Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

היום בבוקר, אבא שלי חזר רוורס באוטו שלנו (כריזמה 98) ובלי לשים לב, פגע קלות באימפרזה כסופה, כנראה שנת 2001

עקב הפגיעה, יצא טיפה פנס הערפל החוצה, אבל עם מכה קלה הוא חזר, ומתחת לזה, יש סימני שפשוף

 

אחרי הפגיעה, האישה באה בטענות שאבא שלי פגע בפגוש, ולא רק ששיפשף את הפגוש מתחת לפנס הערפל, אלה גם מתחת למספר

ממה שנראה לי, הפגיעות האלה לא נראות כמו פגיעת רכב שנסע רוורס, ובטח שלא בנסיעה כל כך איטית וישרה אחורה, אלה שפשופי מדרכה

 

צילמתי מספר תמונות

 

זה הפגיעה שכביכות הכי הגיוני שאבא שלי גרם, וגם זה לא בטוח

http://img97.exs.cx/img97/3111/p10100062nu.jpg

 

וזה השפשוף שאבא שלי בטוח שלא הוא עשה

http://img97.exs.cx/img97/9789/p10100046ap.jpg

 

 

האם אפשר להוכיח את הדבר הזה ע"פ מדידת גובה הרכב או בכל דרך אחרת? כי אם תראו לבד, תראו שיותר הגיוני שזה פגיעה של מדרכה, ולא של רכב שנסע ישר אחורה!!! ולא נסע באלכסון ושיפשף!

 

תודה לעוזרים

 

בברכה,

 

שגיא ישראל

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חושחש הבלש יוכל לעזור לך...

 

אה ולעניינינו הרם טלפון לסוכן הביטוח שלך ותשאל אותו. מבטיח לך שהוא יגיד לך בדיוק מה אפשר ומה לא

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

בשיחה עם סוכן הביטוח הוא לא אמר כלום על זה

רק אמר לנסות לסגור את זה בינינו, אבל מאחר והם לא רוצים אנחנו מעבירים את זה למוסך לראות כמה יצריך טיפול שכזה

במידה והם יתעקשו יותר מזה (על כלום כמובן), נצטרך להפעיל את הפוליסה שלנו, וכאן נכנסת לתוקף השאלה

 

מישהו יודע האם אפשר לעשות משהו במקרה כזה?

פורסם

יש אנשים מגעילים. מה לעשות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תראה, זה לא כזה ביג-דיל.

בסה"כ צריך לצבוע פה מחדש את הפגוש.

ממילא אי אפשר לצבוע חצי - כי זה צבע מיטלי ויהיו הבדלי צבע, אז צריך לצבוע את כולו.

כמה כבר יכול לעלות צביעת פגוש?

שתלך לאיזה מוסך שבא לה, שתקבל הצעת מחיר ותשלם לה.

אין טעם בכלל לריב מאיפה כל שריטה.

 

אני במקומה בכלל הייתי לוקח כסף ולא צובע כי זה יוריד מהערך של הרכב בסופו של דבר.

פורסם

זה עיניין של עיקרון! למה כל אחד שנכנסו בו במכה קלה מנסה לתקן את הרכב שלו על חשבון השני?

למה, למען השם, צביעת פגוש עלוב תוריד מערך הרכב? אם מישהו היה מנסה להוריד לי מהמחיר בגלל שצבעתי את הפגוש בצבע חדש וטרי הייתי צוחק לו בפרצוף.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

וזה ב-ד-י-ו-ק מה שאני ואבא שלי אמרנו וצחקנו להם בפרצוף!!!!

עלובים!!! אבל מה לעשות, זה ישראלים, עושים פיל מכל עכבר

 

רצינו לתת להם 200-300 שקל ולסגור את העניין

אבל הם מתעקשים לטפל בזה, אוקי, סבבה

החלטה שלהם (טיפשים), כמה כבר אמור לעלות צביעת טמבון?

 

ובהחלט מעצבן שיש אנשים שכאלה, העיקר הם אומרים שהם לא באים לחפש אותנו בקטנות, ובאים בתלונות לעולם וחצי

פורסם

תוריד לה כפה אחת וסגור סיפור מה בגלל כמה קקי של ציפור על הפגוש היא רוצה צביעה? אני במקומך הייתי מ***** לה לתוך מכל הדלק ונראה אותה ממשיכה לקטר

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם
תוריד לה כפה אחת וסגור סיפור מה בגלל כמה קקי של ציפור על הפגוש היא רוצה צביעה? אני במקומך הייתי מ***** לה לתוך מכל הדלק ונראה אותה ממשיכה לקטר

תראה, בעיקרון אם זה היה קורה לי, כמובן שלא הייתי ממשיך עם זה בכלל וישר סוגר סיפור בדרך שכזו כי זה ממש לא שווה את זה

אבל מה לעשות שאבא שלי לא אחד כזה שאוהב להתעמת יותר מדי ורוצה לסגור את זה בצורה הכי יפה

פורסם
תראה, בעיקרון אם זה היה קורה לי, כמובן שלא הייתי ממשיך עם זה בכלל וישר סוגר סיפור בדרך שכזו כי זה ממש לא שווה את זה

אבל מה לעשות שאבא שלי לא אחד כזה שאוהב להתעמת יותר מדי ורוצה לסגור את זה בצורה הכי יפה

מבין אותך גם ההורים שלי כאלה איזה מזל שאני כבר לא גר איתם...

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

למה אתם כאלה מאפנים? שמישהוא אחד פה יגיד לי שמישהוא היה נכנס לו ברברס בטמבון ושורט אותו אז הוא היה יוצא, רואה את השריטה ואומר " שטויות אחי, אני כבר אתקן את זה עם טיפקס בבית".

 

כולכם הייתם דורשים צביעה של כל הטמבון וזה גם מה שהיא מבקשת. מה הבעיה פה?

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
למה אתם כאלה מאפנים? שמישהוא אחד פה יגיד לי שמישהוא היה נכנס לו ברברס בטמבון ושורט אותו אז הוא היה יוצא, רואה את השריטה ואומר " שטויות אחי, אני כבר אתקן את זה עם טיפקס בבית".

 

כולכם הייתם דורשים צביעה של כל הטמבון וזה גם מה שהיא מבקשת. מה הבעיה פה?

בברכה,יניב

מה הבעיה? שבכלל לא בטוח שאת כל השריטות אנחנו גרמנו

בדוק שאת האמצעי מתחת למספר לא שלנו, וכנראה גם השני כי הרי זה בדיוק אותם פגיעות, וזה נראה בדיוק כמו פגיעה של שפשוף מדרכה ולא של רכב שנוסע רווטס ישר ופוגע באוטו (איך קיבינימט אפשר לשרוט פגוש מלפגוע בו בנסיעה ישרה לאחור?!)

אז זאת הבעיה פה!!!

ועכשיו הקטע זה רק לאמת את זה!

פורסם

אממ אולי בדקתם באמת כשאבא שלך ממש רקוב אליה, אם יש מצב שתיתכן כזו פגיעה כ"כ נמוכה?

לדעתי אין שום סכוי, זה בטוח ממדרכה או משהו כזה...

כבר 3 פעמים נכנסו לי בטמבון ברוורס (2 באותו היום) ולא קרה שפגעו לי בגובה שמתחת למספר הרשוי, ולכריזמה אין איזה חלק נמוך בולט... בתור הצד הנפגע לפחות הוצאתי טמבון חדש.

 

עריכה- לאחרמבט שוב בתמונה הראשונה שאתה אומר שהוא פגע, מוזר שזה כ"כ נמוך... אז יש מצב שהוא כן אשם באחרות, אופי השריטה בדיוק אותו הדבר, בכל מקרה כדאי ליישם את ההצעה לעי"ל.

(אבל שוב- מה זה משנה, גם ככה כמו שאמרו, אתה תצטרך לצבוע לה טמבון, והעלות אותו הדבר).


×
×
  • תוכן חדש...