Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים. האיביזה שלי הגיעה מהחברה עם חבילת צבע VELVET.

אני מאד אוהב את הפנים של הרכב, אבל פחות מתחבר לצבע בצד החיצוני.

רציתי לקבל המלצה על בעל מקצוע סופר איכותי לצביעה של הג'אנטים והמראות.

היום הרכב נראה כך:

SEAT-IBIZA-2.jpg

והייתי מעוניין להמיר לצבע הזה (ברור לי שהרכבים\ג'אנטים שונים).

carsectionhero_0.resizeViewPort.noScale.firstDesktopImageReference.jpg

 

אשמח לעזרתכם :)

 

תודה !!

פורסם

מראות וניל בצבע הנל לגביי ג'אנט צביעה בטנור אם אתה רוצה צבע כזה או שפלסטי דיף שרק שאני לא בטוח שתוכל להשיג צבע כזה(גם ניתן לצבוע את המראות

פורסם
תצבע עם פלסטי דיפ ואם לא תאהב פשוט תקלף

אל תעשה את זה אפילו בצחוק. תפנה לאומנות הציפוי בחולון. הם עושים צביעת ג'אנטים POWDERCOAT כולל פירוק הרכבה אחסנה ואיזון גלגלים וציפוי וניל (שאיתו אפשר לצפות את המראות)

פורסם
אל תעשה את זה אפילו בצחוק. תפנה לאומנות הציפוי בחולון. הם עושים צביעת ג'אנטים POWDERCOAT כולל פירוק הרכבה אחסנה ואיזון גלגלים וציפוי וניל (שאיתו אפשר לצפות את המראות)

מה רע בפלסטי דיפ?

פורסם
תנסה על משהו ותבין, זה לא בדיוק עובד, זה לא בדיוק יורד, הצבעים דיי עלובים... מוצר גרוע.

 

כשאתה לא עושה מספיק שכבות זה לא יורד.

כשאתה לא מרסס באחידות זה לא יורד.

 

זה עובד.

אבל רק למי שאוהב כשיש הרגשה של גומי...

פורסם

^^זה לא מקומות שאכפת כ"כ איזה רגש יש שם(לא ממשמשים ג'אנט או מראה XD )

בכל אופן פלסטידיפ זה אחלה, אם עובדים נכון הכל יורד כאילו לא היה

פורסם
^^זה לא מקומות שאכפת כ"כ איזה רגש יש שם(לא ממשמשים ג'אנט או מראה XD )

בכל אופן פלסטידיפ זה אחלה, אם עובדים נכון הכל יורד כאילו לא היה

 

הבעיה בלשים פסטידיפ על ג'אנט זה בגלל שזה גומי אז האבק בלמים נדבק כל כך חזק שאתה לא יכול להוריד את זה נורמלי.

פורסם
ממש תודה חברים. אני שומע כבר כמה המלצות על מרכז הציפויים בחולון ואכן לשם אני אקח.

 

תודה!!

אל תתעה לא מרכז הציפויים אלא אומנות הציפוי, יש הבדל ענק.

פורסם
תנסה על משהו ותבין, זה לא בדיוק עובד, זה לא בדיוק יורד, הצבעים דיי עלובים... מוצר גרוע.

 

יש לי איביזה 14 ואני עשיתי באותה השנה פרוייקט פלסטידיפ על המראות + הליפ הקדמי.

 

שם 3-4 שכבות פלסטידיפ, נותן לזה מספיק זמן להתייבש וזהו. זה עדיין על הרכב שלי בלי שום פגיעות, והרכב עבר המון שטיפות, שהייה בשמש הישראלית, ועוד.

 

מה רע בפלסטידיפ? כל עוד אתה מכין את המשטח שאתה הולך לרסס עליו (IPA, הורדת ווקסים ומזהמים, פלסטלינה במידת הצורך) נוצר קשר הדוק בין חומר הפלסטידיפ לבין הרכב.

 

אתה טועה ומטעה.

×
×
  • תוכן חדש...