Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצלחתי במאמצים רבים להשיג את הטלפון של הבעלים המקורי, מה שהוא עשה שם זה ככה:החליף רמקולים קדמיים ושם סאב וכן שם מנחת. כאשר המגבר היה שם הרמקולים האחוריים לא עבדו, אלא רק הקדמיים, הטוויטרים והסאב (לדבריו).האם אפשר לחבר רק את הקדמיים למגבר, ושהאחוריים יוגברו על ידי המערכת המקורית - אבל שכולם יעבדו יחד בכל זאת?

 

כלומר הקדמיים מחווטים לבגאז' אך האחוריים לא.

פורסם

כן. אפשרי (אני מניח שלמערכת המקורית יש 4 יציאות רמקולים כמו כל מערכת ממוצעת).

פשוט משאירים את החיבור של האחוריים כמו שהוא כעת ואת המגבר שיבחר מחברים ל-RCA שנותר מאחור (ומתוך הנחה שהם עדין מחוברים למנחת שמחובר לזוג הערוצים האחר במערכת המקורית). אבל גם אין מניעה עקרונית לחבר את האחוריים למגבר, אם ירכש מגבר 4 ערוצים ולא 2 (ואם לא תחבר סאבוופר בגישור).

 

ושוב, לא מבין למה לא לנסות פשוט לחבר את הקומפוננט הקדמי ישירות למערכת. אולי זה יספיק לך.

פורסם (נערך)

כי עלות של מגבר סבבה 2 ערוצים היא לא גבוהה מדי, ואם כבר מישהו עשה את החיווט, חבל לא להשתמש בשביל עוד כמה מאות שקלים בודדים.

אז כרגע אני מחפש מגבר סבבה, שיתאים לזוג רמקולים קדמיים בהספק 45w כל אחד בכמה שפחות כסף :)

 

הבחור אמר שהרמקולים האחוריים לא הוסיפו לו שום דבר ורק פגעו בשמע לעומת הקדמיים, ולכן הוא ניתק אותם.

הרכב ממש קטן - אני לא בטוח שבמקרה הזה the more the merrier תופס, אולי באמת כדאי לחבר רק את הקדמיים עם מגבר קטנטן של 2 ערוצים ולהסתפק בזה.

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
פורסם (נערך)

שום דבר לא רע, פשוט המחירים באמאזון כל כך נמוכים שאני תוהה אם משתלם בכלל לקנות יד שנייה...

לרובם אצטרך לנסוע למוכר על מנת לאסוף דבר אשר יעלה לי עוד זמן וכסף, לא תהיה לי אחריות והמגבר יהיה משומש.

המחירים באמאזון כוללים אחריות ושליח עד הבית - והם נמוכים מאוד.

 

אני מחפש כאן.

מזכיר שהרמקולים הקדמיים שלי הם MB Quart OSC216

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חוזר להתייעץ:

כרגע יש חיווט ברכב, הפחידו אותי שיכול להיות שהחיווט צבר לחות בגלל שלא היה מחובר לו מגבר בשנה האחרונה - ויכול להיות שיהיה קצר כשיחובר מגבר חדש שישרוף את המגבר ו\או את כל המערכת החשמלית ברכב? האם דבר כזה יתכן? קורה במציאות?

פורסם

לא דעה מקצועית בנושא, אבל לדעתי אם אין קורוזיה בקצוות של הכבל, אין ממה לדאוג.

ואם יש קצת, אז במידה ויש קצת ספייר, לקצץ ולהתקין בהתאם. אם אין כרגע, מומלץ לשים סופיות נורמליות ולא לחבר ככה כשכל הגידים חופשיים להם.

 

נדמה לי שכתבתי קודם, ואם לא אז עכשיו - יש לוודא שהכבל הנוכחי מספק בעוביו מבחינת המגבר שאתה עתיד להתקין.

×
×
  • תוכן חדש...