Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. כאשר אני קונה רכב משומש, איך אוכל לבדוק שהרכב לא היה בבעלות קודמת של ליסינג? כתוב ברישיון "בעלות קודמת: 02" אבל לא כתוב מי היו הבעלים.

2. איך אפשר לבדוק את אמיתות מה שכתוב ברישיון רכב? למקרה שהסתירו שהרכב היה בבעלות ליסינג. נראה שקל לזייף את הדף הזה. אפשר לפנות למשרד התחבורה?

www.allset.co.il אול-סט - שילוט. הכוונה. הסברה.

פורסם

1. רכב שעלה על הכביש עד 31/12/2007 אין שום אזכור ברשיון לעובדה שהרכב היה בעבר בליסינג.

אפשר לבדוק את זה במשרד הרישוי בליווי בעל הרכב או עם יפוי כח מבעל הרכב.

2. ניתן גם לגשת לאחת מעמדות הרישיומט עם בעל הרכב ולהוציא בעזרת כרטיס האשראי שלו דוח על נתוני הרישוי של הרכב

(עולה 10 שקלים)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
1. רכב שעלה על הכביש עד 31/12/2007 אין שום אזכור ברשיון לעובדה שהרכב היה בעבר בליסינג.

אפשר לבדוק את זה במשרד הרישוי בליווי בעל הרכב או עם יפוי כח מבעל הרכב.

2. ניתן גם לגשת לאחת מעמדות הרישיומט עם בעל הרכב ולהוציא בעזרת כרטיס האשראי שלו דוח על נתוני הרישוי של הרכב

(עולה 10 שקלים)

 

1. אז אני הולך לסניף כלשהו של משרד הרישוי, ומה בדיוק אני מציג לו? מה צריך להיות כתוב בייפוי הכח? איזה מסמך עלי לבקש? יש אפשהו הוראות מדוייקות איך לעשות את זה?

2. תודה רבה, נשמע שזו פעולה פשוטה!

www.allset.co.il אול-סט - שילוט. הכוונה. הסברה.

×
×
  • תוכן חדש...