלעת כאן :lol:

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר ב DSG6 רטובה, תיבה משובחת ביותר שמעולם לא היו לה בעיות אמינות.

הרכב מוצע גם בתיבה ידנית ככה שאתה מוזמן לרכוש בידני.

מתוך כ 150 GTI שנמכרו ב 2016, 20 היו ידניות.

 

אין בקטלוג של VW באתר אינטרנט אפשרות להזמין בכלל עם גיר ידני - רק DSG, בגירסא הקודמת ייבאו גם בידני להבנתי בזאתי הפסיקו ייבוא של GTI ידנית.

 

לי ברמה האישית גיר ידני בהוט האצ' זה חובה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מהאופי הזה הוא גם מה שמחלחל ל-GTI. את הרוח והצלצולים היא משאירה לאחרות, גם את הריצה המבוהלת ל-100 קמ"ש היא תעשה מהר, אבל בלי החיפזון ההיסטרי של האחרות. היא מהנה לנהיגה בלי להכריח את הנהג להתעסק בזה כל הזמן (השוואה למתחרות הקרובות תוכלו לקרוא בהמשך). היא בעיקר בנקודה בגיל ובחיים בהם היא יכולה להרשות לעצמה להישען אחורה, בטוחה בעצמה וכמו מתכונים מוצלחים באמת להישאר אותנטית בעוד כל השאר מתקוטטות על הגאדג'ט האחרון, גילוח עוד שניה מהזמן על הנורבורגרינג, בקרת זינוק או ניואנס של משקל ההגה בהעברת משקל רביעית במבחן סלאלום."

 

וזה בדיוק מה שמרחיק את קהל היעד (בוי רייסרז) של הוט האטצ מה GTI וזה גם מה שמתאים למי שקונה אותה מבוגרים (בגוף או בראש) שמחפשים קצת ריגושים ואת ה"גולף הכי מאובזרת" וכתוצאה אתה מקבל רכב שהוא לא פה ולא שם.

 

אבל כאמור, לקהל היעד שלו הוא מושלם.

 

רציתי לכתוב לך שגם ככה, לדעתי, VW יכלו לגלח לGTI מההספק איזה 50-60 כ"ס ואף אחד לא היה מתלונן, אבל אז פתאום הבנתי, הם באמת גילחו 70(!!!) כ"ס בהשוואה לקופרה.

 

אין בקטלוג של VW באתר אינטרנט אפשרות להזמין בכלל עם גיר ידני - רק DSG, בגירסא הקודמת ייבאו גם בידני להבנתי בזאתי הפסיקו ייבוא של GTI ידנית.

 

לי ברמה האישית גיר ידני בהוט האצ' זה חובה.

התכוונתי עד לאחרונה.

גם עבורי, ידני בהוט האצ זה הכרח, לא כי זה "יותר טוב" אלא כי אני, באופן אישי, יותר נהנה לנהוג ברכב ידני.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הבט אובייקטיבי, ה GTI נוחה יותר מהג'ולייטות למינהן ומהנה יותר לנהיגה מהג'ולייטות למינהן.

זה גם הדעה שלי (שמבוססת על בעלות של שני הרכבים לאורך תקופה) וגם הדעה של כל מבחן רכב שהשווה בין שני הרכבים האלה מאז ומתמיד.

לא כלכך ברור לי איך הגעת ל-2 מסקנות שגויות לחלוטין.

 

מקורות:

 

https://www.motormag.com.au/features/1602/vw-golf-gti-vs-volvo-v40-t5-vs-peugeot-308-gt-vs-alfa-giulietta-qv

 

https://www.carwow.co.uk/blog/alfa-giulietta-vs-volkswagen-golf-934

 

http://www.torque.com.sg/5006/group-test-alfa-romeo-giulietta-qv-versus-volkswagen-golf-gti/

 

https://www.carsguide.com.au/head-to-head/alfa-romeo-giulietta-qv-vs-volkswagen-golf-gti-20140729-29086

 

אני, כאמור, בן אדם פשוט, ויודע רק להשוות את החוויה שלי עם דור 6 לגולייטןת הנוכחיות. זווית גלגול עדיפה ושיניים לא מתרסקות בפס ההאטה בכניסה לשכונה. גם בפניה לדרך השלום, כיף לי יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה משובבת ומשובחת.

 

נהניתי לקרוא.

 

אוסף של תכונות טובות הרבה מעל הממוצע ובשום תכונה לא המצטיינת בקטגוריה, אבחנה מעניינת.

 

+1

 

תענוג צרוף! מזמן לא נהנתי כל כך מסקירה של רכב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף 7 הייתה מופת של איזון. שלדה סופר מכויילת שנותנת לך להכנס לסיבוב איך שאתה רוצה, בלמים נהדרים, הגה טוב (מדוייק ועם משקל נכון - על תחושה כבר ויתרנו). כל מה שצריך בסעיף הנהיגה היא עושה, פשוט בלי רוח וצלצולים. הכל נמצא במקום הנכון, בתחושה הנכונה ומתחבר ביחד. להגיד על זה "מהנה לנהיגה" זה מאוד סובייקטיבי - יש כאלו שיסעו במשהו שמשדר עצבנות ויחשבו שזה יותר ספורטיבי. הגולף העניקה הנאה יותר עמוקה ויותר מתגמלת - ובאופן אירוני, דווקא למי שלוקח מכוניות לקצוות ולא למי שמקיש על יכולות ספורטיביות מנהיגה מנהלתית. זה לא אומר שהגולף במיטבה ב10\10 יכולת - היסטורית, זה לא התחום שלה - אבל ב8\10 הבלתי-סוציאלי לעילא, שאתה יכול לסחוט בדרך לעבודה, היא מככבת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי אחלה רכב לבוגרים כמוני שהבינו מזמן שהכביש הוא לא רק שלהם וכל טעות עלולה

לעלות למישהו אחר בנפש,שמדי פעם...

פעם בהרבה זמן, יוצא להם לשלוף את הגרזן מהחגורה ולתת נסיעה מחממת בלמים...איףףףף

פעם באף פעם כמעט, 4 ילדים ובקושי זמן לספר לדודה סיפורים.

מנוע חזק ומספק מאוד, ופה ושם לקחת סיבוב עם קצת יותר יכולת ממה שאפשר....קיצר, זדקנתי

לפי מה שרובכם רשמתם. רכב לא מושך תשומת לב והפנים די מוקפד ביחס ל85 אחוז מהרכבים

שמוצעים למכירה בארץ וגם נשמע מאלה שנסעו בה שהיא לא קשה מדי בנסיעת בית עבודה פקקים.

בנוסף, אם לא תלחץ על הדוושה חזק היא גם לא שתינית גדולה.

שפו לגרמנים שהוציאו רכב שכזה עם מחשבה בוגרת קדימה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...